Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Montsseta » dt. nov. 28, 2006 11:16 pm

Pel que dieu de coneixer gent al foro... algunes amigues me diuen que soc una friki, però com dius tu a28, això son ments tancades!!!
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta
:: supernúvia

Entrades: 5492
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 1:03 am
Ubicació: El cos a Barcelona, el cor a Lleida

EntradaAutor: tuttifrutti » dc. nov. 29, 2006 9:16 am

Ui!!! Si que heu estat tranquiletes aquesta setmaneta! Bé, ahir ni que no vagi dir res em vaig posar al dia i avui ho he acabat de fer i no he tardat tant com altres dies!!!

Montsesita! Traquila dona, ja veuràs com a Roma disfrutareu molt. Tot i que tens raó, hi ha dies que més val no aixecar-se!

Natres ja tenim a la sogra a casa, bé, a casa seva, i sembla que està força tranquila tot i que encara estarà uns dies amb tractament, però almenys es queda a casa seva sola, tot i que nomès per dormir, perquè durant tot el dia està el meu home allà amb ella, perquè la botiga i la casa de la sogra és el mateix. Ja se sap cases de poble. Però bé, l'important es que sembla que aguanta i natres podem fer una mica la nostra. Esperem que duri!!!

Lo que dieu de coneixer gent, estic amb vatres, justament aquesta setmana una noia que haviem tingut a casa per cuidar la sogra i la qual tenime plena confiança, ens està deceben moltíssim. Ja ens va deixar d'un dia per l'altre sense avisar i ara que li voliem pagar el finiquito, que no ens calia fer-ho perquè no ens va avisar amb 15 dies d'antelació, el meu home li va dir, mira te'l dono, però que sàpiguis que no ho hauria de fer, doncs va i la tia s'enfada, no l'agafa i a més se'n va al paro i els hi explica ves a saber que, i ella ens envia un msm pel mobil amenaçant-nos de que podia denunciar-nos per no donar-li el finiquito i que encara es mereixia més. Més de que??? Si nosaltres li vam donar lo que surt a la nòmina i finiquito, ja que ens ho porta una gestoria. Lo bo va ser que va dir que per respecte al seu pare i la seva mare no ho faria, però quin co--ny de respecte va demostrar quan ens va deixar tirats d'un dia per l'altre i no li va importar si la meva sogra estava bé o no??? La veritat es que es com dieu a vegades et fas creus i no coneixes mai a les persones!!! A més aquesta noia havia estat a un seminari per anar de monja, doncs quin coll-ons de monja es va perdre pel camí. Uixx! Es que em fa una ràbia!!! I lo bo es que tot ens ho va dir perquè sap que el meu home es un sensiblon i es pensaria que li aniriem a darrera llepant-li el cul, doncs s'equivoca la palla aquesta. Per mi ja hi pot anar, ja per judici, que té totes les de perdre!!! A més que tothom li diu, i ella, dale que te pego!!! Bé, com podeu notar estic una mica cabrejada, però es que es per estar-ho o no????
Imatge
tuttifrutti
:: núvia experta

Entrades: 632
Membre des de: dc. gen. 18, 2006 12:50 pm

EntradaAutor: a28 » dc. nov. 29, 2006 9:28 am

bon dia noies!!!!! :-))
jo montsesita quin rotllo lo de la grua!! on l'havieu aparcat que us l'han fotut?? :o-o:
a mi friki tambe m'ho han dit pero es que lo de antinatural em va sentar fatal... i jo li feia entendre, es com si cada dia vas a la biblioteca a estudiar pels examens i al final sempre sou els mateixos i sortiu a fer un cafe, la cigarreta, etc... tambe has fet com un grupet no?? doncs aixo es una altra manera!! es va extranyar quan li vaig dir que pasada la boda encara quedavem i em conectava i tal.... t'ho juro, em vaig reprimir pero li hagues clavat un moc!! (i mira que a mi no em costa gaire que si alguna fama tinc es que els se clavar be!)
es lo que tu dius tuti, de gent dolenta si te lhas de trobar te la pots trobar a qualsevol cantonada! :o-o:
com et trobes futura mami? =0-0-) =0-0-) =0-0-)
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: a28 » dc. nov. 29, 2006 9:29 am

ostres i que fotut lo de la teva companya montse..... quin greu....
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: tuttifrutti » dc. nov. 29, 2006 9:51 am

Bé, em trobo força bé! La veritat ja no em fan tant fastics les olors de menjar, tot i que alguna que altra si, però ja està bastant superat!
El meu home nomès fa que mirar la panxa i dir: mira, mira ja s'et nota la panxolina, i la veritat no es que s'em noti gaire però que vols dir-li, pobret, amb lo ilusionat que està! Tot i que s'està resignant a que ens tocarà un nen! Ell vol nena, però per estadístiques, segons ell, ens toca el nen!!! Jo quan el vull fer emprenyar li dic, que faci el que faci, serà un nen i ell comença que com vegui algo sospitòs a la eco li talla!!! Però bé, sigui el que sigui, el que volem es que vagi tot bé i ja està!!!
Imatge
tuttifrutti

EntradaAutor: Petita » dc. nov. 29, 2006 9:54 am

Bon dia boniques!!!!!!!!!!!!
veig que ahir va ser un dia lleig..... :--( :--( :--(
Montsesita, quin greu lo de la teva companya...que es molt jove???
I lo de la grúa...bufff....doncs si que val cuartos allà que se t´emporti la grua el cotxe???? :-/ :-/ :-/ aqui a Lleida no val tant no??? :hmm:: :hmm:: :hmm::
Tuttifrutti....quina mala sort amb aquesta noia. A veure com s´acabarà la cosa....Paciència...
Com et trobes? :-)) :-)) :-))
Imatge
Petita

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: EDAE » dc. nov. 29, 2006 9:54 am

Bon dia!!!!!!!

Ostres Montse, sento molt això de la teva companya!!!!!

Aixó de la teva amiga a28, és normal, hi ha molta gent que ho pensa. Fins que un dia entren ells a un foro i s'adonen que tot eren prejudicis.
EDAE
:: núvia d'or

Entrades: 3183
Membre des de: ds. nov. 05, 2005 6:06 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: Petita » dc. nov. 29, 2006 9:55 am

Upsss....he escrit massa tard......ja veig que et trobes bé Tutti!!!! :-)) :-)) :-)) :-)) :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Per estadistiques us toque un nen????? com ho saps això? hi ha alguna manera de saber-ho?
Imatge
Petita

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: a28 » dc. nov. 29, 2006 9:55 am

a bcn tot es mes car....
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: a28 » dc. nov. 29, 2006 9:56 am

aquesta no crec que entri mai en un foro.....
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: tuttifrutti » dc. nov. 29, 2006 10:17 am

Segons el meu home, perquè a la seva familia per part de son pare fa més de 90 anys que no surt cap nena, i esclar, si em de continuar la tradició!!!

A més, també diu que com que ma germana li han sortit les dos nenes a natres ens tocarà el nen!!!

Molta gent a més, em diu que si ho porto tant bé, es perquè sortirà un nen!!!

I etc....

Tot això és el que pensa ell, eh! Jo la veritat que m'és ven be igual, mentre vagi bé, lo que passa ell s'ha encaparrat tant que vol nena, i que vol nena, que li sortirà nen!!!

Però, bé les estadístiques estant per trencar-les, no? A més això sempre és igual, a ma germana, amb la primera nena, tothom li deia que seria una nen, per la panxa que tenia, per la cara, per lo bé que va portar l'embaràs, vaja que quan van anar a la prenatal i els hi van dir que era una nena, mon cunyat no volia creure's-ho, fins i tot tenia l'esperança que a la pròxima eco li creixes la tita. I tot perquè la gent li havia dit tantes vegades que seria nen. Així que jo fins que no ens toqui la eco, no em fa patir, que sigui el que vulgui i la gent que digui missa!!! Perquè sinó desprès et passa com mon cunyat que t'ilusiones i desprès et quedes xof, tot i que desprès li va passar ràpid perquè va tenir una filla preciosa, i ara per la segona doncs no va fer gens de cas a la gent, i mira li ha tornat a sortir nena, i ell encantat!
Imatge
tuttifrutti

EntradaAutor: JEIAN » dc. nov. 29, 2006 10:33 am

BON DIA!!!!!!
NOIES I PERQUE NO TROBEN CAP SOLUCIO PELS CANCERS????? :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ OJALA QUE EN TROBIN UNA AVIAT...
AQUI A LLEIDA TAMBÉ ES MOLT CARA LA GRUA!!!!!! :--( :--(

TUTI A MI EL QUE M'HAN DIT ES QUE EL QUE TRIA EL SEXE ES L'HOME...O SIGUI QUE SI ELL SOL TE GERMANS I EL SEU PARE TAMBÉ HI HA MÉS PROBABILITATS QUE TINGUEU UN NENET!!!!!!

