Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: airam » dc. des. 14, 2005 9:57 am

Bon dia!!!!!!!

Us explico una cosa que ens va passar ahir i ens vam quedar de cuadros amb el meu xicot.

Ahir sobre les 4.30 o 5 de la tarda per casualitat ens vam trobar i vam anar a fer un café.

Total mentre estem al bar, el telefonen de palau de margalef (que ja es casualitat), i una noia ens diu que el dia que haviam triat no ens podiam casar, que ja hi havia una altra parella, i nosaltres com, com????

Total que segons per que el meu xicot s'atabale, i em passa el telèfon, total que em fico a parlar amb la noia, i li dic, mira busca be la reserva, tenim reservats dos dies (la familia del meu xicot coneix a un dels amos del Palau de Margalef), depenem de la Seu, però tot aixó ja ho sabeu.

I la noia r que r, de que el dia ja estava agafat i amb paga i senyal, que ella només trucaba per informar, així que al final li dic, doncs disme qui son els que tenen reservat, i al cap de 10 minuts al telefon, em diu dos cognoms, em fico a riure i li dic, pues guapa ves amb ull perque som nosaltres, a la reserva del ordinador ens han ficat pel cognom (suposo que es per veure el nom del meu xicot i així saber qui som, no ho se) i als papers ens han agafat només el nom, no se una cosa molt rara.

La noia encara demana disculpes ara, i despres personalment va telefonar el conegut dels pares del meu xicot, jejejeje a més vam parlar amb ell perque no digues res a ningú, rotllo, quan vegis als meus pares, siusplau no fasis cap comentari que no ho saben.

jejejejeje

Imagineu la cara del meu xicot.

Com va dir ell, aixó o es una broma, o acabem de tenir un gran moment de crisi.

Res noies, una anécdota que us volia explicar.

Nosaltres ja veieu mirant-ho amb tant de temps, i encara ens quedarem sense res, jejejejeje
airam
:: núvia experta

Entrades: 668
Membre des de: dl. nov. 28, 2005 9:57 pm

EntradaAutor: a28 » dc. des. 14, 2005 10:08 am

OSTRES QUIN SUSTO AIRAM!!!
Sort que ho vareu poder arreglar....
wikiwiki::-) >*< >t.t< xxcool neujor:-) xx;-.) xxkiss::
ole ole que ja ve nadal!!
a veure si li puc comprar el rellotge al meu amor!!
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: Marieta » dc. des. 14, 2005 10:12 am

Com estan le nuvies lleidatanes?

Quants nous fixatjes,oi? Ja som un munt!!!

QUe sapigeu que us vaig llegint casi cada dia pero no puc escriure pq estic a la feina y a vegades si escric amb un altre post ja el temps se'm pasa volant

un peto a totes
Marieta
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 141
Membre des de: dc. set. 07, 2005 1:42 pm

EntradaAutor: a28 » dc. des. 14, 2005 10:15 am

Marieta reina que tal?? com va??
per cert ja saps lo de la quedada?? quina proposta fa tu?
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: EDAE » dc. des. 14, 2005 10:27 am

Gràcies Ilerda!!!!!!!!!!!!!!!

neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)
EDAE
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3183
Membre des de: ds. nov. 05, 2005 6:06 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: Petita » dc. des. 14, 2005 10:51 am

BOOONNNNN DIAAAAA!!!!!!!!

Woowwww.....què bonic....com nevaaa!!!!! >*< >*< >*< >*< >*<
Aixxx...com m´agrada el Nadal!!!!! xx;-.) xx;-.)
bueno, xates...ahir a la tarda no vaig vindre a treballar perquè tinc un queixal que m´està matant.. ::brr:: ::brr:: vaig anar al dentiste : muaahhhh : i em va fer molta pupa!!! : sgra : : sgra : Així que no em vaig puguer conectar.....però....jopeeee nenesss quina manera d´escriure!!!! per una tarde que falto...m´he passat més d´1/4 d´hora per llegir tots els missatges!!!
A veure..lo de la quedada...si voleu fer un beure doncs ja està bé. Podríem anar al Nelson que és molt tranquil i tenen bastant puesto, no? a veure com us va a totes :-)ok:
Ostres..Airam...quin susto més tonto!!!!! Déu ni dó!!!! menos mal que tot ha quedat en això!!! :-)ok:
Marieta xata!! no t´amoïnos dona!!! si ens vas llegint ja n´hi ha prou, això sí...de tant en quant ens has de donar senyals de vida, vale? je, je!!! que vagi molt bé guapa!!! :-))
Cuquetaaa!!! ja et trobavem a faltar!!! i tranquila, que ja veuràs que al final et decidiràs per un vestit ben xulo dona!!!! :-)ok:
Aima, corasón, si li ha agradat aquest text...AL ATAQUE!!! t´ho pots copiar tranquilament!! Per cert, allí a la botiga de Martorell ens van donar un llibret amb un munt de textos per triar, i tots eren superxulos. N´hi tenien de més informals encara eh? je, je!!! però aquest ens va fer molta gràcia. Així que les que hi aneu podreu triar!!!! >.-<: >.-<:
a28, bueno, bueno....després de festes....vestidets!! quina ilu!!! ja tinc ganes de veure els vestits de totes!!! A veure si pel 28 de gener ja el tens triat i el podem veure a la quedada!!! :-)ok:
Ilerda, et quedarà molt bé això de les etiquetes!!! i a més amb l´ajuda del teu pare....ho veus dona? :-)ok:
September, que vagi molt bé avui amb els vestits, ja ens contaràs què tal, vale? Sort. :-)ok:

Bueno, xates...jolines quin fred que fot avui....a més...al principi m´agradava això de la neu però ara...els ulls m´estan fent xirivites!!!! xx;-.) xx;-.) Qué bé!!! la semana que vé ja serem al Nadal!!!!
BON NADAL A TOTES!!!!!! BBBnadal:-)
Petita
:: supernúvia

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: a28 » dc. des. 14, 2005 10:56 am

ui amb lo que em costa decidir a mi potser al març encara no tinc vestit!!! :-/ :-/
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Petita » dc. des. 14, 2005 10:59 am

Alaaaa!!!!! dona....què exageradaa!!! je, je!!!
jo també pensava que em passaria el mateix, però mira...no vaig trigar ni 2 dies en triar. >.-<: >.-<:
Si per comprar-me uns pantalons he de recórrer mitja lleida...
Petita

EntradaAutor: a28 » dc. des. 14, 2005 11:03 am

que men diueu vosaltres de estanislao??
es que dubto de nar o no nar a bcn...
ei a mi b em molesta questa neu... :-/
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Petita » dc. des. 14, 2005 11:04 am

ui....a28....no es veu el nom de la botiga....què passa?
Petita

EntradaAutor: a28 » dc. des. 14, 2005 11:05 am

no se iwal ell no vol que surti
es l'estanisla..
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Petita » dc. des. 14, 2005 11:11 am

Ahhh!!! valeee...és aquest? Doncs si té botiga i taller aquí a Lleida!!!!!!!
Al Tiara venen els seus vestits!!!!
Petita

EntradaAutor: a28 » dc. des. 14, 2005 11:14 am

no que va ja no el tenen
vaig envia run mail i em va trucat ell mateix (o aixo em va dir) i em va dir que hauria d'anar a bcn que aquest any al tiara ja no ho tindrien, si thi fixe si passes er davant ja no hi es el seu nom al aparador (fa uns mesos hi era...)
us agrada? :hmm::
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Petita » dc. des. 14, 2005 11:17 am

Doncs si vols que et diga la veritat....no he vist cap vestit de nuvia seu....vaig a veure si trobo algún per Internet!!!! :-)ok:
Petita

EntradaAutor: a28 » dc. des. 14, 2005 11:22 am

ww.estanislao.com :-)ok:
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Petita » dc. des. 14, 2005 11:36 am

a28, ja els he mirat. :-)ok:
Pel meu gust són massa senzills, però si a tú t´agraden així perfecte!!! T´han d´agradar a tú, i a més, t´han d´agradar ficats. Per anar i emprobar-te´ls no perds res dona..
És que jo per això sóc més clàssica, m´agraden més clàssics...mmm..no sé si m´explico...es que sóc així de rara...què hi farem. :-(
Si tens un munt de botigues per anar!!!!! Al final t´en cansaràs de tant mirar...a mi em va passar!!!
Si tens l´oportunitat d´anar jo ho faria, així no et quedaràs amb aquesta espineta clavada. :-))
Petita

EntradaAutor: airam » dc. des. 14, 2005 11:38 am

Hola noies,

aquest tema m'interessa.

No veig cap vestit de nuvia quem'agradi.

Bé, que m'agradi per mi, vull dir, no em mal interpreteu.

A més m'agradaria que tingués algún detall de color grana, aquest no es el problema, ja que també una de les coses bones que te aixó, es que me'l farà la meva mare, i clar, els detalls ja me'ls inventaré.

Pero per saber com el tinc que fer m'hauria d'anar a probar vestits, no???

La veritat es que no em cor pressa, ja que encara tinc tot el 2006 per endavant, i no necessito massa temps, la modista la tinc a casa, només faltaria si es tingues que brodar, portarlo a algun lloc especialitzat i ja está.

Els meus nervis comencen quan miro la col·lecció 2005 i no me n'agrada cap, i quan miro la del 2006 i tampoc, no vull ni un vestit recarregat ni res de tot aixó, aixxxxxxxxxxxxxxx es que sóc molt rancia potser ...

I penso que si els de 2007 no m'agraden tampoc m'agafa algo.

Així que accepto tot tipus de suggerimets, si sabeu d'algun lloc diferent, o algo, us estaré agraïda!!!!!
airam

Entrades: 668
Membre des de: dl. nov. 28, 2005 9:57 pm

EntradaAutor: Petita » dc. des. 14, 2005 11:42 am

Airam, aquest que li agrada a l´a28 té vestits molt senzillets, a lo millor t´agraden!!!! Mirate´ls :-)ok:
és ESTANISLA i ara al final fiques una O. Es que si no no ens deixa ficar el nom sencer.
Petita

EntradaAutor: a28 » dc. des. 14, 2005 11:48 am

aixo de senzillets.... diguem millor comodes i actuals no?
a mes de preu no en son pas de senzillets...
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Petita » dc. des. 14, 2005 11:51 am

Quan he dit senzills em referia a que no són els típics vestits de núvia (com el meu) amb cua, pedretes i pomposos...
I això dels preus....són molt cars?
Petita

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Baidu [Spider] i 2 visitants