Hola noies!!!
Ara arribo a casa. He plegat a les 9 i hem anat al Mac Donalds per treure-li les ganes a en Joan. EN fin, que porto una setmana de frankfurts, amburguesses i kebabs que comencen a visitar-me els senyors kilets. jejeje
Ester jo també vull dir-te una coseta:
PER MOLTS ANYS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Esperem que ho celebreu com Déu mana!!! I si no mana, també, eh???
Avui estic potxa noies, per un tema que em preocupa. Us explico i em doneu la vostra opinió.
A la feina hi ha un grupet que queden per anar de festa sense dir-ho a tothom. Una d'elles jo. A mi em senta malament perquè no sé què els he fet. Crec que res, que va amb tema de caràcters. En fin, em sembla bé que quedin però que no parlin davant meu perquè em sento moooolt discriminada.
Això és un petit resum.
Si no els dic com em sento em vaig menjant l'olla i si els dic a partir d'aquell dia hi haurà mal rotllo entre nosaltres.
També penso que les companyes, dins la jornada laboral, parlen de les seves coses personals. En canvi, jo, si estic 6 hores amb alguna d'elles, només parlo de feina. Crec que em falten hores per acabar la feina i la meva prioritat és la feina. Però veig que per tenir una mica de relació personal amb aquest grupet cal que deixi de treballar una mica. No és just. Una de les meves companyes veig que es passa més hores fent de relacions públiques que treballant, quan a les 3 hauria de començar a treballar, ella s'en va a parlar de com ha anat el cap de setmana.
Apa, ja us he donat una mica de conversa.
Un petó guapes!!!! Demà al vespre em tornaré a conectar, torno a treballar de 8:45 a 21 h.