A28 JO TAMPOC HO PUC DIR QUE ESCRIC AQUI...LA GENT SE M'EN RIU...FINS I TOT MA GERMANA QUE ES TANCADA AMB AQUESTOS TEMES D'INTERNET!!!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
JEIAN

Entrades: 3597
Membre des de: dt. març 21, 2006 5:55 pm

EntradaAutor: tuttifrutti » dc. nov. 29, 2006 10:41 am

Ell és fill únic, però sí, son pare eren dos nois, i els seus cosins també son dos nois, diguèssim que el seu padrí tenia una germana i esclar d'això fa 90 anys!

I tens raó, qui possa el sexe és ell, així que la culpa la tindrà igualment ell, però per l'altra banda, diguessim que de sa mare, sa mare és filla única i és nena i sa padrina eren majoria nenes, no sé ja ho veurem, amb una mica de sort, si es deixa veure en la proxima eco es podria saber. Tot i que per la Seg. Social no s'arrisquen mai a dir-ho fins la prenatal que llavors si que hauré d'esperar fins a finals de gener o febrer!!! A veure si es deixa veure bé i per Nadal ja sabem el que és!!!
Imatge
tuttifrutti

EntradaAutor: tuttifrutti » dc. nov. 29, 2006 10:59 am

Uix!!! Vec que aquest dimecres no està tan animat com dimecres passat!!!

Bé, noies vaig a esmorzar que el pitufo/a, ho reclama!!! I jo també!!!
Imatge
tuttifrutti

EntradaAutor: tuttifrutti » dc. nov. 29, 2006 12:17 pm

Ei!!! Gent on sou??? :-/

Vaja, avui tem totes calladetes!!! Cachinssss!!!

Bé, doncs vaig a currar una estoneta, a veure si s'em passa el matí més ràpid!!! Fins desprès!!!
Imatge
tuttifrutti

EntradaAutor: Rosana » dc. nov. 29, 2006 12:27 pm

Montse, tranquila i anima't que el cancer de pell es un dels que hi ha amb mes probabilitat d'exit de sortir-se'n i el fet que sigui jove es un punt mes al seu favor.

tuttifrutti, sempre veuras que la gent mes religiosa acostuma a ser la mes dolenta, la gent que es bona persona, normalment, no te la necessitat d'anar a l'esglesia a espiar les seves culpes per que els seus pecats son de joguina, la mala gent es senten tan malament per fer coses dolentes que si tenen una minima conciencia no surten de misa esperant que aixo els hi compensi els mals actes.

Lo bo de ser informatica es que el fet d'entrar en un foro i tenir amistad i confiança amb gent que igual no coneixes es lo mes normal, amb lo que crec que a mi em dirien "rara" si no chatejes o entres a foros
Imatge
Rosana
:: núvia de bronze

Entrades: 1577
Membre des de: dv. des. 02, 2005 3:23 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Rosana » dc. nov. 29, 2006 12:29 pm

tutifrutti, ma mare sempre diu que les mares saben el que porten i que rara vegada s'equivoquen, aixi que segurament sera el que tu creguis mes que el que vulgui el teu marit o les estadistiques ^_^
Imatge
Rosana

EntradaAutor: Rosana » dc. nov. 29, 2006 12:31 pm

i una altra cosa, amb el meu embaras ma mare podia menjar tot i tot genial i amb lo de mon germa no sortia del aseo, no podia ni olorar menjar, durant els 5 primers mesos perdia quilos en comptes de guanyar-los, a partir del cinque mes va començar a engordar per que se li van passar una mica les nausies
Imatge
Rosana

EntradaAutor: tuttifrutti » dc. nov. 29, 2006 12:32 pm

Tens raó Rosana, això també ho penso jo! De fet jo de missa, missa no ho soc gaire però pa que si crec que no tinc res de que penedir-me i quan vols parlar amb deu ho pots fer desde qualsevol lloc i no necessàriement has d'anar a l'església a que un capellà et digui resa això i això i ja està!!! Això t'ho creus quan ets petit i vas a catequesi, però quan creixes i per sort o desgracia amb les vivencies que tens a la vida ja n'aprens a ser com has de ser!!! Si més no, intentar ser la persona que vols ser!
Imatge
tuttifrutti

EntradaAutor: tuttifrutti » dc. nov. 29, 2006 12:34 pm

Doncs jo crec que porto un nen! No sé, pot ser ara ja estic tant confosa perquè em diuen tantes coses, però la sensació qui tinc jo diria que un nen, tot i que no em fa cosa equivocar-me i que sigui nena! Ja ho he dit abans que sigui lo que sigui, vingui bé!!!
Imatge
tuttifrutti

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant