20 KG MENOS EN UN AÑO ¡¡¡¡¡ LO VOY A CONSEGUIR!!!!!

un any d'il·lusió.

EntradaAutor: Visitant » dc. des. 13, 2006 9:34 am

Sil!!
Per mi si que estic millor amb 5 k menys perque es el meu pes habitual,perque ultimament m'ha donat per menjar mes del compte i he agafat pes.
El tema es que com no aprimi tindre que renovar tot el vestuari...I tengo que pagar una boda..jejeje
Es per mi que estic millor amb akells 5 kilos menos.
Cada Persona es diferent ....
Petonets
Visitant

EntradaAutor: Naylacris » dc. des. 13, 2006 9:38 am

A mi el dietista me dijo de perder 7 más o menos porque yo solo queria 5 pero me dijo que mejor 7 para tener margen.
Besitos

Imatge

www.nuvis.org/jaumeicristina2007

:-):-):-):
Naylacris
:: meganúvia
:: meganúvia

Entrades: 9825
Membre des de: dc. jul. 12, 2006 4:54 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Floti » dc. des. 13, 2006 9:46 am

ufff a mi me da la sensacion que lo mio es el cuento de nunca acabar

pero de aqui a agosto.. vamos... mi menda lerenda estará perfecta pa enfundarse el vestio arrapao que me comprao.. vamos... cueste lo que cueste... aqui en el monte del destino de lo que el viento se llevo... juro que estaré sexy, fina y elegante pa el dia de mi boda (o por lo menos lo intentaré...) jajajajajajajaja :-)) :-)) xx;-.) xx;-.) xx;-.) xx;-.)

yo de momento no me como el tarro.. aun me quedan 8 meses... tengo mucho tiempo para conseguir mi meta... por eso supongo que me he dado el capricho de comer estos dias... no me quiero agobiar ni obsesionarme con el tema.

eso si.. cuando falte poco.. un candado en la nevera... que a mi me da por comer y no es plan
Floti
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 14849
Membre des de: dl. feb. 13, 2006 2:39 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: nsolac » dc. des. 13, 2006 9:55 am

hola laura guapa!!!!

nosaltres ens casem a Can Font perquè ens va agradar molt com l'han deixat (jo vaig fer la comunió allá fa un munt d'anys, jejejeje) i la data va ser la que quedaba disponible! volíem 07/07/07 però com es una data molt buscada portaba agafada més d'un any!!! total que vam dir doncs l'1 estará bé perquè tots els convidats sortiran morenets a les fotos!!! jejejeje

quan començarás a mirar vestit? jo estic mirant per les webs i ja sé els que m'agraden, ara falta que vagi a emprovar-me!!!

sí que estic a dieta, però ni controlada per dietista ni per metge, m'he mentalitzat que no he de picar entre hores, no menjar entrepans cada día, evitar les patates fregides de bossa (em tornen boja!!!!) i menjar cosetes a la planxa!!! i de moment em funciona perqué estaba gairabé en 64 i aquest de matí pesava 59.2!!! voldría arribar a 56 o 57, però suposo que si no faig exercici ho tindré malament!!!
Bueno el gym és el meu primer propóssit pel 2007!!! a veure quant dura!!!
jejejejejeje
La veritat es que no sé si son els nervis pel casament però ara no menjo tant, tinc menys gana!!!! millor no????? si hagüés fos a l'inrevés em dona algo!!!!

Petonets guapa!!!!

xxkiss:: xxkiss:: xxkiss:: xxkiss:: xxkiss:: xxkiss:: xxkiss::
Imatge JUNTOS DESDE 01-09-07
Imatge
nsolac
:: supernúvia

Entrades: 5355
Membre des de: dv. set. 29, 2006 9:56 am
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: Visitant » dc. des. 13, 2006 10:05 am

Hola Nina!!!
Tu ets de la mevas!! jajaja
Resulta que jo hem volia casar el mateix dia que tu 07/07/07 perque es el meu numero de la sort i ademes akst any he fet els 27 anys es a dir todo era en siete,pero el nostre problema es que era massa just per mirar-ho tot.
Aixi que vaig mirar el dia que quedes lliure al restaurant i el que volian era el dia 8 de setembre que es la diada d'Andorra i tampoc estaba lliure aixi que ens vam quedar amb el dia 1!!! Que no esta gens malament...jejeje
Mira som paisanes!! Jo soc Nascuda a Terrassa al Hospital de San Lorenzo que ja no existeix.
El vestit el tinc mirat i 1era paga feta.
T'aconsello que t'espavilis..Perque despres et diran que es massa just.
Jo he mirat a totas las marcas que et pugis imaginar.
Sant patrick,Sposa,Pronovias...etc.. suma i sigue!!!jejeje
I al final al lloc on menys imaginava Rosa Clara perque son vestits sencill i amb elegancia
Pensa que hi ha moltas noias que la pedreria no ens queda bé com el meu cas .
Si vols algun consell per tema vestits aqui estic guapa!!!
JO també porto un mes a dieta i aquest mati quan m'he pesat feia 69.8Kg jejeje
I vull arriivar als 65 kilos Faig 1.75cm...
Pero penso com tu que si no fem exercici la cosa esta dificil...
Tens alguna idea de vestit ja?
Eiii Tens messenger????
Un petonet
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. des. 13, 2006 10:15 am

Hola chicas!!! mucho ánimo a todas!!! yo ya me he recuperado y peso igual que el viernes,antes de la cena del pecado!!! así que me queda un kilo para haber perdido 20!!!!
el viernes tengo visita con el endocrino!!! ya os contaré!!
Floti,mucho ánimo !!!!
Visitant

EntradaAutor: nsolac » dc. des. 13, 2006 10:19 am

hola laura!!! jo també volia el 08/09/2007 perquè és el día de santa núria, i per tant el sant de la meva mare i el meu! però també estava agafat així que vam optar pel día 1!!!

Doncs jo faig 1,69 i ja em veig alta, nena podríes passar per model amb aquesta alçada!!!!

no tinc messenger perquè estic al curro, mare meva si m'ho possés si que no faría res ... si es ara i estic tot el sant día al foro!!! jejejeje

Sobre el tema vestit espero tenir-lo al gener!!! no es massa tard, no??? m'agrada moltíssim el sandalina de la sposa, saps quin es???

Bueno guapa continuem parlant, ok???
petonets

xxkiss:: xxkiss:: xxkiss:: xxkiss:: xxkiss:: xxkiss::
Imatge JUNTOS DESDE 01-09-07
Imatge
nsolac

Entrades: 5355
Membre des de: dv. set. 29, 2006 9:56 am
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: Floti » dc. des. 13, 2006 10:40 am

ufff gimnasia... yo me haré ese proposito para el 2007 xxo.0.o

aixxxxx entonces solo me quedan 18 dias de relax.. jooooooo
Floti
forofa de l'any
forofa de l'any

NSOLAC

EntradaAutor: Visitant » dc. des. 13, 2006 11:11 am

jajaja
Akst vestit m'el vaig prova jo perque també m'agrdava molt,a veuras que es un vestit precios i molt llamatiu!!!
Porvat molts vestits i de diferents models perque vegis el que et senta millor d'estil.
Tu t'has de fer pesada!!!
Passa per pronovias també tenen molt vestit que esta xulo!!!
I Aixi quan et compris un ja sabras el que et queda bé i el que no.
No et preocupis que Gener no es massa tard, normalment recomanan 6 mesos abans
Reina pues tu també ets alta!!!
Aixi que encara no t'has vist amb cap vestit posat!!!
Ya veuras quina impresió et fa...
Jo la 1era vegada casi hem foto a plorar.....

Ya me contaras!!!!
Visitant

Gym

EntradaAutor: Visitant » dc. des. 13, 2006 11:13 am

NENAS
A MI AIXÒ D'ANAR AL GYM ME MATA... DE VERITAT US HO DIC...
PERO ES QUE SI M'APRIMO I NO FAIG SPORT HEM QUEDARE FOFA.....
QUE TRISTE LO MIO...JAJAJA
PETONETS!!!
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. des. 13, 2006 11:19 am

yo hago media hora de bici cada día para no quedarme floja total cual gelatina y va genial!!! os animo!!!
Visitant

gym

EntradaAutor: Visitant » dc. des. 13, 2006 11:25 am

La Bici siempre va muy bien!!
La verdad que yo tengo una en casa i no la hago servir...
A ver si me animo!!!
Que haces sil 30m cada dia???
Besitos
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. des. 13, 2006 11:47 am

Sí,después de comer me pongo la bici y voy escuchando música o viendo la tv y se me pasa super rápido!!
Visitant

EntradaAutor: valuma » dc. des. 13, 2006 11:55 am

La verdad k da mucha mandra el ir al gim....pero las k teneis la bici estatica la verdad k va de coña!!!
Venga chicas animos.
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
valuma
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1541
Membre des de: dj. maig 18, 2006 1:54 pm

EntradaAutor: Visitant » dc. des. 13, 2006 12:15 pm

YA YA....
SERA QUESTION DE ANIMAR-SE I DE TENER CONSTANCIA!!
JAJAJA
YO HE PEDIDO CONSEJO AL MEDICO PARA QUE ME AYUDE CON ALGUNAS PASTILLAS.
I ME HA ANCONSEJADO XENICAL!!!

BESOSSS
Visitant

EntradaAutor: Floti » dc. des. 13, 2006 12:38 pm

si si a mi me suena el xenical... yo diria que yo lo he tomado en algun momento de mi vida... jeje.. ahora os lo aseguro a ver si es el que pienso :hmm::
Floti
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Floti » dc. des. 13, 2006 12:42 pm

ummmmmmmmm veo que es parecido al chitosan.. mas o menos.. se toman en la comida y lo que hacen es absorber las grasas de la comida.

si.. igual que el chitosan.. es que yo pensaba que eran otras... no me acuerdo del nombre... me acuerdo que lo que hacian era que aumentaban el metabolismo... pero no mucho... eee... y costaban 30 € en la farmacia... no son productos de gimnasio.. ehh.. que conste.. era un producto de farmacia... no se necesitaba receta.. pero no me acuerdo como se llamaba... y claro.. os estoy hablando de hace 5 años
Floti
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Dríade » dc. des. 13, 2006 12:58 pm

Qué depresión en este puente estuve en casa de los papis y claro... comí lo que me vino en gana y he ganao 1 kilo... que no es mucho, pero es que me cuesta un montón perderlos!!!!

Total que yo voy a la piscina 2 veces por semana. Pero eso es poco, me parece que les voy a pedir a los reyes una bici estática... aunque este año me parece que no se van a poder estirar tanto, jejejeje... que hay que pagar una boda!!!!
Dríade

Entrades: 43
Membre des de: dl. oct. 23, 2006 3:19 pm
Ubicació: Vila-Seca (Tarragona)

EntradaAutor: Visitant » dc. des. 13, 2006 1:21 pm

chicas,he preparado pollo con salsa roquefort al macho de la casa y jejejejeje he pasado el dedo por la sarten.eso es pecado? igual hoy hago 1 hora de bici!!!
Visitant

EntradaAutor: Dríade » dc. des. 13, 2006 1:25 pm

es que claro, para nosotras es más difícil eso de hacer dieta si tenemos a un hombre en casa al que hay que hacer la comida... yo soy como tu sil, cuando cocino se me va todo a la boca.. sin querer... no me doy cuenta... y ya estoy masticando... jejejeje

Hay que reprimirse... o más fácil... qué cocinen ellos, que no les va hacer daño!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)
Dríade

Entrades: 43
Membre des de: dl. oct. 23, 2006 3:19 pm
Ubicació: Vila-Seca (Tarragona)

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants