ROSA CLARA

Vestits de nuvi i núvia.

EntradaAutor: meta » dc. des. 13, 2006 11:05 am

Hola noies, doncs la veritat es que l'ambient que tenim últimament a l'oficina no es gens nadalenc, canvi de direcció, entre altres coses i anem massa atabalats, pero bueno, feina es feina!!
Aix!! Ninet volem saber!!!! A veure si te'l portaran els reis!! wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-)
meta
:: núvia rookie

Entrades: 160
Membre des de: dl. oct. 02, 2006 3:30 pm

EntradaAutor: ninet » dc. des. 13, 2006 2:32 pm

hola guepes!
jejejejejee.......... m'ha fet molta gracia aixo dels reis, doncs casi casi.
moltes gracies a totes pels anims i trankiles k tan aviat sapigui kin es us fico una foto meva amb el vesit. jejejeee.......
vinga noies k el foro esta molt paradet.
com van els regalets de nadal? ja els teniu? a mi cada cop em costa mes decidir k relgalar a la familia pq tothom tenim de tot, es super dificil.
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
ninet
:: núvia experimentada

Entrades: 340
Membre des de: dv. feb. 10, 2006 3:59 pm

EntradaAutor: meta » dc. des. 13, 2006 2:58 pm

Doncs en principi jo ja els tinc tots!! Aquest any he comprat coses practiques, perque les idees originals s'han acabat!! :-/ :-/
L'únic original es que a la meva germana li he comprat un munt de mitjons i mitjes (perque no se que li passa que les mitjes les trenca!!) i li he fet una caixa tot ple d'això!!! Crec que quedarà divertit!! wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-) :-)) :-)) :-))
meta

EntradaAutor: ninet » dc. des. 13, 2006 3:07 pm

jejejejeje......
es bona idea meta, ames aixo sempre es fa servir molt.
k be k ja els tinguis tots, ami encara m'en falten bastants
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
ninet

Entrades: 340
Membre des de: dv. feb. 10, 2006 3:59 pm

EntradaAutor: meta » dc. des. 13, 2006 3:12 pm

Ninet, es cosa de posar-se una tarda!! La veritat es que jo anava apuntant tot el que anaven dient que necessitaven i després jo he fet una selecció!!! wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-)
meta

EntradaAutor: Angelica » dc. des. 13, 2006 3:18 pm

Jeje ... molt practic regalar mitjes ... jo amb els mitjons no se que em passa però sempre els perdo al rentar-los i em queden desparellats ... xx0.0x>

Jo encara no he pensat que regalar a la familia i amics ... imagino que m'hauré de seure un dia a pensar-ho com diu Meta ... però és que és així tothom té de tot ... xx;-.) xx;-.) xx;-.) :hmm:: :hmm:: :hmm::
Angelica
:: núvia experta

Entrades: 696
Membre des de: dc. ago. 02, 2006 8:21 am
Ubicació: Pont de Suert y Barcelona

EntradaAutor: rachel » dc. des. 13, 2006 3:29 pm

Hola nenes! veig que per aquí n'hi ha alguna més com jo que li queda mig any i encara no té vestit. Em caso al juny i no m'he decidit. El problema és que em vull probar el natalia i no hi ha manera que arribi. HE estat 2 vegades a RC de diagonal però no arriba i sempre em queda el dubte. M'he probat el nerja i un altre que ara no recordo...però com que no vull anar gaire tradicional el natalia és el més atrevit!! total...que encara estic esperant que em truquin. Ahir vaig trucar-hi jo pq tinc por que llavors em diguin que faig tard!! i em van dir que creuen que ha d'arribar d'immediat i que de moment anem bé de temps. Però els dies passen i ara amb les festes...suposo que algo per el juny tindré!!! jejejeje!!!!
NO trobo bé que encara a mig desembre no tinguin la col.lecció completa no??? Bé us aniré informant! em solidaritzo amb la ninet!!!!!!!!!!!!!
rachel

Entrades: 3
Membre des de: dl. gen. 30, 2006 9:34 pm

EntradaAutor: meta » dc. des. 13, 2006 3:32 pm

Angelica, a vegades la cosa mes senzilla es aquella que fa mes il.lusió! xx:-DD neu:-D
meta

EntradaAutor: Angelica » dc. des. 13, 2006 3:41 pm

Meta tens tota la raó ... per aixó un dia em posaré amb els regalets i llestos, perquè regalar per regalar no em fa gaire il.lusió ...
Del que tinc més ganes és de fer vacances uns dies i estar amb la familia i amics ... el problema és que al gener ja començare amb el regim per perdre algo per la boda i no em fa el pes aixó de fer bondat ... :hmm::
Angelica

EntradaAutor: meta » dc. des. 13, 2006 3:55 pm

Tens raó, regalar per regalar es tonteria!!! La veritat que jo també necessito unes vacances, per relaxar-me!!!
Rachel, la veritat es que no entenc perque triguen tant a portar-te el Natalia, pero perque no ho mires alguna altra botiga ROSA CLARA. Potser ja el tenen??
Si no tranquila que es el que dius tu, segur que d'ara fins el juny trobaràs quelcom!!
meta

EntradaAutor: meta » dc. des. 13, 2006 3:59 pm

Ah! Per cert, jo a principis d'any el règim que faré serà desintoxicar-me de la Coca-Cola, estic tot el dia bebent... i es clar amb tant de gas tinc una panxeta....
meta

EntradaAutor: Angelica » dj. des. 14, 2006 8:24 am

Jo hauré de começar a fer exercici, menjar menys dolços ... i em fa una mandra ... no vui ... : muaahhhh :

Rachel opino com Meta, mira a un altre RC, potser el tenen, no? :hmm:: :hmm::
Angelica

EntradaAutor: meta » dj. des. 14, 2006 8:39 am

Angelica, pero crec que amb els nervis que agafarem segur que perdem algun quilet, eh!!
O si no també ho posaré a la carta dels reis i que m'ho portin com a regal (5 quilos menys!!) wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-)
meta

EntradaAutor: Angelica » dj. des. 14, 2006 9:25 am

Jeje ... molt bé Meta ... li demanaré als Reis i al Papa Noel també ... jeje a veure si entre ells m'ajuden ... jeje xx;-.) xx;-.) xx;-.)
Angelica

EntradaAutor: Belton » dj. des. 14, 2006 9:47 am

Angelica... crec que ho pots intentar amb el primer desitg de l'any... no?... aquest et faltava... al acaba el raïm... penses:

que sigui molt feliç, que la meva familia també ho sigui... que tingui un any màgic... que el cassament sigui inolvidable.... ah! i 5 kg. fora!

xx:-D xx:-D
Belton

Entrades: 92
Membre des de: dt. set. 12, 2006 5:52 pm

EntradaAutor: Bandi » dj. des. 14, 2006 11:26 am

Jajajajajaa! Belton quins desitjos més bons!!! Em sembla que jo també els demanaré!!!Imatge

A més tinc una notícia:
JA TINC VESTIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Al final m'he quedat un model que he mig-disenyat jo al Jordi Anguera... espero continuar entrant en el forum de les Rosa Clareres!!! Em deixeu, no??? ImatgeImatge
Imatge
Bandi

Entrades: 962
Membre des de: dl. abr. 24, 2006 11:41 am

EntradaAutor: Angelica » dj. des. 14, 2006 11:35 am

Bandi quina il.lusió!!! Moltissimes felicitats!!!! Volem fotitos, si us plau!!!! neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-)
I ets una més al post de RC, no importa de qui sigui el teu vestit, el que importa és que compartim una il.lusió totes juntes ... jeje

:-)) :-))

Belton em demano el mateix que tu!!!! :-)) :-)) ;.:love_: ;.:love_:
Angelica

EntradaAutor: Bandi » dj. des. 14, 2006 11:44 am

Hola Angelica!

No tinc fotitos...!!! Al Gener quan vagi a fer la 1a prova intentaré fer-me'n! ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Bandi

Entrades: 962
Membre des de: dl. abr. 24, 2006 11:41 am

EntradaAutor: Angelica » dj. des. 14, 2006 12:06 pm

Les esperarem amb molta il.lusió!!!! xxkiss:: xxkiss:: xxkiss:: xxkiss:: xxkiss:: xx:-DD xx:-DD xx:-DD xx:-DD xx:-D xx:-D xx:-D neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neu:-D neu:-D neu:-D xx;-.) xx;-.) xx;-.) :-)) :-)) :-))
Angelica

EntradaAutor: meta » dj. des. 14, 2006 12:41 pm

Bandi, quina il.lusió!!! Segur que serà xulíssim!! Enhorabona!!
Ostres aquests desitjos per final d'any me'ls apunto!!
Fins ara noies! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
meta

AnteriorSegüent

Torna a: Moda Nupcial

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants