Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Ilerda » dv. des. 02, 2005 6:27 pm

Septembre, jo em caso el 6 de juny a l'esglesia del poble, visc a Montoliu. I el banquet el fem a la Big Ben de Mollerusa... pasejarem un rato els invitats!!! jejejejeje
Ilerda
:: núvia de bronze

Entrades: 1621
Membre des de: dl. oct. 10, 2005 9:54 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: a28 » dv. des. 02, 2005 6:29 pm

QUE US VAGUI MOLT BE LA QUEDADA REINES WAPES!! :-)ok: :-)ok:
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: september » dv. des. 02, 2005 6:29 pm

ah, vaig anar a una boda al big ben, i la vritat és que molt bé... El sopar era boníssim!!! Bona tria ilerda!!!
september
:: núvia rookie

Entrades: 109
Membre des de: dl. nov. 14, 2005 9:00 pm

EntradaAutor: a28 » dv. des. 02, 2005 6:32 pm

I AL GRAN PALERMO D'ALCARRAS HI HAS ESTAT??
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: september » dv. des. 02, 2005 6:35 pm

Noooops, al palermo de sempre!!! El de la carretera cap a alcarràs...
Quin dia et cases a28?!
september

EntradaAutor: Ilerda » dv. des. 02, 2005 6:36 pm

Gracies!!! Gracies Septembre!!! Em quedo molt tranquila si em diue que esta be la BigBen!!! jo no he anat mai a cap boda alli, pero ens va agradar molt sobretot la posibilitat de poder continuar la festa a la disco.

Al Gran Palermo A28 no conec ningu que s'hagi casat. Al Palermo de la sortida de lleida es van casar els meus sobres, pero no se si es el mateix. Pero segur que el de Alcarras esta molt millor en tot cas!!!
Ilerda

EntradaAutor: airam » dv. des. 02, 2005 7:25 pm

Hola noies,

avui estic super contenta!!!!!!!!!!!!!

Ja explicareu com ha anat la quedada.

Doncs be, m'hen vaig una mica del tema, perque estic que no m'ho crec, us fico una mica en situació.

Els divendres al matí no vaig a treballar, faig unes pràctiques d'un curs que acabaré al Gener, bé, partint de la base que sempre estic fent cursos, doncs un més, i sobre les 12.44 o així em telefonen de la feina, una cosa molt rara, a més em truquen al mòbil personal, no al de feina, cosa que generalment em molèsta moltíssim perque crec que per coses de feina ja porto un mòbil espres, però bé, avui els hi perdono.

Em truquen i em diuen que fins la primera setmana de juny marxaré a Zaragoza, si si a zaragoza!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Estic emocionada!!!

El meu xicot marxa a Madrid i jo a Zaragoza, així que estarem a mig camí!!!!

Encara que ell te que marxar Londres i no se on més, però aixó no es novetat sempre marxa a temporades, ja li dic jo, em casaré amb una foto!!!!

Aix que be, sou les primeres en saber-ho!

Bé, i ma mare, jejeje

No es segur, encara es pot torçar la cosa, però ... de moment es lo més probable, m'han explicat que s'habien trencat els convenis amb Otange!!!

Aix que be, que be!!!!!!!1

Ja no us dono més la pallisa, espero que ara no s'espallitot i em fassi il·lusions, ja ho diuen "no pots dir blat, si no està al sac i ben lligat"

Bon cap de setmana!!!!

I per les que tingueu més sort i feu pont, Bon Pont!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
airam
:: núvia experta

Entrades: 668
Membre des de: dl. nov. 28, 2005 9:57 pm

EntradaAutor: airam » dv. des. 02, 2005 7:30 pm

Que se m'oblidava!

Avui he anat a veure aliances, a una joieria per santa teresita, es diu ESTEVE i m'han dit que la parella sol sortir a uns 300€.

I n'he vist de modernes, amb mate, convitats de colors i tot aixó, en tenen bastantes, i et poden afegir al anell de la dona unes pedretes.

La veritat es que eren molt mones, a mi encara no em fan falta, aixó es l'únic que deixem pel final.

