ROSA CLARA

Vestits de nuvi i núvia.

EntradaAutor: meta » dv. des. 01, 2006 2:58 pm

Moltes gracies, espero que tu també t'ho passis super bé!!
Fins la setmana vinent!! Hauré d'anar a un ciber cafe perque no se si podré aguantar tans dies sense conectar-me!! wikiwiki::-) wikiwiki::-)
meta
:: núvia rookie

Entrades: 160
Membre des de: dl. oct. 02, 2006 3:30 pm

EntradaAutor: Angelica » dl. des. 04, 2006 8:40 am

Bon dia guapes!!!!! xx;-.) xx;-.) xx;-.) xx;-.)

Jeje ... quina gracia els monigotes que ha ficat el Toni de Nadal ... jeje xx:-D neu:-D

Bueno Ninet així doncs ens tindràs amb la intriga tot el Nadal del teu vestit ... jeje, doncs ben fet tu te'ls emproves tot i fins que no ho tinguis clar res de res. :-)ok: :-)ok:

Meta això que expliqueu de la germana jo com no tinc germanes em passa amb la meva millor amiga, ella és qui em regala el vestit i també vas ser una il.lusió enorme quan m'ho va dir, nosaltres sempre ho diem són com si fosim germanes, m'acompanya i m'ajuda amb totes les coses de la boda, li fa una il.lusió brutal i és tan especial per a mi ... : kissd :
Angelica
:: núvia experta

Entrades: 696
Membre des de: dc. ago. 02, 2006 8:21 am
Ubicació: Pont de Suert y Barcelona

EntradaAutor: ninet » dl. des. 04, 2006 9:55 pm

hola a totes!
Angelica: doncs ara k ho dius hauere d'anar dps de nadal ja k sino es juntara amb les festes i sera una mica estesant. tan aviat i vagui jo us ho conto tot.
amb el tema de la germana suposo k si no en tens, l'amiga et fa de germana. es normal pq sempre nesesites algu amb els teus gustos i k et portis super be per Qualsevosl cosa k et pugui pasar o li vulguis contar.
jo tinc amigues d'akestes pero clar com la meva gemrmana doncs ningu.
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
ninet
:: núvia experimentada

Entrades: 340
Membre des de: dv. feb. 10, 2006 3:59 pm

EntradaAutor: Angelica » dt. des. 05, 2006 8:55 am

Aixxx!! Ninet quines ganones de saber quin serà el teu ... bueno patirem una miqueta amb tu ... jeje però valdrà la pena.

Tenir una germana ha de ser genial, jo amb la meva amiga tenim una relació així i és el millor... neu:-D neu:-D neu:-D
Angelica

EntradaAutor: Patty » dt. des. 05, 2006 10:33 am

Depèn la germana, ja ja ja, la meva te 17 i està com una cabra xx;-.) xx;-.) xx;-.) xx;-.) xx;-.) xx;-.) a mes quan vivia a casa sempre agafava les meves coses, té un morro!!!!!!!!!!!!! però des de que no visc a casa tenim millor rotllo, això si tinc una cosina 5 anys me gran que jo que es com la meva germana gran sempre està quan la necessito y som inseparables ella i la meva germana seran els meus testimonis i per elles sserà también el ram, es important tenir sempre algú així aprop per compartir les coses, obretot quan prepares la teva boda.
Fem camí junts des del 15 de setembre de 2007.
Patty
:: núvia de bronze

Entrades: 1664
Membre des de: dt. març 07, 2006 8:09 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Patty » dt. des. 05, 2006 10:41 am

Aixxxx noies us he de donar una bona noticia xx:-DD xx:-DD xx:-DD
ja tinc vestit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! però no es de RC, ohhhhhhhhhh!!!!!!!
El divendres vaix anar a Pronovias i no vaig veure res, i després vaig anar a Jesus Peirò i em vaig provar uns quants vestits molt macos i vaig trobar un que m'agradava molt a mi i a ma mare, total que vaig marxar cap a casa i aquella nit no vaig dormir gens només pensaba en els vestits, total que el dissabte vaig trucar a la meva cosineta i vaig anar un altre cop a RC i vaig tornar-me a provar el rimel i en nick, i després vaig anar a JP i em vaig provar els 2 que mes m'havien agradat i aleshores si ho vaig tenir claríssim que havia trobat el vestit, ma cosina em va dir que era perfecte per mi i que estaba guapisima, em va dir que semblava una fada i el dia 15 vaig a JP amb la meva tieta que me'l regala a encarregar-lo, i tinc unes ganes boixes de tornarme'l a possar. Espero que em deixeu continuar al post tot i que no sigui una nuvia RC, xx:-DD xx:-DD xx:-DD xx:-DD xx:-DD
Patty

EntradaAutor: Belton » dt. des. 05, 2006 10:57 am

;.:love_:
Belton l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. des. 10, 2006 11:47 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Belton

Entrades: 92
Membre des de: dt. set. 12, 2006 5:52 pm

EntradaAutor: ninet » dt. des. 05, 2006 10:59 am

hola patty!
felicitats! ja tens vesit, una cosa menys. ja penjaras una foto per veure'l. jo no hi he anat a JESUS PEIRO, es del estil de RC? es k la getn k li agrada RC también els hi agrada d'ell. esta a barcelona la tenda? on?
m'ha fet molt gracia aixo de k si encara podries estar amb akest foro, jejejejejeee.......... xx;-.) xx;-.) xx;-.) xx;-.) xx;-.) clar k si aki tothom entra on vol. jejejejeeeee..... xx:-DD

Una cosina moltes vesgades también fa de gemana, si es k et pasa com tu k la teva germana es bastant mes petita.

ENHORABONA PEL VESTIT! SET VEU MOLT CONTENTA.
VOLEM FOTO!!!!!!!!!!!
Imatge
[/url]
ninet

EntradaAutor: Belton » dt. des. 05, 2006 11:04 am

Patty, Felicidades por tener tu vestido...

wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-)

Chicas vaya rollo os estoy contando!
Belton

EntradaAutor: Bandi » dt. des. 05, 2006 11:05 am

Jo també vaig anar a Jesús Peiró! de fet estic entre un d'ell i un del Jordi Anguera... quin EMBOLIC!!!

Ninet: La botiga de Jesús Peiró està a Provença amb Passeig de Gràcia.
Imatge
Bandi

Entrades: 962
Membre des de: dl. abr. 24, 2006 11:41 am

EntradaAutor: ninet » dt. des. 05, 2006 11:05 am

Hola niñita!
al final nos has dejado con la intriga...jejjejeeeeee... te gusto algun modelo de RC, kual? sentieste el cosquilleo en alguno? cuantanos k nos has dejado a medias.
la verdad es k en todos sitios te suelen tratar muy bien, solo faltaria k encima k te gastas un paston te traten mal, yo es k no veulvo, eso me paso en una tienda de aki a tarragona k me atendieron fatal, no volvere nunca mas, tienen vestidos de la esposa i de san patrik, k a mas no me gustaron nada i me provavan los k ellas kerian y yo no habia pedido, vmaos k salimos con mi madre con el rabo entre las piernas, ejjejejeeee......
Imatge
[/url]
ninet

EntradaAutor: ninet » dt. des. 05, 2006 11:06 am

gracies bandi!
intentare escaparem un dia. suposo k has de demanar hora, no?
Imatge
[/url]
ninet

EntradaAutor: Belton » dt. des. 05, 2006 11:07 am

Bueno sigo…chicas sentí un cosquilleo que un poco más y me desmayo!

:-)) :-))
Belton

EntradaAutor: Patty » dt. des. 05, 2006 11:16 am

Niñita, Ninet GRACIAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Estic com la Estebam ESTOY SUPERFELIZ ESTOY SUPERFELIZ, la veritat es que el nick em quedava molt maco però quan et posses el teu et veus amb un nose que que se yo.
A JP s'ha de demanar hora però jo vaig anar dissabte sense hora i em van atendre deseguida, la noia de JP que em va tendre, la Maria es molt divertida i vam riure molt, però sobretot em va assesorar que es el que necessites quan et proves un vestit de nuvia no que et facin la rosca.
Bandi jo de tu me'ls tornaria a provar jo vaig estar segura la segona vegada que me'l vaig possar, xq divendres només li donavaa voltes i me voltes al tema.
Niñita sigue x favor xx0.0x> xx0.0x> xx0.0x> xx0.0x> xx0.0x>
Patty

EntradaAutor: Patty » dt. des. 05, 2006 11:25 am

La foto del meu vestit no la tinc el dia 15 la demanarè x portar-li a la perruquera, però aquesta s'assembla molt, el meu te el bordat de dos colos per derrera surt de la cintura i s'obre fins la cua i porta una jaqueteta curta también d'organza de seda amb el mateix bodat en petitet al coll que es una mica pujat, però de forma teixit i color es igual. No es la idea que portava al principi però em veig tan guapa quan el porto i a mé es tan comode que no necessito a ningú que m'ajudi ni amb la cua ni amb res.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Patty

EntradaAutor: Belton » dt. des. 05, 2006 12:00 pm

Patty, que bonito!... que elegante!
Belton l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. des. 10, 2006 11:48 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Belton

EntradaAutor: Belton » dt. des. 05, 2006 12:01 pm

Continuo eh... es que voy trabajando...
Belton

EntradaAutor: Angelica » dt. des. 05, 2006 12:22 pm

Patty muchísimas felicidades!!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
A mi me encanta JP de hecho si no lo hubiese escogido en RC hubiese sido de ahí, me encanta es genial, y si se parece al de la foto que has colgado será precioso, me alegro muchísimo, has hecho una gran elección!!!!:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Y este es tu post para todo, es genial poder compartit esto juntas y compartir nuestras ilusiones ... jeje si estamos todas igual con nuestros vestidos ... jeje ::love::

Niñita ... nos tienes con la intriga a ver cual es el tuyo!!!! Que estamos espectantes!!!

Ninet si quieres el tel. de JP lo tengo y la dirección exacta, pídemelo y te lo paso enseguida, ok??? Yo creo que te puede gustar un montón ...:-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Angelica

EntradaAutor: Belton » dt. des. 05, 2006 12:31 pm

;.:love_:
Belton l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. des. 10, 2006 11:49 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Belton

EntradaAutor: Belton » dt. des. 05, 2006 12:45 pm

:hmm::
Belton l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. des. 10, 2006 11:49 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Belton

AnteriorSegüent

Torna a: Moda Nupcial

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants