Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Montsseta » dl. des. 11, 2006 11:43 pm

Mañana más!!

Bona sera!! Arrivederchi bambinas!!!
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta
:: supernúvia

Entrades: 5492
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 1:03 am
Ubicació: El cos a Barcelona, el cor a Lleida

EntradaAutor: Ilerda » dt. des. 12, 2006 8:34 am

Bon dia!!!! xx:-DD xx:-DD neujor:-) neujor:-)

Com esteu???
Ei Montsesita quines fotos mes xules de Roma!!! ostres si m'han vingut ganes d'anar i tot??? pero diuen que es tot molt car, no? sobretot el dormir!!

Petita, quin arbre mes mono!!! i lo que tens a la porta m'ha encantat!! jo he començat per l'arbre gran, pero nomes te quatre boles penjades jejeje
Ilerda
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1621
Membre des de: dl. oct. 10, 2005 9:54 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: tuttifrutti » dt. des. 12, 2006 8:47 am

Bones gent!

Quin arbre més xulo Petita!!! Quina casualitat jo també aquest any he comprat adornos vermell i daurats, i també una mica de platejat. Així aquest any canvia una mica la decoració! Per l'entrada tinc una mega estrella de color vermell i a fora als balcons llumetes de colors!!! Aquest any també volia comprar un pare Noel d'aquests que es pengen al balcó, però hi ha 2 o 3 veins que ja el tenen i ni que m'agradi molt, sembla que els copïi, ainxxxssss, no sé que fé encara!!!

Montsesita, que bé que t'ho hagis passat tant bé a Roma. Quines fotos tant xules! Quina enveja, jo també hi vull anar!!!! La veritat es que m'agradaria molt anar-hi, a veure si algun dia convenço al meu maridet!!!

Ah! per cert ahir em van fer la 1a eco del 1r trimestre, i per ara està tot correcte, no em va comentar gaire cosa perquè la setmana que ve tinc hora amb la ginecòloga, però almenys el vam veure i diu que està dins del normal. Almenys és una tranquilitat! A veure si la setmana que ve em comenten els resultats de l'analítica i si tot està correcte a ferme un bon apat per Nadal!!!!!
Imatge
tuttifrutti
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 632
Membre des de: dc. gen. 18, 2006 12:50 pm

EntradaAutor: a28 » dt. des. 12, 2006 9:03 am

ala montsesita pero quines fotos mes xules!!!! quina enveja!!! jo vull anar a romaaaa tmabe!!!!!! ;.:love_: ;.:love_: ;.:love_: ;.:love_: ;.:love_: ;.:love_: ;.:love_: ;.:love_: ;.:love_: ;.:love_: ;.:love_: ;.:love_: ;.:love_: ;.:love_: ;.:love_: ;.:love_: ;.:love_: ;.:love_:
que tal els preus d'alla? nomes vau fer roma capital no?? i el temps que tal al final? res de pluja??
molt xulo l'arbre petita, s'assembla al nostre!! neu:-D neu:-D
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: a28 » dt. des. 12, 2006 9:05 am

ah i enhorabona tuti, m'alegro de que tot vagui be!!! :-) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) : bb : : bb : : bb : : bb : :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) : bb : : bb : : bb : :-()) :-()) *:-)** *:-)** *:-)** *:-)** :-()-) :-()-) :-()-) xx:-DD xx:-DD :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) : bb : : bb : : bb : : bb : .:*:*:. .:*:*:. .:*:*:. *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-())
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Petita » dt. des. 12, 2006 9:40 am

Bon dia!!!!!
Montsesita, quina passada de fotos!!!!!! m´acabo d´enamorar d´aquesta ciutat....jo també vull anar a Romaaaa!!!!! :-)) :-)) :-))
M´en alegro molt de que us ho hagueu passat tan bée!!!!!

Tuttifrutti!!!! quina alegriaaa!!!!! el vostre bebito està creixent com un campióo!!!!!!! Felicitats guapa!!!!!!!! : bb : : bb : : bb : : bb : : bb : : bb : : bb : : bb : : bb : : bb : : bb :

Us ha agradat el nostre arbret?? neu:-D neu:-D neu:-D doncs jo el vec massa petit....l´any que vé m´en compraré un de més gran i l´arreglaré millor...
Vaaaa....a28 i Ilerda....FOTOS DELS VOSTRES!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban :
Imatge
Petita

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: a28 » dt. des. 12, 2006 9:43 am

avui no la podre pnejar, e que dec tenir els cds gravables en alguna de les caixes........ n'anire a comprar despres i a vuere si dema us ho puc penjar!!!!!!
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Petita » dt. des. 12, 2006 9:45 am

Bieeennnnn!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: :mu:: :mu:: :mu:: : ban : : ban : : ban : *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.*
Imatge
Petita

EntradaAutor: a28 » dt. des. 12, 2006 9:49 am

tinc un lio de caixes.... xx:-(
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Petita » dt. des. 12, 2006 9:50 am

jeee, jeeee....pobreta... .c(.(-)) .c(.(-)) .c(.(-)) .c(.(-)) si et serveix de consol...jo encara tinc un parell de caixes que no sé on coll...ficar-les.....o el pis es massa petit....o jo tinc massa trastes.... :-/ :-/ :-/
Imatge
Petita

EntradaAutor: a28 » dt. des. 12, 2006 9:53 am

per cret petita us ha dit algo mes el fotograf del album??? a nosaltres la fotografa no pero el del video ja ens ha demanat la musica!! s'accepten idees!! xxkiss::
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Petita » dt. des. 12, 2006 10:00 am

L´album el tindrem la setmana que vé!!!! wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-)
I les músiques uff....quin dilema!!!! depen de com us agradin...si més mogudetes o més romàntiques...
Imatge
Petita

EntradaAutor: JEIAN » dt. des. 12, 2006 10:21 am

BON DIA!!!!!!!

MONTSITA QUE GUAI QUE OS HO HAGUEU PASSAT TANT I TANT BÉ...A LES FOTOS SE OS VEU TANT FELIÇOS ALS DOS.... :llit:: :llit:: :llit::

TUTTIFRUTI ME N'ALEGRO QUE TOT OS VAGI BÉ... :gati: :gati: :gati: :gati: :gati: :gati: :gati: .LO MENOS ARA JA ESTEU MÉS TRANQUILS I SEGUR QUE TOT ANIRA SUPER BÉ!!!!!!!!!

PETITA...L'ARBRE ES XULISSIM O ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: S HA QUEDAT MAQUISSIM!!!!!! I NO ES VEU GENS PETIT!!!!!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
JEIAN
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3597
Membre des de: dt. març 21, 2006 5:55 pm

EntradaAutor: a28 » dt. des. 12, 2006 10:42 am

segur que una de lax'n'busto la posarem, i n'hi ha una de la celione dion que m'encanta i la trobo adequadissima; a new day has come
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: a28 » dt. des. 12, 2006 11:31 am

i la edae no en saben res!!!!!!! li vaig enviar un sms diumenge dientli que al final no haviem pujat a girona i per aixo no li havia di res i no m'ha contestat... i per aqui también fa dies que no apareix..... :-/
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Petita » dt. des. 12, 2006 11:33 am

Si que es veritat!!!!! ja fa dies que no entra!!!!!!!!
EDAE!!!! NO ENS ABANDONIS!!!!!!!!!!!! neukiss-) neukiss-) neukiss-)
Imatge
Petita

EntradaAutor: a28 » dt. des. 12, 2006 11:38 am

deu tenir molta feina repartint curriculums....
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Petita » dt. des. 12, 2006 11:43 am

A veure si pot entrar algun dia i ens conta com li va... :-)) :-))
Imatge
Petita

EntradaAutor: a28 » dt. des. 12, 2006 11:44 am

reina avui estem tu i jo soletes.....
ja has comprat força loteria aquest any?? a veure si tens la mateixa o mes sort que l'any passat!! neujor:-)
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Petita » dt. des. 12, 2006 11:47 am

Aquest any segur que no em toque res.....perque no tinc ni un numeroo!!!!!!!!!!!!!!! xx:-( xx:-( xx:-( xx:-(
Només tinc un dècim a mitjes amb els meus pares...
Imatge
Petita

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants