alguien de granollers ????

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: mireia07 » dc. nov. 22, 2006 6:50 pm

Merce,

Nosaltres també fa 10 anys que surtim junts i també ha fet 1 anys que vivim junts!!!
mireia07
:: núvia experimentada

Entrades: 206
Membre des de: dl. juny 12, 2006 11:18 pm

EntradaAutor: chikita » dc. nov. 22, 2006 7:29 pm

hola!!nosotros no podemos llevar 10 años juntos porq entonces estaria con el desde los 11 años!!!y a esa edad jugaba con las barbies todavia.
llevo con el 4años y 3meses.

q edad teneis todas?

yo tengo 21 y mi novio tambien y me casare con 22 y el 21!!! :-):-):-):
www.nuvis.org/yoliruben

PERO Q DIA MAS BONITO!!YOLI&RUBEN
chikita
:: núvia de bronze

Entrades: 1632
Membre des de: dl. oct. 02, 2006 8:39 am
Ubicació: sant celoni-gava

EntradaAutor: merce i albert » dc. nov. 22, 2006 7:55 pm

Bones!

Mireia quina casualitat! Totes dues fa 10 anys que estem em els nostres futurs marits i 1 anyet que vivim en pecat (ja ja ja).

Chikita jo en fare 27 el proper dimarts, i tant ell com jo ens casarem em 27 (ell els va fer aquests setembre). I encara ens falten forces coses: els detallets, les aliances, el viatge, el vestit del nuvi, i la musica la tenim a mig triar, que ens esperem a saber quin menu agafarem per triar cada canço d'entarda dels plats, pero la reste de cançons mes o menys ja estan decidides, i no se si em deixo res... Que us sembla?

Euge, tu tranqula aqui totes estem enfeinades, entre els preperatius, la feina, fer la feina de casa i que ara s'acosta nadal... no hi ha qui pari.

Ana, les aliances son xulissimies, on em vas dir que us les compraveu, a Barcelona?

Noies, a veure si entre totes busquem un dia (divendres, si pot ser) i fem un altre trobada, que la ultima haviem de ser moltes i el final nomes en van ser dos. Va quin dia us va be? I qui s'apunta?
Imatge
Imatge
merce i albert

Entrades: 1897
Membre des de: dl. juny 19, 2006 6:43 pm
Ubicació: Desde casa

EntradaAutor: chikita » dj. nov. 23, 2006 3:28 pm

hola!!q poco movimiento veo por aqui!!!
alguien me puede decir alguna zapateria en granollers donde vendan zapatos de novias?

merce me falta lo mismo q a ti,pero ya esta mirado donde se va a comprar,y lo de las canciones ya las tenemos elegidas todas!!! >.-<:
www.nuvis.org/yoliruben

chikita

EntradaAutor: Euge » dv. nov. 24, 2006 8:53 am

PER FI ES DIVENDRESSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!

Apa noies a veure si en animem que ja havíem passat a la pagina 2...

Chikita, jo amb caso amb 28 anys... els faré el mes que bé i porto vivint amb ell 2 anys i 4 mesos... els mes feliços de la meva vida... je,je,je
De sabateries a Granollers hi ha moltes.... per el centre on esta la Mango i al carrer on esta el Zara també hi ha varies... dona’t un vol per allà i segur que trobes alguna.... es que de noms jo no en se molt saps.

Merce... per mi quedem... res més hi ha que posar un dia i qui pugui que vagi ¿no? ¿qui s’anima?... per cert ¿quedeu soles o amb els nois????... perquè al meu per arrastrar-lo li costa, li costa... ja,ja,ja

Bé noies, ja direu... m’han vaig a currar una miqueta...

Petons.
ImatgeImatge

Imatge
Euge
:: núvia d'argent

Entrades: 2502
Membre des de: dl. oct. 30, 2006 5:14 pm

EntradaAutor: mireia07 » dv. nov. 24, 2006 9:33 am

EHHHHH.... Donçs jo comparada amb vosaltres sóc una iaia,je,je!!! Jo em caso amb 29 anys, a punt de fer-ne 30 i ell en tindrà 31.
Que horror... ara m'anadono que m'estic fent gran!!! : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh :

Nosaltres fa 10 anys que surtim però anem junts desde petits, teniem 12 anys, que és quan jo vaig venir a viure de Barcelona... Siiii... ho reconec... era una "pixapins"!! I amb els anys es vem anar fent millors amics...ens explicàvem les batalletes amoroses!!!! Uiii!!! però a l'edat del pavo va ser la mecachis perquè la nostra colla era molt gran i hi havia uns merders.... i nosaltres dos ens explicàvem moltes coses... i de cop i volta als meus 19 anys vam començar a surtir i se'ns feia tant i tant raro estar junts com a parella!!! I miran's ara... a un paso del altar...je,je!!!
Esto es amor!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Ja us he fotut un rotllo i us he fet un breu resum de la nostra historia!!! Vale... quan quedem???
mireia07

EntradaAutor: Euge » dv. nov. 24, 2006 9:44 am

Jo Mireia!!! Pues si que es amor, si... tota la vida junts (pràcticament)... jo la meva historia millor la explico quan tingui mes temps per escriure... je,je,je

¿quan quedem? Per mi un divendres a la tarda... jo treballo fins les 17:30 per lo tant puc estar a Granollers a les 18:15 o 18:30... es que els divendres hi ha molt trànsit... ¿quin divendres? A mi amb va bé qualsevol menys el 15 i el 22 de desembre... També podem quedar el 5 de desembre... no se com us vagi millor a la majoria ¿no?
ImatgeImatge

Imatge
Euge

EntradaAutor: Bel_Xiu » dv. nov. 24, 2006 5:57 pm

Hola noies!!!!

Jo sóc de Palau i us vull dir que he descobert una super botiga a Granollers que tenen uns vestits espectaculars!!! És un dissenyador que és diu Jordi i crea ell mateix uns vestitis guapissims!!!! i unics pq tansols en fa 7 de cada tipus!!! es disenyador, florista, interiorista, ....una passada... si algu busca alguna cosa diferent esta pel carrer de ponent.
Jo és que buscava un vestit fora de lo tipic i ell en te de molt xulos i de colors...el que m'agrada és de color lila!!!! genial!!!! Com ha florista también val molt la pena!!!

records a totes,

BEL :*:-)
Bel_Xiu

Entrades: 8
Membre des de: dt. oct. 31, 2006 1:34 pm

EntradaAutor: merce i albert » dv. nov. 24, 2006 6:32 pm

Hola noies!

Per fi es divendres!! I ja he plegat, la veritat es que se m'ha fet una setmana llarguissima.

Chikita quina sort que ja ho tingueu tot decidit, nosaltres encarano, a veure si ens posem les piles i enllestim el tema del viatge i les aliances abans de nadal.

Euge, per mi quedar un divendres em va genial perque plego a les 5, pero depenent de si vinc em cotxe (haure de parlar em me mare) o em tren arribare mes tard o mes d'hora. L'ultima vegada vam quedar a les 6'30 al Viene dels cines del Nord. I per cert quedem sense els futurs marits, aixi si tenim alguna sorpresa preperada per ells en podem parlar sense problemes.

Apa noies qui s¡anima!!! Va digueu un dia!!

Vaya Mireia, si que porteu temps junts, us debeu de conerixer super be, per sorprendrel ho deus tenir dificil, no? I no ets tant iaia, nomes ens portem un parell d'anyets, a mes em els temps que corren casar-se em les nostres edats es el mes normal, no? Vaja jo encara em cosidero jove.

BON CAP DE SETMANA !!!!!!
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: mireia07 » dl. nov. 27, 2006 9:29 am

Hola nenes, Que tal el finde???

Ja teniu totes les aliances??? Jo fins al febrer no miraré res. Anna per cert, les vostres son molt guapes!!!

Merçè... gràcies per lo de "no iaia". Jo sempre ho dic... estic a punt de fer-ne 30 però estic feta una xavala,je,je!!!!!!!

Jo ho tindré fatal per quedar, aquest divendres hem quedat amb un grup de musica per l'esglesia i el proper dimarts ja pujo cap a la cerdanya. Per mi feu i a la que pugui m'adapto.

Petonets a totes!!!
mireia07

EntradaAutor: chikita » dl. nov. 27, 2006 9:33 am

hola!!
las alianzas no las tengo todavia las vamos mirando aver cual nos gusta,esq las vemos todas iguales!!!

nosotros a partir de enero empezamos a cerrar mas cosas!!q nervios!! :-)ok:
www.nuvis.org/yoliruben

chikita

EntradaAutor: merce i albert » dl. nov. 27, 2006 12:42 pm

Bones!

Nosaltres de moment estem mirant aliances, dissabte en vam veure unes de molt senzilles d'or, era nomes l'aro, pero te la poses i ni es nota que la portes posada. A l'Albert li van agradar molt, de manera que o be en trobem unes altre o gairebe segur que ens quederem aquelles.

Mireia, si no pots quedar, cap problema ho deixem per mes endevant, ara totes anem força atabalades entre la feina, preperatius, portar la casa i començar a fer les compres de nadal... Si de temps i dies per quedar n'hi ha un munt. :-)ok: :-)ok:

Nenes, dema es el meu aniversari i es raro per estic contenta, em fa il·lucio i aixo que no m'agrada fer anys, per cert en faig 27. :-) :-)
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: mireia07 » dt. nov. 28, 2006 9:20 am

MERÇE.....

PER MOLTS ANYS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Que passis un feliç dia de cumple!!!

Un petó.
mireia07

EntradaAutor: chikita » dt. nov. 28, 2006 10:01 am

FELICIDADESSSSSSSSSS!!!!

Q CUMPLAS MUCHOS MAS!!!!
:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
www.nuvis.org/yoliruben

chikita

EntradaAutor: merce i albert » dt. nov. 28, 2006 12:32 pm

Moltissimes gracies. :-) :-) :-) :-) >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: Euge » dt. nov. 28, 2006 3:49 pm

FELICITATS MERCE!!!!! :-()-)
:-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
27 anyets... un menys que jo... jo faré 28 el 11 de desembre... visca els sagitaris!!!! Je,je,je...

¿T’han regalat moltes cosetes???? Jo tot lo que he demanat... o gairebé tot es per el dia de la boda.... els meus cunyats amb regalen les sabates... m’ha mare el tocat per el cabell... al meu xicot li he dit que amb regali les arracades i el collaret que portaré aquell dia i la meva sogra les arracades del forats de darrera (porto 2 forats en cada orella) i algú mes que queda... que amb regalin les mitges i la liga... i apa ho tinc tot apanyat per el dia de la boda... ji,ji,ji

Bé noies o posem un dia per quedar o no quedarem mai... ¿qui proposa?... :-/ :-/

Nosaltres encara no hem començat a mirar aliances... avui anirem a mirar en algun lloc... A veure que tal... si veiem alguna cosa.... ji,ji,ji

Bé Merce... espero que passis un bon dia ple de sorpreses i regalets... un petó guapa. =0-0-)
ImatgeImatge

Imatge
Euge

EntradaAutor: merce i albert » dt. nov. 28, 2006 6:50 pm

Moltissimes garcies guapes!!!

Visque les Sagitari!!! ja ja ja

Jo no vaig demenar res, perque se que tot i que demani em faran el que voldran. I de moment els meus cunyats el diumenge em van donar el regal (roba: uns texans i un parell de jerseis), els meus pares se que em regalaran un abric (el vaig anar a comprar jo) i l'Albert de moment m'ha regalat l'ultim Cd d'en Bon Jovi. Suposo que els meus germana m'el donaran dissabte i falta la 2a part del regal de l'Albert :-/ . Ai! i els meus sogres que em volien donar els diners pero no vaig voler (ja em coneixo i no em compraria res per mi, serviria per anar a comprar) i el final una de les meves cunyades mirara de comprarme algune coseta. :-)ok: :-)ok:

Pel que fa a quedar, jo quan vulgeu mentre sigui un divendres. Va Euge, tu mateixa posa un dia. >.-<: >.-<:
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: Bel_Xiu » dt. nov. 28, 2006 7:47 pm

Hola noies!!
feia dies que no entrava per aqui!!!
Jo ja tinc vestit m'he l'he comprat a Girona!!!! i ara anem mirant aliances i fotografs.....sabeu d'alguns???
Bel_Xiu

Entrades: 8
Membre des de: dt. oct. 31, 2006 1:34 pm

EntradaAutor: chikita » dc. nov. 29, 2006 11:21 am

q nos vamosssssssssssssssssssssssssssss!!!!!
www.nuvis.org/yoliruben

chikita

EntradaAutor: Euge » dc. nov. 29, 2006 2:40 pm

Hola noies!!!!!

Genial Bel.... m’han alegro un munt que ja tinguis vestit.... explica, explica.... ¿com es? no t’has tret cap foto....

Merce.... que guay!!!! Quants regals... i encara et queden... je,je,je

Per lo de quedar un dia... a veure... si te que ser un divendres jo proposo el 12 de gener... i si voleu i no us va malament també podria ser el 5 de desembre... ja se que no es divendres ¿però pot ser també et va bé, Merce, no?... apa noies doneu la vostra opinió....

Bel... al meu fotògraf es diu Doble Imatge... son de Barberà... esta bastant bé de preu i fan un àlbums i DVD molt chulos... no se noia... es el que nosaltres hem agafat... pots mirar la pagina web... i si t’agraden anar a preguntar.... sobre els anells... a veure, jo ho estic mirat ara... però per lo poc he vist els preus van per lo mateix i les aliances son totes molt semblants... no se, nosaltres encara no ens hem decidit per cap.
ImatgeImatge

Imatge
Euge

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants