Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Montsseta » dc. nov. 29, 2006 8:24 pm

A mi la sopa m'encanta!!!
Jo no tinc olla a pressió ni paciència per cuinar...

Es que avui no sabem que fer per sopar...
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta
:: supernúvia

Entrades: 5492
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 1:03 am
Ubicació: El cos a Barcelona, el cor a Lleida

EntradaAutor: EDAE » dc. nov. 29, 2006 8:32 pm

À mi también m'encanta la sopa!!!!! Espero que en David me n'hagi fet avui!!!!!

Per cert, Montsesita, l'olla pressió és un gran invent. Jo la faig servir molt!!!

Me'n vaig. Demà segurament no em conectaré, pq hi haurà el jefe tot el dia, per tancar i tot això!!!
EDAE
:: núvia d'or

Entrades: 3183
Membre des de: ds. nov. 05, 2005 6:06 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: a28 » dc. nov. 29, 2006 9:03 pm

maritima es alla al edifici del parking mateix dona!! si creues la pasarela i creues l'edifici del parking esta a l'altre costat, davant duna botiga de roba que es diu diferent ::-)

avui sopem amnida de tomata, truita de patata in un tros de llonganissa (tem a casa el sogres si no truita de patates ja et dic jo que no) ;.:love_:

algu te aquell robot que es diu la cocinera??
per cert sabeu que ha sortit una especie d-armari (be per fora sembla mes una nevera que un armari) que planxa la roba? la poses alli i au, aixo si val 1800 euros... :o-o: :o-o: :o-o:
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: maritima » dc. nov. 29, 2006 10:15 pm

ok merci a28, ja et diré q passa finalment...... :hmm::
maritima
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1430
Membre des de: ds. març 11, 2006 2:22 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Petita » dj. nov. 30, 2006 1:04 am

Hola.....es la 1 de la matinada i ja em veieu....aqui escribint......i sabeu perquè????????

PERQUÈ TINC INTERNET A CASAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!! SSSSIIIIIII!!!!!!!!!!!!!! BBBBBIIIIEEENNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DESPRÉS DE 5 MESOS ENS HAN FICAT EL TELÈFON!!!!!!!!!!!!!!!!
:tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* (beee*.+) (beee*.+) (beee*.+) (beee*.+) (beee*.+) : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* (beee*.+) (beee*.+) (beee*.+) (beee*.+) (beee*.+) : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* (beee*.+) (beee*.+) (beee*.+) (beee*.+) (beee*.+) : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* (beee*.+) (beee*.+) (beee*.+) (beee*.+) (beee*.+) : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* (beee*.+) (beee*.+) (beee*.+) (beee*.+) (beee*.+) : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* (beee*.+) (beee*.+) (beee*.+) (beee*.+) (beee*.+) : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* (beee*.+) (beee*.+) (beee*.+) (beee*.+) (beee*.+) : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* (beee*.+) (beee*.+) (beee*.+) (beee*.+) (beee*.+) : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* (beee*.+) (beee*.+) (beee*.+) (beee*.+) (beee*.+) : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* (beee*.+) (beee*.+) (beee*.+) (beee*.+) (beee*.+) : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* (beee*.+) (beee*.+) (beee*.+) (beee*.+) (beee*.+) : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* (beee*.+) (beee*.+) (beee*.+) (beee*.+) (beee*.+) : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* (beee*.+) (beee*.+) (beee*.+) (beee*.+) (beee*.+) : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* (beee*.+) (beee*.+) (beee*.+) (beee*.+) (beee*.+) : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: : beer : : beer : : beer : : beer : : beer :
Imatge
Petita

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: Petita » dj. nov. 30, 2006 1:07 am

Que contenta que estic!!!!!!!! ara ja podré escriure desde casa, perque ultimament tinc molta feina a la feina.....(valga la redundancia...je, je, je)
Ens l´han ficat aquesta tarde, però fins fa una estona no hem pogut entrar a internet perquè s´ens havia espatllat l´ordinador.....serà possible? 5 mesos esperant la merda del telèfon, i quan ens el fiquen va i s´ens mor l´ordinador.....
Però wenu...ha vingut el cosí del meu home i l´ha mig arreglat......
Au, m´en vaig a dormir que es super tard.... ::snpy:: ::snpy:: ::snpy:: ::snpy:: ::snpy::
Bona nit!!!!!! :-))
Imatge
Petita

EntradaAutor: maritima » dj. nov. 30, 2006 8:05 am

jejejejeje petita, enhorabona, això sí que és tot un repte, com no deies res, jo pensava q això del tlf anava per llarg,me n'alegro, ara podrem xerrar una stoneta a les nits

q vagi bé la jornada d'avui
jo continuaré amb el meu calvari de trobar lloc per sopar

chao

vanesa
maritima

Entrades: 1430
Membre des de: ds. març 11, 2006 2:22 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: soniajosepmaria » dj. nov. 30, 2006 9:49 am

HOLA!!!!!!!

FA MOLTISSIM TEMPS QUE NO ESCRIC PER AQUI.

COM HE VIST QUE ESTAS DESESPERADA MARITIMA, ET DIC UN LLOC DE CAP PONT QUE ES MENJA DE CONYA!

ES DIU DON PACO... AIXO SI ... ES UNA MICA CARET... ES TOT A LA BRASA ...

I OS QUEDA MOLT A PROPET DE PACHA I DEL RIVER.
soniajosepmaria

Entrades: 1
Membre des de: dj. maig 18, 2006 4:45 pm

EntradaAutor: Petita » dj. nov. 30, 2006 9:55 am

Jjeee, je, jeeee!!!!!!! què guayyyy!!!!!! estic super contenta!!!!!
Doncs ara que ho dius....m´hauré de ficar al dia amb això del messenger que no sé ni el que és ni com funciona..... :-/ :-/ :-/ :-/
Ostres...encara no has trobat lloc per sopar????? què fort....us vec sopant en un xino.... :-( :-( :-( je, je, je!!!!

Ei, Edae, m´en alegro molt de que s´hagin portat bé amb el teu finiquito. :-()-) :-()-) :-()-)ara et toca disfrutar una mica els nadals i després ja veuràs com de seguida trobes algo. :-)ok: :-)ok: Molta sort bonica!!!!! :-)) :-))

a28, així vau anar a sopar al KDF??? i us va agradar? a que siiii??!!!! està bastant bé per provar 4 tapetes i un bon vinet.... :-)ok: :-)ok:
Imatge
Petita

EntradaAutor: a28 » dj. nov. 30, 2006 10:14 am

hola noies! molt bon dia a totes!!!! :-))
si vam anar al kdf, esta be pero a mi m'agrada mes el zeke, relació qualitat preu i tal ho trobo millor e zeke. (la llastima es que sempre esta tan ple i casi mai tens lloc...)(Be pel jefe no deu de ser una llàstima pero per nosaltres si). :-/ :-/
Enhorabona per l'internet peque!! Jo aviat tambe mel posare a casa!! :-)ok:
Aixi ningu te aquest robot de la cocinera de que parlava? Es que a lo milor ens el comprem :o-o: pero volem saber si relament fa tot lo que diu :hmm::
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Lluna2 » dj. nov. 30, 2006 10:33 am

Bon dia noies!
Acao de passar pel post aquest de la Bede, no m'en he pogut estar de dir 4 coses! : sgra :

Peque, a veure si ara et tornaras una friki!
Lluna2
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1784
Membre des de: dc. ago. 31, 2005 4:29 pm

EntradaAutor: JEIAN » dj. nov. 30, 2006 10:35 am

BON DIA!!!!!
COM VA??? PETITA ENHORABONA PER L'INTERNET...QUE GUAI...JO A CASA NO EN TINC :-/ :-/ I NO SABEM SI EN FICAREM A CASA NOSTRA :-/ :-/ !!!!!
A28 TEMA ROBOT DE CUINA...LA MEVA SOGRA TE EL CHEF2000 I SUPER SUPER BE!!!!!!!!! JO L'HE PROVAT I UN EXIT!!!! FA UNA TRUITA DE PATATES PER XUPARTE ELS DITS I L'ARROS NEGRE TAMBÉ I EL CONILL AMB SUQUET...BUENO...TOT TOT!!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
JEIAN

Entrades: 3597
Membre des de: dt. març 21, 2006 5:55 pm

EntradaAutor: Petita » dj. nov. 30, 2006 10:42 am

Jo tinc la THERMOMIX i nenes.....genial!!!!!!!!! es una passada, fa de tot!!!!!! el que passe es que es molt cara....

On es el restaurant aquest del Zeke???? :hmm:: :hmm::
Imatge
Petita

EntradaAutor: JEIAN » dj. nov. 30, 2006 10:59 am

EL THERMOMIX PICA I TOT, NO??? EL CHEF2000 SOL CUINA!!!!
Imatge
[/url]
JEIAN

EntradaAutor: Petita » dj. nov. 30, 2006 11:25 am

Fa de tot: pica, ratlla, tritura, cuina...i pots fer plats al vapor.....
Jo estic molt contenta amb ella!!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Ostres...sembla que la vengui....je, j, jeeee!!!!!
Imatge
Petita

EntradaAutor: a28 » dj. nov. 30, 2006 11:55 am

el zeke es a prat de la riba, prop de l'ambulatori, de fet els que han montat el KDFtreballaven al zeke. Es veu que ara l'ampliaran el kdf.
Pero jeian que fas poses els ous, la patata i la ceba i ja ta... :-/
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: JEIAN » dj. nov. 30, 2006 12:00 pm

es fica oli la patata tallada i la ceba....tanques el chef i es fa amb 10 minuts...obres i fiques l'ou...tanques 3 minuts i ja esta!!!!! i no cal ni remenar ni res!!!!!
Imatge
[/url]
JEIAN

EntradaAutor: a28 » dj. nov. 30, 2006 12:15 pm

pero l'ou el poses batut???
pregunta ingenua; i que surt amb forma de truita? :-/ :-/ :-/
a28