Autor: tuttifrutti » dc. des. 13, 2006 9:59 am
Vaja, si que estaveu triunfitas ahir!!! Jo la veritat que aquest any no ho miro, a vegades algun resum per veure que fa la Lorena però res més. Trobo que ha perdut molt des de la primera edició i per molt que hi vulguin possar morbo amb el Risto aquest trobo que l'ha estan cagat. Com molt bé diu la Rosana, trobo que es passa "tres pueblos" aquest payo, abans de criticar de la manera que ho fa que es miri ell i es tregui les ulleres al plató que això si que és de molt mala educació i molt més el posat que té en plan de deixat, sense afaitar... vaja que no m'agrada ni un pel. Però com molt bé diu l' a28, això forma part del show, perquè si fos veritat ja l'haguessin demandat més d'una persona, per molt que jo vagi a un programa a intentar aprendre no hi ha d'haver un payo tan estupid que et compari amb una put-- per la manera de vestir, primer perquè no és culpa dels participants si no que dels de estilisme, i per molt que això ho digues com qui no vol la cosa afecta molt! I ell mateix està deixant el programa i als concursant en pel terra, no sé si això els hi convé o no al programa, perquè la gent es pot cansar d'aquesta comedia d'aquest payo. Realment, parlo per parlar, perquè no he seguit quasi mai cap gala i molt menys al jurat però en algun resum que es pot veure m'ha posat d'una mala llet. Està bé que digui el que hagi de dir si toca criticar però hi ha maneres i maneres!!!
Bé, sort que no el miro, que sinó...