Peró he passat per debant, m'ha semblat nova i moderna (he de dir que potser fa temps que hi está però jo estava a barcelona fins ara) i he entrat rollo cotilleo, no se si us passa a vosaltres, però jo ara que veig algo relacionat amb una boda, entro a preguntar-ho, jeje.

Hi mira, aquí us deixo la informació.

Ara suposo que no aniren tant atabalats amb el tema boda, estarem més aprop i des de zaragoza es poden fer motes coses.

Que be, encara no m'ho crec!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
airam

EntradaAutor: Visitant » dv. des. 02, 2005 9:38 pm

Hola nenes,

ara mateix estareu a la quedada, oi? que guai!!!

A28, millorat, espero que set passi aviat la otitis punyetera...

Hola Septembre!! Que bé que entris al foro!!! No sabia això del mas d'en Xep. Amb lo xulo que semblava lo de Corbins, sobretot romatic, bucolic, bohemi...
Us trobaré a faltar! Segur que quan torno heu escrit ja 100 misssatges i aneu per la pagina 200 i m'haure de quedar dues nits senceres per a ficar-me al dia!!!

BESITOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. des. 08, 2005 2:52 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dv. des. 02, 2005 9:50 pm

ah, m'he canviat el dibuixet!!! M'encanten!!!
Visitant

EntradaAutor: Montsseta » dv. des. 02, 2005 10:07 pm

Holaaaaaa!!!!!

Quan llegireu això ja haureu tornat de la quedada!!! Com us ha anat???'
Espero que us hagueu trobat, sobretot a la Sandreta pobra...
Expliqueu, expliqueu. I no us perdonem les fotos!!!

Benvinguda September!!! Actualització del ranking noies que ultimament s'han incorporat unes quantes...

Demà anem a lo de les invitacions!!! Al final farem lo de la caricatura i anirem a una copisteria del carrer comtal de bcn que ens en fan 100 per 35€!!! Però sera una cartilina doblegada, molt senzillet. El meu cunyat em va escanejar la caricatura però no us l'he pogut ensenyar perquè era massa gran.. A la quedada del 28 gener ja us la portaré!!! Per cert, em sembla que una de vosaltres és de cervera. Pot ser? Doncs com que si quedem a Lleida li ve de camí, em podria passar a recollir per Bellpuig? Es que si no no podré venir. : muaahhhh :

Tema cumple: jo soc del 78, aquest any he fet 27 anys!!! que vella que soc...

Airam, bona noticia, me n'alegro per tu!!! Per cert, de que treballes? Es que a mi també em té una mica intrigada...

Espero que estiguis millor a28 i Aima i Lluna2 que vagi molt bé el viatge del cap de setmana.

Per cert, Petita, el meu novio també flipa amb la del foro. Se n'enriu i diu fa bromes.

Petonets i abraçades!!!!
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta
:: supernúvia

Entrades: 5492
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 1:03 am
Ubicació: El cos a Barcelona, el cor a Lleida

EntradaAutor: Montsseta » dv. des. 02, 2005 10:15 pm

Tant canviar-vos l'avatar també m'han vingut ganes de canviar-lo.

També m'agradaria canviar-me el nom. Però llavors la gent no me coneixerà. ...
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: september » ds. des. 03, 2005 8:27 pm

Hola noies!!!
Aima, qm dius?!! No li va agradar a ta sogra el mas d'en Xep? jolin, em té un pel preocupada, és que no sé de ningú que hi hagi anat... i si em dius això...
Es que lo de la carpa és molt follón!! A part de que la carpa costaria 6000euros, el catèring molt barat tampoc és, i si el dia de la boda tinc que estar pendent dels de la carpa, dels del càtering, dels cambrers i tota la pesca no m´ho passaré gens bé!! És per aixó que preferixo anar a algun lloc on no em preocupi de res més que de passar-ho bé!!! No creieu?! No sé, de totes maneres encara no hi ha re segur... ja veurem!!

Per cert, a28 fas teatre?

i una altra coseta, sabeu de cançons per entrar a l'esglèsia? (weno, o a la cerimonia, ja m'enteneu!!!)

Ah!!! Aima! No et preocupis per la teva germana, segur que anirà wapisima! Encara que ella no sigui d'arreglar-se massa!!! Jo en tinc dos de germanes, i falta encara 10 mesos per la boda i estàn liant una amb els vestits... ja veus, unes tant i unes altres tan poc!!! jejeje
Petones!
september

EntradaAutor: Montsseta » dg. des. 04, 2005 1:04 am

Hola September!
Al foro Sugerencias, hi ha un post de Musica per entrar a l'esglesia, que et donaran mil idees!!!

Nosaltres entrarem amb el Canon de Pachelbell, és molt maca.
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: airam » dl. des. 05, 2005 9:53 am

Hola!!!!

Que tal la quedada???

Suposo que super be!!!!!!!!!!

Doncs responent a les vostres preguntes, jo estic treballant i estudiant, es a dir, com un doctorat o millor dit com unes oposicions, ja que quan acabi que serà en dos anys llargs, ja tindré feina per sempre, almenys aixó espero, es de la branca de la justicia.

I el meu xicot te una empresa, i està ficat dins de la associació nacional i internacional del sector, és per aixó que sempre està d'aquí cap allà, com li dic jo :" ja veig que me casaré amb una foto teva". jejeje

He vist que parlavau de vestits de nuvia, doncs jo amb aixó necessito ajuda!!!!! No me n'agrada cap, però cap cap, vull un vestit diferent, amb detalls amb color grana, però no tot el cos de color grana, o tota la cua, sino detall, que no vull semblar un arbre de nadal, i per suposat me'l farà la millor modista del mon, ma mare!!!! (ella no ho sap, jo crec que li farà il·lusió, no?) Si sabeu d'algún lloc o em podeu ensenyar algun exemple, jo super agraïda, no el vull massa carregat, la veritat es que no serà blanc, aixó ho tinc per segur, el vull color chanpagne com a molt clar, la veritat es que no em casaria de nuvia però el meu xicot te el capritxo doncs per ell ho faré.

Ahhh gracies per les felicitacions, la veritat es que tothom està super content, be, tothom no, ma mare no, be, ella no sap que ens portem entre mans amb el meu xicot, suposo que si ho sabes entendria que em vull quedar més aprop, encara que també l'entenc, no es el mateix l'experiència i coneixements d'anar a Ottange que quedarte a Zaragoza, crec que es simplement una qüestió de CV, totes les mares volen el millor, no????

Un petonàs!!!!!!!!!!!!!!!!!!
airam

EntradaAutor: Lluna2 » dl. des. 05, 2005 10:25 am

BON DIA NOIES!!!!
Com va anar la quedada? uix, estic impacienta!

Nosaltres vam anar a Andorra i a Sort, i..... atenció noies: EL XURRI EM VA REGALAR UN PEASO ANELL DE PROMESAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! >.-<: :-///: :-///: :-///: :-///: : ban : : ban : ::love:: ::love::
moooooolt xulo! amb un brillant guapissim! jejejejje, pobret, és un solete : sol : tenies raó Sandreta!

Doncs vam passar el dia a Andorra i per la nit vam baixar a Sort, vam anar a sopar en una braseria, ens vam posar ben contentillos amb l'ampolleta de vi, el carajillo... jejejje i despres van anar a l'hotel, ens posem a dormir i... em va posar l'anell sota el cuixí!!!! jejejejje, bueno, no se explicar-ho però va ser mooooolt bonic! :-)ok: =0-0-) :-)---(-:

Uix! qué contenta estiiiiiic!
Lluna2

Entrades: 1784
Membre des de: dc. ago. 31, 2005 4:29 pm

EntradaAutor: Petita » dl. des. 05, 2005 10:26 am

BON DIA GUAPES!!!!!!!!!!!!! : sol : : sol : : sol : : sol : : sol :

Bueno, bueno....així que voleu sapiguer què tal va anar la quedada?? Doncs molt bé!!!! bueno...amb una "petita" puntualització.........al final....NOMÉS EREM LA ILERDA I JO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! : beer : Al final la Sandreta va tindre un problemeta d´última hora i ens vam quedar la Ilerda i jo soletes. Però bueno, ens ho vam passar molt bé de totes maneres, a que sí Ilerda? Només us dic que vam estar desde les 9 dins les 12:15!!!! Déu n´hi do!!!! Se´ns assecava la boca de tant parlar!!! je, je!! :-) Vam parlar de vestits, flors, esglésies, mossens, papers, amigues, familia, anells, cotxes, novios, etc, etc....i com no...de vosaltres i de la quedada del gener!!!! :mu:: :mu:: No varem puguer fer massa plans pel gener perquè tampoc sabíem si us aniría millor un dissabte a migdia, a la nit...o un divendres...ufff!!! després...si ho voleu fer en un restaurant amb un menú baratet o una altra cosa....
Bueno, i de fotos no en vam fer perquè a la Ilerda i a mi ja ens coneixeu de les fotos d´aquí. Si hagués vingut la Sandreta sí que hauríem fet, però per fer´nen de nosaltres... :o-o:

bueno, LLuna2!!!!!!!! Com ha anat el cap de setmana a la muntanya??!!! :-///: :-///: va caure algún regalet o no? conta, conta....que em tens intrigada!!!!!!!! *.*.*.* *.*.*.*
Cuqueta!!! i tú? com va anar divendres amb els vestits? vas trobar algo? Ho vull sapiguer tot!!!!! : muaahhhh : : muaahhhh : No ens facis esperar gaire!!!!

Bueno, he de dir que l´Aima va estar a la quedada via SMS, eh? je, je!!! Ens va enviar un missatge al movil!!! Gràcies xata!!!! Que et vagi molt bé per la France!!!! Que us ho passeu molt bé i no pateixis pels cuartos...que segur que haurà valgut la pena...ho passareu bomba!!!!! Ja ens contaràs a la tornada, vale? :-)ok: :-)ok:

Airam!!!! Enhorabona guapa!!!!! Quina ilu!!!!! M´en alegro molt per tú!!!! Així podràs preparar la vostra boda sense problemes!!! A més Saragossa està a 4 passes d´aquí!!! :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-)
A veure si tens sort i trobes algún vestit que t´agradi. Jo buscaré algo a veure si és la idea que tens. Ara que si t´ho fa la teva mare t´ho podràs fer al teu gust...tranquila, que ja veuràs com et surtirà tot bé. : beer :
Montsesita, us surt molt bé de preu lo de les caricatures!!!! :-)ok: Ja veuràs com al final et quedaran bé, dona!!! Ja ens les ensenyaràs al gener!!!
Petita

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: Petita » dl. des. 05, 2005 10:30 am

Ala!!!!!! Lluna2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Enhorabona!!!!! Ho veus? Veus com al final sí que tens anell?
Qué xulo i què romàntic....aixx...què bonic!!!!!
M´en alegro molt de us hagi anat tant bé!!!! :-)ok:
Petita

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: Lluna2 » dl. des. 05, 2005 10:39 am

Gràcies Petita, la veritat és que va ser molt bonic, més que res perque no m'ho esperava pas, i ho va fer tot tant bonic, uiiiix!
A la quedada del gener ja us l'ensenyaré!

Així que al final ereu les dos soletes? i fins a les 12h? si que tenieu xarrera! jejejejje molt be noies!
Lluna2

Entrades: 1784
Membre des de: dc. ago. 31, 2005 4:29 pm

EntradaAutor: Ilerda » dl. des. 05, 2005 11:26 am

Bon dia guapes!!

Lluna, enhorabona pel teu anell!!!! ja ens l'ensenyaras al gener,segur que es precios!!

A la quedada ens ho vam pasar molt be!! como diu la Petita, vam xarrar, xarrar i xarrar!!!! Em va agradar molt coneixet en persona Petita!!!

Avui no estic molt fina, ahir em vaig anar a dormir amb mal de cap i m'he aixecat igual... A sobres, dema haig de venir a treballar pel mati ¡¡puajjj!!
Ilerda

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants