EGIPTO-CRUCERO POR EL NILO

Destins, propostes, no saps on anar?

EntradaAutor: Ruth_2006 » dl. des. 04, 2006 3:57 pm

Apollonia està de conya!! No t'ho pensis, jo también vaig estar a la zona piràmids... al Sheraton Royal Garden :-) :-) :-) :-) :-)
Ruth_2006
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13005
Membre des de: dt. abr. 05, 2005 1:49 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: apollonia » dl. des. 04, 2006 4:13 pm

Ai que ja m'hi veig!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Quines ganes que en tinc!!!!
1 d'ABRIL de 2006
apollonia
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1329
Membre des de: dl. gen. 30, 2006 4:31 pm

EntradaAutor: Ruth_2006 » dl. des. 04, 2006 4:58 pm

Ja aniràs preguntant lo que et falti encara queda un mes per preparar-ho pero amb el nadal pel mig... es passarà volant!!
Ruth_2006
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: apollonia » dl. des. 04, 2006 5:01 pm

Gràcies!! :-)) :-)) :-))

I a sobre al gener tinc exàmens, per això he organitzat el viatge per dessestressar-me quan els acabi, jijiji

Principalment el que em fa patir més és la roba, pq he llegit en algun lloc que les temperatures al gener son 18 màx i 8 mín.
1 d'ABRIL de 2006
apollonia

EntradaAutor: Ruth_2006 » dl. des. 04, 2006 5:04 pm

Va jo crec que fara caloreta igualment!
Ruth_2006
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: apollonia » dl. des. 04, 2006 5:09 pm

No, si per mi millor que no en faci de calor!!!!! Mes que res que no saps que endur-te :hmm:: Suposo que mànigues curtes, pantalons llargs + que curts i algun jersei :-/
1 d'ABRIL de 2006
apollonia

EntradaAutor: Elisabet80 » dl. des. 04, 2006 9:37 pm

Apollonia t'anirà de conya el viatge doncs! Després d'exàmens, relax! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Jo prendria potser roba d'entretemps, alguna jaqueteta i pantalons més aviat llarguets... Però si dius que la NGM hi va abans que tu, que t'ho expliqui i així vas sobre segur! :-)ok:
Elisabet80

Entrades: 1214
Membre des de: dl. març 27, 2006 4:14 pm

EntradaAutor: Ruth_2006 » dt. des. 05, 2006 11:44 am

Yo agafaría pantalons llargs, tipus safari, pel creuer... samarretes de cotó + sudadera o jaqueta tipus....

Pel caire... texans + samarreta + jersey... quan no saps el temps que farà lo millor roba tipus ceba, que puguis treure capes....

Algun pirata per si de cas... y alguna jaqueteta més d'abric o tipus polar... crec que les nits refresca bastant... pero la nuria t'ho podrà dir millor :-)
Ruth_2006
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: apollonia » dt. des. 05, 2006 2:56 pm

Ja he reservat el viatge!!!!!!!!!!!!!!!! : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban :
1 d'ABRIL de 2006
apollonia

EntradaAutor: Elisabet80 » dt. des. 05, 2006 3:19 pm

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Elisabet80

EntradaAutor: veruca » dt. des. 05, 2006 5:01 pm

Hola guapas!!! Nosotros al final también nos hemos decidido por Egipto!! Queremos hacer el crucero por el Nilo, como el viaje que ha hecho Ruth y con la extensión a Petra! Por ahora estamos mirando catálogos y diferentes agencias. Me estan pidiendo por un viaje de 12 días unos 2000 € por cabeza, como lo veis??

Por cierto Ruth, vaya peazo de vacaciones que os pegasteis eh? Me encantan las fotos! Me apunto la visita a Abu Simbel!

El tema de las excursiones, que es mejor, que ya venga todo contratado desde la agencia o sale más barato pagarlo allí directamente??

Nosotros iremos a principios de Julio, sabeis si hay mucha aglomeración de turistas?
veruca

Entrades: 1089
Membre des de: dl. març 20, 2006 5:58 pm

EntradaAutor: Ruth_2006 » dc. des. 06, 2006 1:09 am

Veruca felicidades! Pedazo de viaje...creo que por julio ya habra bastante turista y muxo calor pero vale la pena... un detallito-consejo (de los mios pa variar) vigila con la extensión a Petra, infórmate bien porque a veces te pasas el dia por la carretera o en el aeropuerto, yo lo estuve mirando y no me compensaba para nada... nosotros hicimos nilo+naser+hurgada+cairo y nos costó 3350 € si no recuerdo mal.....

Las playas son una pasada.... y el naser para quien quiera descansar es ideal
Ruth_2006
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: veruca » dc. des. 06, 2006 7:17 pm

Gracias Ruth, ya me informaré bien!

Y lo de las excursiones, sale más barato contratarlo allí directamente?
veruca

EntradaAutor: Elisabet80 » dj. des. 07, 2006 2:47 pm

Las excursiones del crucero en principio te entrarán en el programa de viaje, pero las de El Cairo mejor que no las cojas... las puedes hacer tú por tu cuenta sin ningún problema! Los guías te dirán que no, evidentemente, pero cogiendo taxis y con la guía puedes ir a todas partes :-)ok:

El precio lo encuentro un poco caro, pero supongo que lo habéis cogido todo de superlujo... Nosotros es que fuimos con una oferta 15 días con excursiones en el crucero incluídas y nos costó 777 euros (me acuerdo porque el número es gracioso). El barco estuvo muy bien y los hoteles también, sobretodo el del Cairo. Hicimos: 7 noches de crucero, 3 en Hurghada y 4 en el Cairo :-)ok:

Nosotros estuvimos allí a finales de julio-principios de agosto y bien... turistas, los normales, allí seguro que hay todo el año... y el calor, se soporta bien, sin problemas!
Elisabet80

EntradaAutor: veruca » dg. des. 10, 2006 9:20 pm

Yo también pensaba que saldría mejor de precio, pero es que como queremos ir también a Petra, la cosa sale más carilla. De momento nos piden minimo 2000 € por persona, supongo que si encontramos alguna oferta saldrá mejor.
veruca

EntradaAutor: Ruth_2006 » dl. des. 11, 2006 12:25 pm

uf!! Es que con Petra... es carillo....

Elisabet, nosotros no encontramos paquetes de oferta... además... hicimos en plan viaje a la carta... quiero ir aquí, aquí, aquí... y entonces lo tuvimos que coger con antelacion y obviamente pagarlo... nosotros en el cairo también íbamos por libre... neu:-D neu:-D uhmmmm que más, que más.... ah ! no salio también caro porque cogimos una mayorista de grupos reducidos...
Ruth_2006
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Elisabet80 » dl. des. 11, 2006 12:45 pm

Ruth, ja recordo que tot això m'ho vas explicar... jo dic que trobo car 2000 euros per cap, el preu de la Veruca, però és clar, inclou Petra i això significa més avions, més hotels, desplaçaments, etc.

Nosaltres també vam anar en grup reduït -érem 18 persones- i sí que era una oferta, depèn de com ho agafis, del plan de viatge que tinguis... com sempre! :-)ok:
Elisabet80

EntradaAutor: Ruth_2006 » dl. des. 11, 2006 1:25 pm

:-) :-) :-) Aixo segur... si esperes a l'últim moment... sempre surten cosetes guays d'oferta xxcool pero jo amb aquest no me la volia jugar... preferia pagar xx:-D xx:-D mira soc masoca!! xx;-.) xx;-.)
Ruth_2006
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Elisabet80 » dl. des. 11, 2006 1:29 pm

Home en el teu cas normal! Nosaltres volíem marxar de vacances, però no teníem cap lloc decidit, i com que vam trobar l'oferta la vam agafar... però si hi haguéssim volgut anar segur també hauríem fet com tu! :-)ok: T'ho mires amb antel·lació i fas l'itinerari al teu gust :-)ok:
Elisabet80

EntradaAutor: Visitant » dl. des. 11, 2006 1:32 pm

uiui que estat una mica desconectada!!! nosaltres marxem el 19 (quines ganes) i com ja us vaig dir ho hem contractat per atrapalo.com... y hara no recordo el que ens ha costat exacte pero no arriba als 1.000 €

Apollonia, quan marxes tu??

Ahir em van dir una cosa que em van deixar una mica plof!... per el que he llegit les excursiones super recomables son la del poblado nubio y la de Abu simbel.. i m'han dit que nomes es pot fer una de les dues.. joooo quina rabia! quina farieu vosaltres??
Visitant

AnteriorSegüent

Torna a: Lluna de Mel

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants