Bon Dia Guapetones!!!!!!!!!!!!!!
Quina manera d'escriure no??

semblem unes possesses, ens hauran de donar el premi a les que mes estem conectades al FORO
Ja no se per on començar, expliqueu tantes coses que m'estic fent un lio...
Nosaltres tant la meva anell de promesa com el rellotge del meu pixurri ho vam comprar a la Joieria Torres, vam anar a la de Mollerussa pero aqui a Lleida tambe n'hi ha una al carrer que queda a l'esquerra de Ricard Vinyes mirant-lo de frente. Ens va agradar molt el tracte i del preu bueno en tenen de tots els preus i a part et fan una mica de descompte. Si voleu un consell tema
ALIANCESnosaltres els hi vam preguntar a la Fira i ens van dir que ens esperessim al gener-febrer que es quan sortira la nova col·lecció, us ho dic perque la dona de la Torres ens va dir "Us ho dic a valtres perque sou clients pero a l'altra gent no els insisteixo i si s'ho queden ara es una venda mes que tinc", la veritat es que l'home i la filla ( que es la que te la tenda aqui a Lleida ) son mes agradables, o sigui que ja ho sabeu.
Petita tema rellotge hauries de saber el presupost que tens, mes o menys perque depen del que tinguis hi han marques que no cal ni que les miris. Jo vaig anar a Pere Tena ( que tambe té una botiga a Mollerussa ) el tracte que te es excelent, ara, jo vaig mirar la marca Tag Heuer pq al meu xurri li agradava un rellotge crono pero que no fos molt esport i quan em va dir els preus dels models que m'agradaven ( que no fossin gaire esportius ) casi me moro, et dire que el mes barat valia uns 2000 i pico Euros!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

en fi que alla es va quedar. A la Torres en tenien de mes economics i igual o mes xulos i al final li vaig comprar alla i molt be.

Per cert aixo que vols fer de la caixeta el dia de la boda ho trobo superbonic, jo ho faria, es una idea tan romàntica
Quan sapigueu les adreces d'aquestes dissenyadores ja les direu, pero vaja que si són tan cares potser val mes que no hi anem....
PREGUNTA: Alguna de valtres llogara autocar per anar de l'esglèsia al restaurant??????naltres si podem anirem a preguntar preus aquesta tarda i era per tenir una orientació...
Bueno guapes fins despres

vaig a treballar un rato.
A veure que feu eh???que despres no dono l'abast llegint.