Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Montsseta » dg. des. 11, 2005 8:39 pm

Benvinguda Arroba

Una altra al club de les lleidatanes!!! Ja ens aniras explicant tots els preparatius del teu bodorrión!!!

Aquest cap de setmana he decidit que el tema sabates el deixo pel febrer. Vaig anar al carrer major de lleida i a moltes botigues em van dir que els hi arribarien més cap allà al febrer-març. Només en vaig trobar a l'Espunya i cariiiiiiisiiiiiiiimessssss!!!

Bueno, aquest finde també vam anar a parlar amb les noies que ens tocaran a l'esglesia, vam anar a buscar les aliançes (espectaculars!!!), i em vaig comprar un penjollet d'or blanc molt maco per portar amb el vestit.
Avui estic contenta perquè mica en mica anem avançant amb el tema de la boda.

Un besito guapetones!!!!!
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta
:: supernúvia

Entrades: 5492
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 1:03 am
Ubicació: El cos a Barcelona, el cor a Lleida

EntradaAutor: Visitant » dl. des. 12, 2005 9:47 am

BENVINGUDA ARROBA!!!

Uf, cada dia som més!!!! Que guai!!! Bé arroba, ens hauras de dir moltes coses de tu, quan et cases, a on, etc...

Ei Montsesita, que bé que vagis avançant en detalls de la boda. La veritat es que ja et falta poquet, quina enveja...

Tinc moltes ganes de veure les aliances, et tu la que les va comprar a Artesa,oi? Pq no ens penges una foto? I ja que hi estas ficada, una del penjoll, de la invitació...per demanar que no quedi!!!!!!!

Com us ha anat el pont a les que n'heu fet? Tot bé A28? Segur que has esquiat molt.

I tu Petita, ja tens les invitacions? Va anar bé a martorell?

I les demés, Ilerda, cuqueta, September, Airam...com esteu?

Bé, un petonet a totes!!!
Visitant

EntradaAutor: Ilerda » dl. des. 12, 2005 9:51 am

Bon dia guapes!!! y Benvinguda arroba!!

Ja heu tornat del pont??? va que aixo ha estat molt aborrit la ultima setmana!!
Montsesita m'en alegro molt que ja tinguis els anells, si pots ja ens ficaras una foto a veure com son de guapos!!
Jo amb aixo tinc un disgust... perque l'altra dia a la tarde vam sortir a pasejar i jo volia entrar al Pere Tena, vam mirar l'aparador i el meu noi va i em diu, -Per a que vols mirar si no tenim diners- Potser si que es veritat, pero em va sentar molt malament, vaig estat la resta del dia de morros... Crec jo que per mirar no s'ha de pagar i al menys sabriem quan hem de estalviar, a mes, ja li havia dit que no em fes ni regal de cumple, ni regal de reis, i que mirariem de comprar els anells...
Em sembla que al final, ni regals, ni reis, ni anells!!!!!

Per cert, Sandreta felicitats!!! va ser disabte el teu cumple, no???
Per molts anys!!! ni que sigui amb una mica de retras!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Ilerda
:: núvia de bronze

Entrades: 1621
Membre des de: dl. oct. 10, 2005 9:54 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Petita » dl. des. 12, 2005 10:24 am

Bon dia a tothom!!!!!!! :-)) :-)) :-)) :-))

SANDRETA!!!! Felicitats!!!!! Espero que ahir passessis un bon dia i que en facis molts més, xata!!!!! Moltes felicitattttssss!!! >.-<: >.-<: Tú també ens convidaràs a esmorzar? je, je
ARROBA!!!!!!!! Benvinguda!!!! Ostres, al setembre del 2007!!! Encara tens molt temps, pero el millor és preparar tot sense preses, amb calma i amb antelació. Enhorabona!!! Ja ens contaràs més cosetes, vale? :-)ok:

Ilerda, xata, no et fiquis tristona....que no arreglaràs res. Ja veuràs com tot sortirà bé. Si et serveix de consol...jo també fa un parell de setmanes que vaig passar pel davant i li vaig dir d´entrar per fer una ullada i em va dir que no, que ja ho miraríem més endavant. Aixxx....aquestos homes...no hi ha qui els entengui... :--(
Bueno, com us ha anat el pont? jo he fet moltes cosetes....i per fi tenim les invitacions encarregades!!!! Biennnn!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Jo crec que ens quedaran ben xules perquè hem ficat un texte bastant "informal"...pero bastant, bastant informal...je, je!!!...es que...ostres...som joves!!!! i no m´agradava el típic texte....
Sèrà així:

FULANITO Y FULANITA

BUSCA:
Invitados CON o SIN experiencia para fiestecilla informal.
Interesados presentense en la Iglesia St. Joan el dia 24 de Junio a las 13.00 horas.
SE OFRECE:
Buen menú en el restaurante Finca Prats de Lleida.

Para más información
Tfn. Novio xxxxxxxxx Tfn. Novia xxxxxxxxxx
Ahhh!!! Aima!!!! Aquella invitació que em vas ensenyar no la tenien....Així tan rústiques o tan reciclades no en tenien gaires...Així que l´hauràs de buscar en una altra botiga. No li pots preguntar a aquesta noia del foro que la va penjar? a lo millor ella t´ho diria...Sort!!!! :-)ok:
Ostres, ostres....noies....jo flipo amb aquesta botiga de Martorelll!!!!! Em van dir que els hi venia molta gent de Lleida i que fins i tot estaven pensant en presentar-se a la Fira de Nuvis de lLeida de l´any que vé. Es que ojo...quina diferència de preus!!! Jo m´he estalviat 120 euros en la mateixa invitació!!!!!! Joderrrrr....són 20.000 peles de les d´abans, eh?
Li vaig comentar lo dels detallets i passarem al febrer i diu que els hi arriben un munt de coses noves!!! A més, ens van ensenyar els nuvis que els hi arribaran nous...I SON UNA PASSADA!!!! Els pots personalitzar, i si la parella a qui els hi donareu són mestres (per exemple) et fan els novios assentats en un pupitre o amb una pissarra!!! També n´hi tindrán de pujats en un avió i a l´avió pots ficar els noms de la parella, o en moto, o en bicicleta.....bufff...noies...se´m queia la baba!!!! A més, superbé de preu...uns 25 euros!!! Aquí a lleida ens demanaven 56 euros!! i no eren ni la meitat de xulos... :-(
així que ja estic desitjant que arribi febrer per anar a buscar-n´hi uns quants!!!!
Petita

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: airam » dl. des. 12, 2005 10:32 am

Hola noies,

que tal????? Quina sort les que han fet pont, peró aquesta setmana totes ja treballem igual.

Benvinguda arroba!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jo també sóc de 2007, que bien!!!!!!!!!!!!!!

Iltrida no se quin presupost tens pels anells, però jo vaig anar a la joieria Esteve, em sembla que al dabant hi ha la botiga sunka, entre ricardo vinyes i santa teresita (no se com es diu el carrer), i n'hi ha de molts tipus però de les més modernetes la parella costa 300€, no se si us ho vaig comentar ja, però sino, ara ho dic, disculpeu el retard, el aros normals i corrents no arriben a 200€ la parella, així que tot va segons el pressupost.

Aix vaig a cuntinuar, que tinc un munt d'informes damunt la taula, ho tinc que deixar tot enllestit, el meu primer dia a zaragoza es el 16!!!!!!!!!!

Ahh enhorabona Montsesita, jo em sumo a veure les fotos de les anells.

Petontsssssssssssssssssssssssss
airam
:: núvia experta

Entrades: 668
Membre des de: dl. nov. 28, 2005 9:57 pm

EntradaAutor: Ilerda » dl. des. 12, 2005 11:01 am

Airam, gracies per la adreça de la joieria, ho havia sentit que comentaves un altre dia, pero ja no m'enrecordaba d'on havies dit. Intentare pasar-me, perque nosaltres les volem clasiques i si dius que estan be de preu, tot sera intentar-ho!!!!

Jo aquest cap de setmana m'he ficat les piles amb les invitacions. Em sembla que us vaig comentar que me les feia jo mateixa. Anava esperant que el meu xicot m'ajudes, pero "visto lo visto" jo vaig, i ja li ensenyare quan hagi de triar la definitiva. Al menys ja tinc el tipus de lletra i de texte. Per cert Petita, el teu es molt xulo!!!! super original!!! m'encanta!! >.-<: >.-<: >.-<:
Nosaltres ficarem algo aixi com "Despues de pensarlo mucho mucho mucho, exactamente 5 años, tantos meses y tantos dias... ¡hemos decidido casarnos! "
No es ni molt modern ni classic, que tampoc ens agradava.
I tambe tinc ja les tarjetetes per ficar als abanicos, amb els noms i la data, i un dibuixet d'uns anells. I per darrera com em veia gracia, he ficat una inscripcio amb el llenguatge dels abanicos, tipo, amagar els ulls darrere del abanico obert, vol dir "t'estimo" i coses aixi. N'hi tinc unes 32 diferents!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Que us sembla???
Ilerda

EntradaAutor: airam » dl. des. 12, 2005 11:59 am

Molt bona idea Ilerda lo dels vanos, ho trobo molt original!!!!

Crec que et quedarà molt xulo.

I no et preocupis pel tema de les invitacions o els anell, o millor dir de l'impasibitat del teu xicot, deu estar amoinat per alguna altra cosa, i pensa que la majoria dels nois son així, básics per naturaleza, només poden fer les coses d'una a una.

Jejejejeje

Un petonas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
airam

EntradaAutor: Petita » dl. des. 12, 2005 12:50 pm

Ostres Ilerda!!! Doncs molt bé això de les invitacions!!!! Ho tens bastant adelantat!!!
Aquest text també és molt xulo!!!! I modernet!!!
Ho trobo molt original això de ficar el llenguatge dels abanicos, i et quedaran superxulos, ja veuràs dona...
No t´amoïnos tant!!!
Com molt bé t´ha di Airam.....els homes són així.....
M´ha fet molta gràcia!!!! je, je!!! i a més és veritat...només poden fer les coses d´una en una!!!! ji, ji!! :-))
Petita

EntradaAutor: Ilerda » dl. des. 12, 2005 3:29 pm

Hola guapes!!!

Gracies pels anims, ara estic mes animadeta!!!
Ara a mig dia, m'ha passat una cosa que m'ha fet molta gracia. Doncs aixo, que estabem a casa tots, despres de dinar, i li ensenyo al meu pare les fulles amb les etiquetes pels abanicos, que no els havia vist, i aixo, ell normalment no fa molt cas de res, pero bueno, li han agradat. I em baixo tota la parafernalia per posarme a tallarles, la guillotina, la perforadora... i s'hem queda mirant, a veure com funcionaba el asunto, i em diu, bueno, deixa-ho aqui que ja m'entretindre jo aquesta tarda!! -m'he quedat encantada, no perque em pregues feina, si no perque fes alló per mi!!!
>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Ilerda

EntradaAutor: a28 » dl. des. 12, 2005 3:50 pm

hola xates! a torno a estar aqui despres del pont!! benvinguda arroba i felicitats sandreta!!
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: Petita » dl. des. 12, 2005 3:52 pm

a28!!!!! Hola xata!!!! com ha anat el pont?

Ilerda....ho veus? si al final el teu pare és un tros de pa!!! el que passe és que es fa el dur, je, je!!!!
Petita

EntradaAutor: a28 » dl. des. 12, 2005 3:56 pm

be molt fred pero una bona desconectada que ja la necesitavem!! :-))
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: september » dl. des. 12, 2005 5:02 pm

X fi!!!! Quina alegria que estigueu totes x aqui!!! Que això estava molt parat... jejejee

Que tal a nat el pont? Espero que b...
Montesita: Explicans com son els anells o ensenya una foto!!! Tic intrigada!!! que wai que ja els tingueu, no?

Ilerda: Si et serveix d'algo, als nois els hi acostuma a passar això de dir: ja ho mirarem!!! Suposo que s'agobien a l'anar de compres i mirar botigues... tan que ens agrada a nosaltres!!! Segur que d'aqui poc et sorpren dient d'anar a mirar-les!!! Per cert, jo también faig les invitacions de la meva boda!! I deundó quina feinada!!! A mi suposo que m'ajudarà alguna amiga, qué b lo de ton pare... no?? jejeje
De detallet que doneu els vanos?? M'agrada molt lo de les frases aquelles de radera...

Petita: M'agrada molt el text aquest que heu ficat, i el dibuix? Ens possaràs una foto o algo? Ja heu pensat quin detallet donareu? Estic molt interesada amb la botiga aquesta de Martorell!!! Em podras donar l'adreça? tenen web? Lo dels nuvis ho vaig mirar aqui a lleida i valen això que dius 56e, i ostres si allí els fan per 25... i també els fan caracteritzats...estan suuuuuuper bé!!!!

Ah!! Alguna de vosaltres sap per casualitat preus de vestits de nuvia del ruben perlotti?? És que m'encanta un, però encara no vull anar a fer la prova pq em vull aprimar una miqueta i millor deixar passar els nadals, no????? jajajajaja
september
:: núvia rookie

Entrades: 109
Membre des de: dl. nov. 14, 2005 9:00 pm

EntradaAutor: Petita » dl. des. 12, 2005 5:40 pm

ostres...nenes...quin fred que fot avui....estic aquí empegada al radiador tot el que puc!!!!
September, ja vaig penjar les fotos de les nostres invitacions, però les torno a penjar per a que les veguis. A veure si t´agraden.
S´ha d´estirar la cordeta de la dreta, i llavors s´ajunten les dues peçes del puzzle i es forma un cor. De dintre surt la tarjeta amb la invitació.

Lo dels vestits de Ruben Perlotti crec que no baixen dels 2000 i pico euros. Els pots trobar al Tiara aqui a Lleida. Quin és el que t´agrada?
ens podries penjar una foto!!!!
Petita

EntradaAutor: Petita » dl. des. 12, 2005 5:42 pm

Ahhh!!! la botiga de Martorell:
C/ Mur, nº 9 (Martorell) La botiga es diu ******.
Nosaltres estem molt contents perquè les dues vegades que hem anat ens han atès superbé i després els preus són una passada!!!!
Lo dels nuvis estic dessitjant que arribi ja Febrer per anar a veurel´ls
Petita

EntradaAutor: airam » dl. des. 12, 2005 5:49 pm

Bones tades,

Que be que esteu aquí per distreurem.

Petita jo tampoc he vist les teves invitacions, si no et sap greu tornar-les a penjar.

Per cert, més o menys quan val una invitació per fer una valoració.

Es que la de la taronja que us vaig dir, dissabte per barcelona a una botiga del carrer valencia ( a prop de passeig de gràcia) ens demanaven 3.27 €, i com que aixó encara no ho hem començat a mirar doncs no sabem si son o no cares.

La veritat es que nosaltres pensavem gastarnos 3€ per invitació com a màxim, però crec que fem curt, no????
airam

EntradaAutor: Petita » dl. des. 12, 2005 6:01 pm

Les torno a penjar!!!!
Airam, ens han costat 1.45 euros cadascuna!!!
Petita

EntradaAutor: september » dl. des. 12, 2005 6:12 pm

jejejeje, son super mones les invitacions, petita!!!

Airam, jo crec que les invitacions estan sobre uns 2,5e, normalment, pel que jo he vist n´hi ha moltes per triar d'aquest preu, también en deu haver de 3e i més!!! però n´hi ha de molt xules pel preu normal... Jo crec que no heu fet curt!!!

D'el vestit no tinc cap foto i d'internet no la puc agafar... no em deixa!!! Si entres a la pagina del perlotti és el vestit que fa 5 i el 12 (son 2 els que m'agraden) a la colecció 2006... ja em diràs que et sembla!! Encara no he anat a provar ni re... però aquests m'agraden molt!! No sé si serà algun d'ells...
september

Entrades: 109
Membre des de: dl. nov. 14, 2005 9:00 pm

EntradaAutor: Petita » dl. des. 12, 2005 6:33 pm

Ostres...qué bonics September!!!!!!!!!!!!!
Els penjo per a que ho veguin totes!!!! M´agraden molt!!!!
Petita

EntradaAutor: Arroba » dl. des. 12, 2005 6:40 pm

Hola a totes!!
bueno us explico una mica, jo sóc de lleida però des de fa 8 mesos que vaig anar a viure a barcelona (bé en un poble a prop pq com sabeu a la gran ciutat és difícil amb els preus q hi ha:-)). Doncs això i fa cosa d'un mes o així q vam decidir q ens casavem. La meva idea inicial era fer-ho aquí a lleida i volia anar mirar La Dida de Vallfogona, Les Caves Raimat...
Però un dia mirant per internet vaig trobar un restaurant a Igualada que em va semblar molt xulo i a més després vaig trobar gent q el coneixia i me'n havia parlat mt b. Total q un dissabte vam anar-lo a veure, va ser el primer i ens va agradar molt. És com una masia que està en un poblet petit. Tot el voltant està ple d' arbres i jardins i la sala del restaurant molt moderneta. ... I ens em vam enamorar.
Vam anar meditant el tema i al final ens vam decidir. A mi em feia ilu poder-ho fer a lleida, però després pensant-ho millor vaig arribar a la conclusió q tampoc era tan greu fer-ho a igualada i q d'aquesta manera seria a mig camí tan per la meva família q vindran des de lleida com per la família del meu xicot q vindran des de barcelona. I al final estic super content amb la decisió. Ah ja tinc data: és el 8 de setembre del 2007 i el restaurant per si el voleu xafardejar una mica és www.masdelsvivencs.com

Us preguntareu pq tan tard? Doncs primer pq el 2006 estava tot ple i el 2007 nomes quedaven dates als mesos d' hivern i setembre. Increïble però cierto! Una altra raó també és q amb dos anys d' antel.lació hem pensat q podríem estalviar una mica i això és necessari. Perquè com us he dit vivim esn un pis q ens vam comprar fa poc i omplir-lo una mica ens ha costat. Bueno us veig a totes super ilusionades amb les vostres bodes, jo m'ho prenc amb més calma encara q els temes principals m'agrada tenir-los ja lligats pq no hi puguin haver decepcions despres.
M'anirà molt bé contrastar coses amb vosaltres i jo també espero aportar el meu granet de sorra. Sou totes molt maques.

Per cert ja tinc el fotògraf reservat. Serà el David de Val. Ja q el restaurant no ha pogut ser de lleida, almenys q ho sigui el fotògraf. je,je
Ara em faltarà el vídeo q no se amb qui fer-ho. Coneixeu algun q ho faci ben xulo?

Un petonet i gràcies
Arroba

Entrades: 12
Membre des de: dv. des. 09, 2005 5:09 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants