Autor: tuttifrutti » dc. nov. 29, 2006 9:16 am
Ui!!! Si que heu estat tranquiletes aquesta setmaneta! Bé, ahir ni que no vagi dir res em vaig posar al dia i avui ho he acabat de fer i no he tardat tant com altres dies!!!
Montsesita! Traquila dona, ja veuràs com a Roma disfrutareu molt. Tot i que tens raó, hi ha dies que més val no aixecar-se!
Natres ja tenim a la sogra a casa, bé, a casa seva, i sembla que està força tranquila tot i que encara estarà uns dies amb tractament, però almenys es queda a casa seva sola, tot i que nomès per dormir, perquè durant tot el dia està el meu home allà amb ella, perquè la botiga i la casa de la sogra és el mateix. Ja se sap cases de poble. Però bé, l'important es que sembla que aguanta i natres podem fer una mica la nostra. Esperem que duri!!!
Lo que dieu de coneixer gent, estic amb vatres, justament aquesta setmana una noia que haviem tingut a casa per cuidar la sogra i la qual tenime plena confiança, ens està deceben moltíssim. Ja ens va deixar d'un dia per l'altre sense avisar i ara que li voliem pagar el finiquito, que no ens calia fer-ho perquè no ens va avisar amb 15 dies d'antelació, el meu home li va dir, mira te'l dono, però que sàpiguis que no ho hauria de fer, doncs va i la tia s'enfada, no l'agafa i a més se'n va al paro i els hi explica ves a saber que, i ella ens envia un msm pel mobil amenaçant-nos de que podia denunciar-nos per no donar-li el finiquito i que encara es mereixia més. Més de que??? Si nosaltres li vam donar lo que surt a la nòmina i finiquito, ja que ens ho porta una gestoria. Lo bo va ser que va dir que per respecte al seu pare i la seva mare no ho faria, però quin co--ny de respecte va demostrar quan ens va deixar tirats d'un dia per l'altre i no li va importar si la meva sogra estava bé o no??? La veritat es que es com dieu a vegades et fas creus i no coneixes mai a les persones!!! A més aquesta noia havia estat a un seminari per anar de monja, doncs quin coll-ons de monja es va perdre pel camí. Uixx! Es que em fa una ràbia!!! I lo bo es que tot ens ho va dir perquè sap que el meu home es un sensiblon i es pensaria que li aniriem a darrera llepant-li el cul, doncs s'equivoca la palla aquesta. Per mi ja hi pot anar, ja per judici, que té totes les de perdre!!! A més que tothom li diu, i ella, dale que te pego!!! Bé, com podeu notar estic una mica cabrejada, però es que es per estar-ho o no????