Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: a28 » dt. des. 12, 2006 7:36 pm

pero que no veus que tot es un xou rosana?? i el risto forma art d'aquest xou, li dona mes gracia...
a si hi havia un noi que no volia cantar una romantica?? no en tenia ni idea.....
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: Rosana » dt. des. 12, 2006 7:37 pm

es que em posa de mala llet aquest tio, sembla que no sapiga on esta, els concursant no son cantants professionals, es pot dir que comencen ara la seva carrera, es normal que no siguin uns pavarottis pero en comptes de dir-lis treballa mes o intenta arreglar aixo que fluixejes els hi solta que es dediquin a escombrar carrers que es per l'unic que serveixen o que sol son uns pobres mediocres que no serveixen per cantar
Imatge
Rosana
:: núvia de bronze

Entrades: 1577
Membre des de: dv. des. 02, 2005 3:23 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: a28 » dt. des. 12, 2006 7:38 pm

es part del xou.....dona de que parlar....
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Rosana » dt. des. 12, 2006 7:41 pm

se que ho fan per la audiencia, per que desgraciadament veure patir a la gent puja la audiencia, pero a mi em sap greu pels pobres nois, son com cobayes, es la seva ilusio ser cantants (ho poden fer millor o pitjor pero es la seva ilusio) i quan tens tantes ganes d'una cosa i et machaquen fan mal, no se com es deuen sentir ells pero jo crec que seria com si ara tota la meva familia em comences a dir que tot lo que he fet o he elegit per la meva boda es una merda i que sera la pitjor boda del mon o algo aixi
Imatge
Rosana

EntradaAutor: a28 » dt. des. 12, 2006 7:42 pm

els concursants han de començar a aprendre a quin mon shan posat... ja se sap tot aixo de la fama..les rivaltats...
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Rosana » dt. des. 12, 2006 7:46 pm

els altres anys no han sigut tant secs i no crec que els altres triunfitos hagin tingut una patacada tan gran, que els hauran obert els ulls... segurament, pero no crec que els hagin anat tan a la iugular
Imatge
Rosana

EntradaAutor: a28 » dt. des. 12, 2006 7:46 pm

per aixo aquest any torna a tenir tant aaudiencia...
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Rosana » dt. des. 12, 2006 7:48 pm

per una part si que ha degut ser aixo pero también ha ajudat que a les altres cadenes no fan res digne de tirar cohets
Imatge
Rosana

EntradaAutor: a28 » dt. des. 12, 2006 7:48 pm

amb aixo tambe tens rao...
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: a28 » dt. des. 12, 2006 8:05 pm

mmmmmm. ens acaben de portar bombonets!
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Arween » dt. des. 12, 2006 8:47 pm

mm...bombons..caja roja o ferrerro...m'es igual, m'agraden els 2!!

Ja veig que elt ema d'avui ha sigut arbre de Nadal i OT.

Ah, i la loteria, que fort això de la oficina Montse!!!!Ara segur que us toca!!

Per cert, que contenta estaves a Roma,eh? Com m'hagues agradat anar-hi...a veure si podem l'any que ve, a Roma o Florencia...

Jo n'he hagut de comprar per compromís...

Sabeuq ue ja tenim fet l'album de boda? Ara ens falta que ens l'entreguin...L'hem vist ja per la pantalla de l'ordinador.Es veu molt bonic, pero creiem que es massa petit, només 40 fulles...hem tingut de sacrificar un munt de fotos, quasi 50 fotos!!

Per cert, que fareu per cap d'any? Sabeu d'algun bar que no s'hagi de pagar? Sabeuq uan costa anar al River? Teniu altres opcions??Es que estem perduts!!!
Arween
:: núvia experimentada

Entrades: 359
Membre des de: dg. oct. 15, 2006 10:04 am

EntradaAutor: Arween » dt. des. 12, 2006 8:53 pm

Ai, per cert nenes, a qui li va ve quedar aquest dissabte???
Arween

Entrades: 359
Membre des de: dg. oct. 15, 2006 10:04 am

EntradaAutor: JEIAN » dc. des. 13, 2006 9:57 am

BON DIA!!!! COM VA??? ANAR TREBALLANT, NO??? SUPOSO QUE TOTS TENIM FEINA..QUE S'ACABA L'ANY I ES NOTA...JO CADA VEGADA QUE PENSO QUE S'ACABA L'ANY TINC UN RUNRUNEIG A LA PANXA :-/ :-/ !!!!
QUE FEU PER CAP D'ANY??? NOSALTRES ES EL PRIMER ANY QUE ANEM DE RESTAURANT...ESTEM CANSATS DE FER-HO AMB UN MAGATZEM I PASSAR FRED I MENJAR MALAMENT!!!!! EL RESTAURANT QUE HEM TROBAT TAMPOC NO EL TROBO TANT CAR 55 EUROS AMB BALL FINS A LES 3:00, BUENO BALL D'ORQUESTRA NO DE POSAR DISCOS!!!! PERO JA ESTÀ BÉ!!!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
JEIAN
:: núvia d'or

Entrades: 3597
Membre des de: dt. març 21, 2006 5:55 pm

EntradaAutor: JEIAN » dc. des. 13, 2006 9:59 am

Aquest dissabte fem el sopar d'empresa!!!!! no en tinc gaires ganes...pero que hi farem...el fem a cal PERET a davant del COTTON!!!!! A VEURE QUE TAL....
Imatge
[/url]
JEIAN

EntradaAutor: tuttifrutti » dc. des. 13, 2006 9:59 am

Vaja, si que estaveu triunfitas ahir!!! Jo la veritat que aquest any no ho miro, a vegades algun resum per veure que fa la Lorena però res més. Trobo que ha perdut molt des de la primera edició i per molt que hi vulguin possar morbo amb el Risto aquest trobo que l'ha estan cagat. Com molt bé diu la Rosana, trobo que es passa "tres pueblos" aquest payo, abans de criticar de la manera que ho fa que es miri ell i es tregui les ulleres al plató que això si que és de molt mala educació i molt més el posat que té en plan de deixat, sense afaitar... vaja que no m'agrada ni un pel. Però com molt bé diu l' a28, això forma part del show, perquè si fos veritat ja l'haguessin demandat més d'una persona, per molt que jo vagi a un programa a intentar aprendre no hi ha d'haver un payo tan estupid que et compari amb una put-- per la manera de vestir, primer perquè no és culpa dels participants si no que dels de estilisme, i per molt que això ho digues com qui no vol la cosa afecta molt! I ell mateix està deixant el programa i als concursant en pel terra, no sé si això els hi convé o no al programa, perquè la gent es pot cansar d'aquesta comedia d'aquest payo. Realment, parlo per parlar, perquè no he seguit quasi mai cap gala i molt menys al jurat però en algun resum que es pot veure m'ha posat d'una mala llet. Està bé que digui el que hagi de dir si toca criticar però hi ha maneres i maneres!!!

Bé, sort que no el miro, que sinó...
Imatge
tuttifrutti
:: núvia experta

Entrades: 632
Membre des de: dc. gen. 18, 2006 12:50 pm

EntradaAutor: tuttifrutti » dc. des. 13, 2006 10:06 am

Natres per variar fins l'últim moment no decidim lo de cap d'any, i esclar desprès ens hem d'aconformar amb el que trobem perquè ens ajuntem una collada de 40 persones com a mínim. L'altre dia algú va dir algo però desprès ningú va comentar res més. No sé, ja veurem! En principi sempre anavem a Mollerussa, ja sigui al Big o al Music els últims anys, però clar ja cansa una mica i sobretot si em d'agafar cotxe, amb això dels punts està cada vegada pitjor, tot i que jo ho trobo molt bé, perquè a vegades n'hi ha cada boig amb el cotxe. El meu home estarà content aquest any perquè com estic com estic ja sabem a qui li tocarà conduir aquest any!!!

Natres també tenim el sopar d'empresa aquest dissabte, però nem a un restaurant d'un poblet del costat, així que poca marxa desprès, a més la més jove soc jo, o sigui que imagineu-vos, i anem acompanyats de les parelles perquè sinó seriem quatre gats! Però està bé, per fer algo diferent!
Imatge
tuttifrutti

EntradaAutor: JEIAN » dc. des. 13, 2006 10:09 am

A NOSALTRES NO ENS AGRADA SORTIR DE BALAGUER PERQUE DESPRES EL COTXE...MALAMENT!!!!! I AQUESTA NIT SEGUR SEGUR QUE HI HA MOLTS MOLTS CONTROLS!!!!!!
Imatge
[/url]
JEIAN

EntradaAutor: tuttifrutti » dc. des. 13, 2006 10:28 am

Controls? Segur no, SEGURÍSSIM!!!!

Natres a veure si ens hi possem aquest cap de setmana, sinó mira que campi qui pugui i jo em vaig a casa de ma germana amb les pitufes, que segur que ens ho passem bé i desprès a fer un veuret pels pubs, que sempre hi ha gent per aquests dies, i per no agafar el cotxe doncs ens quedarem a dormir a casa dels meus papes ja que a l'endemà em d'anar-hi a dinar i així aprofitem i podem dormim una mica més!
Imatge
tuttifrutti

EntradaAutor: tuttifrutti » dc. des. 13, 2006 12:03 pm

Ui! que no hi ha ningú aquest matí??? xx0.0x> :-/ :hmm::

Va noies que si no a aquest ritme segur que no arribem a les 1000 pàgs.!!!
Imatge
tuttifrutti

EntradaAutor: maritima » dc. des. 13, 2006 1:49 pm

nosaltres estem mirant d'anar per cap d'any al river, divendres vaig de sopar i després anem al river i miraré com està per allí la cosa..... también volia anar a la fonda, de sopar i juerga, però em sembla q no, akella nit ens clavaran tot el q volen i més
maritima
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1430
Membre des de: ds. març 11, 2006 2:22 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants