Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Petita » dj. des. 01, 2005 3:45 pm

Ui què decaigut està això..... :-( :-( :-(
Ostres Marieta...estàs ben apanyada amb els teus sogres!!!! però mira...igual de tornada de Jordània fot una nevada del 15 o un huracán...i no poden tornar fins l´any que vé!!! je, je!!!!! :-))
Que no us ajudaran per a res a la boda....doncs mira...menos coses que agraïr, no?

Cuqueta!! que bé!!! demà festaaa!!! que et vagi molt bé dissabte amb els vestits i molta sort!!!! :-)ok: :-)ok: Ja ens contaràs dilluns, eh?

Bueenooo!!! demà kedada!!! no m´ho puc creure!!! encara que només serem 3....però al gener totes, eh? Apunteu-vos aquesta data a l´agenda!!!!! Prohibit faltar!!!! :--(
Petita l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. jul. 27, 2006 2:54 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Petita
:: supernúvia

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: Lluna2 » dj. des. 01, 2005 4:22 pm

BONES TARDES XIQUETEEEEEES
Lluna2
:: núvia de bronze

Entrades: 1784
Membre des de: dc. ago. 31, 2005 4:29 pm

EntradaAutor: Lluna2 » dj. des. 01, 2005 4:23 pm

Marieta, tens un bon quadro amb els teus sogres!

eeeeehhhhhhh, que passa avui? que ningu explica res?
Lluna2

EntradaAutor: Sandreta » dj. des. 01, 2005 4:25 pm

Hola cukis!
Epp jo si puc demà en paso per la festa a les 20,45 no¿?¿ a fer un beuret pq a sopar pq vic en pecat... jejej he de fer-lo!! a mes dissabtte vaig a bcn i me d'aixecar a les 5!!
Felicitats a les cumpleañeres!! (he tingut una feinada akesta setmana i no he pugut conectarme a mes el ordenador de l'ooficna va fatal i el de casa s'ha costipat i no em puc conectar!! Joopss!!)
En fins, ara que puc aprofitorr!!
Si, aixo dels sogres... aiss es lo diu la petita, menys a agrair, pq els meus estan molt be de cales pero son mes poc esplendits... i els meus pares que son uns currantes i no poden tan com ells ... m'ho pagarien tot pero jo no vull! ja em paguen el convit aixi que no els puc demanar res mes!
Es complicada la vida familiar pero si la parella es ben avinguda i saben portar als seus respectius pares... em sembla que tot pot anar be!
Aiisss dimecres ja vaig a mirar vestits!!! (q mel paga ma germana i li fa una ilusion! pero es q tbe et limita una mica pq si m'en agrada un de car doncs...)
I les aliances q tbe heu comentat... no se, a ell li agraden les tipiques a mes avui em diu que nomes se les posara els findes pq per treballar se li pot enganchar o algo (es rotulista) i ferse mal. I a mi les de tota la vida como que no.... no se i pa mas inrri me les pague ma cunyada (sa germana) i tornem amb lo mateix que si a mi m'en agraden uns de 500 euros... pos que potser ella els troba cars...
Y a ell el relotge ... es que en te com a 3 o 4 i no en fa anar... aixi que no se pas que li regalare... havia pensat en una camara de vídeo... o... aiss no se me ocurreix res mes, pq ell em va dir un joc per la play i como que no!! Que podria ferli que no fos el rellotge??¿?
bueno, pos estare per akis!!
Sandreta
:: núvia rookie

Entrades: 195
Membre des de: dt. nov. 15, 2005 9:00 pm

EntradaAutor: Petita » dj. des. 01, 2005 4:33 pm

Siii...jo estic per aquí...però com que no hi havia ningú.....
Lluna, ja has fet la motxilla? uixxx....jo també vull marxar...ni que sigui a pegar una volta per la montaya com les cabretes i tornar.... >.-<: >.-<:
Sandretaaaa!!!!! així vindràs? biiiieeeennnnn!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Ni que sigui a fer un beure dona....així ens coneixerem!!! Bueno....així fins demà!!! :-)ok:

Com que aquesta tarde no tinc al jefe, estava buscant algún texte xulo i divertit per a ficar a les invitacions....i no trobo res!!!! joooo.... :-( :-( Es que els que trobo són molt típics i sosos...i no m´agraden...jolines!!!
Petita

EntradaAutor: Lluna2 » dj. des. 01, 2005 4:40 pm

Bueno, començo jo!
Avui, si tinc temps aniré a mirar viatges per la lluna de mel, a veure si em donen catàlegs i comencem a tenir les coses clares, que estem indecisos!
Tenim 3 destins possibles:
1er. ARGENTINA
2on. TAHILANDIA
3er. ITALIA
Ara dependrà tot dels calers que ens quedin! i es que ara estem comprant els electrodoméstics, la decoració... i ens estem quedant pelats! :--(

Vosaltres sabeu on anireu?
Lluna2

EntradaAutor: Lluna2 » dj. des. 01, 2005 4:49 pm

Ostres noies, m'he quedat flipant, estaba llegint un post sobre la dieta, (que esta a sobre del nostre) i a la nostra a28, li han fotut un moc! juuuuuuuu, que m'ha molestat hasta a mi! i això que a28 té tota la raó del mon!
Lluna2

EntradaAutor: Ilerda » dj. des. 01, 2005 4:51 pm

Bona tarda guapes!!

Que ve Sandreta que puguis venir!!! segur que ens ho pasem molt be!!
Quina sort que tens amb ta germana i cunyada!! si veus que el vestit i els anells que t'agraden pujen massa, jo els hi diria que elles et donin lo que els hi vagui be, i tu fiques la resta. Queda una mica fret, pero si t'agrada aquell vestit car, doncs mira... es una idea.

Aixo dels sogres es tenir molta sort... jo no em puc queixa per aixo, per sort, cunyades no en tinc, el meu noi nomes te germans i cap te novia, i el meu germa tampoc en te.. al menys ara, abans sortia amb una i m'en alegro un munt que ja no surtin!!!!! amb aquella s'havia d'anar amb compte!
Ilerda

Entrades: 1621
Membre des de: dl. oct. 10, 2005 9:54 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Sandreta » dj. des. 01, 2005 4:55 pm

Wola!

Pos a natres ens fa gracia fer NY, las vegas (el meu home s'en mort de ganes, tans neos, i lletreros...!!! jejej :D) i San Francisco. L'altre dia vaig anar al Marsans pero encara no tenien preus...!! pero pel que he vist per aki entre el 3000 i 5000 euros que es una pasta pero com que ja ho tenim tot montat i pagat pues mira ens estrenyirem una mica el cinturo akests mesos!!

El que surt molt be (ho tenim com a segona opcio), pel que vaig veure son els creuers del costa cruceros! si els encomanes amb temps t'estalvies una pasta i al ser viatge de nuvis et fan regalets! es que l'altre dia em vaig comprar una revista de vestits i hi anava el cataleg del Costa!

Pero es que entre pitos i flautes son molts diners!! a mes em farie gracia regalar a les mares a part del ram una pulsereta d'or amb els nostres noms i la data, i fer regalets a amics i etc etc i comences a sumar... i m'estiro les grenyes! a mes es que no se si us passa pero quan vaig al banc m'agafen tots els mals i aixo que no em compro res per mi eh? pero entre la hipoteca, seguros, ibis i etc... hasta volia buscar una altra feina per poder ferme algun caprichet... pero tampoc tinc hores!!

Per cert, que m'en dieu del regal pel meu futur?¿?!!
Sandreta

Entrades: 195
Membre des de: dt. nov. 15, 2005 9:00 pm

EntradaAutor: Lluna2 » dj. des. 01, 2005 5:05 pm

Hola sandreta!
doncs això de la càmara de vidio també ho trobo una bona opció, ademés de util, si senyor! També li pots regalar una càmara de fotos digital ben bona per fer les fotos del viatge de lluna de mel oi?
No se, es que això dels regals és molt personal. Jo també estic pensant pel meu xurri, que també té centmil rellotges, i no se pas que regalar-li!
Lluna2

EntradaAutor: Ilerda » dj. des. 01, 2005 5:06 pm

Jo aixo dels regals ni m'ho plantejo... abans esta el viatge i ja ens estem mentalitzan que acabarem a Mallorca o Canaries... aixi anem.
Per voler, voldria anar de creuer pel mediterrani, pero com no trobem una oferta bona, doncs aixo, a Mallorca mateix perque com no hem anat mai a cap puesto junts, igual de be estarem. :-(

Si pogues, m'agradaria regalar als pares un cap de setmana a un balneari, o alguna cosa aixi. O a les mares la medalla de les mares que tampoc la tenen, pero clar tot aixo depen dels quartos!!
Ilerda

EntradaAutor: Petita » dj. des. 01, 2005 5:10 pm

Ilerda....ja ens veurem per Mallorca!!!! je, je!!!! :o-o: :o-o: :o-o:

Jo també li voldria regalar algo a ma mare (bueno...i a la meva sogra...de rebot...per no quedar malament..). Això de la medalla de les mares...quina és? :hmm::
Petita

EntradaAutor: Lluna2 » dj. des. 01, 2005 5:12 pm

Sabeu quina sorpresa li faré al churri?

El dia de la boda, durant el banquet li regalaré.... jejejejej, la samarreta i els pantalons del Real Madrid! al son de "We are the Champions" jejejeje.
Si noies, és del Madrid, on s'ha vist? un català del Madrid! ademés és molt futbolero, entrena un equip de nens de 5 anyets, jejeje, així de tendre!
això li farà molta gràcia, que us sembla? creieu que quedarà cutre?
Lluna2

EntradaAutor: Petita » dj. des. 01, 2005 5:14 pm

Nooo!!! perquè ha de ser cutre? si a ell li fa ilusió...Jo ho trobo molt xulo!!!!
El meu pare també és SUPER del Real Madrid!!!!
Molt bona idea xata!!!! :-)ok:

Jo al meu xurri li hauria de regalar algo del Alonso...perquè és un boig de les carreres de cotxe... :hmm:: :hmm::
Petita

EntradaAutor: Lluna2 » dj. des. 01, 2005 5:14 pm

Medalla de les mares? ni idea. Ilerda, explica'ns qué és?
Lluna2

EntradaAutor: Lluna2 » dj. des. 01, 2005 5:15 pm

Dons ja saps Peita, un lote de merchandising del Alonso!
Lluna2

EntradaAutor: Ilerda » dj. des. 01, 2005 5:19 pm

No lluna, perque ha de ser cutre? Si es el que a ell li agrada, doncs ja esta be!! Que maco, no aixo d'entrenar a nens de 5 anyes jejejeje aixo vol dir que despres tindra molta paciencia amb els seus!!! a veure si tels demanara aviat!!

Lluna, es una llastima que no tinguem les bodes mes aprop, si no segur que coincidiem a Mallorca jajajajaja Perque estem molt separades en dates, si no estaria genial anar amb alguna del foro de viatge!!

Jo molt em sembla que no li regalare res al meu noi, i no perque no vulgui. Havia pensat en llogar un cotxe guapo perque el vagi a buscar, despres fernos les fotos i ens porti al restaurant, pero em sembla que ni aixo podre fer. No ho he mirat, no se si es molt car, sabeu preus?

Petita, aixo de la medalla de la mare, no se exactament com es, pero segur que en qualsevol joieria la tenen, es com la de l'amor, que diu "hoy te quiero + (mas) que ayer y - (menos) que mañana "
Se que existeix perque la meva sogra li va regalar a sa mare quan es va casar...
Ilerda

EntradaAutor: Petita » dj. des. 01, 2005 5:20 pm

Ostres...em té fregida amb els cotxes!!!!!! Ahir li vaig dir que estava jo pensant d´anar al registre civil i cambiar-me el nom; em fico Mercedes, Audi, Renault....i a lo millor em fa més cas i tot....je, je!!!!

On ho podria trobar? ara que....segur que val un co... :-( :-( :-(
Petita

EntradaAutor: Petita » dj. des. 01, 2005 5:23 pm

Ahhh...valeee....ja sé què deu de ser....
Doncs això ho trobo molt bonic...una medalla és per a sempre...m´ha agradat aquesta idea....si...si....igual te la copio Ilerda!!!! :hmm::
Petita

EntradaAutor: Lluna2 » dj. des. 01, 2005 5:25 pm

Petita, al Unipreus!

si es que els xurris son molt primitius pobrets! amb qualsevol tonteria es posen més contentets! uuuiiiiix!

Ilerda, això dels cotxes és molt xulo! crec que llogar un cotxe d'aquestos surt sobre uns 120 euros, no ho se segur eh!
Nosaltres d'això ens en estarem! :--(
Lluna2

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant