Bon dia a tothom!!!!!!!
SANDRETA!!!! Felicitats!!!!! Espero que ahir passessis un bon dia i que en facis molts més, xata!!!!! Moltes felicitattttssss!!!

Tú també ens convidaràs a esmorzar? je, je
ARROBA!!!!!!!! Benvinguda!!!! Ostres, al setembre del 2007!!! Encara tens molt temps, pero el millor és preparar tot sense preses, amb calma i amb antelació. Enhorabona!!! Ja ens contaràs més cosetes, vale?
Ilerda, xata, no et fiquis tristona....que no arreglaràs res. Ja veuràs com tot sortirà bé. Si et serveix de consol...jo també fa un parell de setmanes que vaig passar pel davant i li vaig dir d´entrar per fer una ullada i em va dir que no, que ja ho miraríem més endavant. Aixxx....aquestos homes...no hi ha qui els entengui...
Bueno, com us ha anat el pont? jo he fet moltes cosetes....i per fi tenim les invitacions encarregades!!!! Biennnn!!!!

Jo crec que ens quedaran ben xules perquè hem ficat un texte bastant "informal"...pero bastant, bastant informal...je, je!!!...es que...ostres...som joves!!!! i no m´agradava el típic texte....
Sèrà així:
Invitados CON o SIN experiencia para fiestecilla informal.
Interesados presentense en la Iglesia St. Joan el dia 24 de Junio a las 13.00 horas.
SE OFRECE:
Buen menú en el restaurante Finca Prats de Lleida.
Para más información
Tfn. Novio xxxxxxxxx Tfn. Novia xxxxxxxxxx
Ahhh!!! Aima!!!! Aquella invitació que em vas ensenyar no la tenien....Així tan rústiques o tan reciclades no en tenien gaires...Així que l´hauràs de buscar en una altra botiga. No li pots preguntar a aquesta noia del foro que la va penjar? a lo millor ella t´ho diria...Sort!!!!
Ostres, ostres....noies....jo flipo amb aquesta botiga de Martorelll!!!!! Em van dir que els hi venia molta gent de Lleida i que fins i tot estaven pensant en presentar-se a la Fira de Nuvis de lLeida de l´any que vé. Es que ojo...quina diferència de preus!!! Jo m´he estalviat 120 euros en la mateixa invitació!!!!!! Joderrrrr....són 20.000 peles de les d´abans, eh?
Li vaig comentar lo dels detallets i passarem al febrer i diu que els hi arriben un munt de coses noves!!! A més, ens van ensenyar els nuvis que els hi arribaran nous...I SON UNA PASSADA!!!! Els pots personalitzar, i si la parella a qui els hi donareu són mestres (per exemple) et fan els novios assentats en un pupitre o amb una pissarra!!! També n´hi tindrán de pujats en un avió i a l´avió pots ficar els noms de la parella, o en moto, o en bicicleta.....bufff...noies...se´m queia la baba!!!! A més, superbé de preu...uns 25 euros!!! Aquí a lleida ens demanaven 56 euros!! i no eren ni la meitat de xulos...
així que ja estic desitjant que arribi febrer per anar a buscar-n´hi uns quants!!!!