Que animat que està això ultimament!!!!!!!!!!!!!!!! uuuueeee!!!
Avui tinc un NOTICIÓN!!!!!!!!!!!!!!!!!: JA TINC VESTIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Al final he optat per fer un model que he mig-disenyat jo i que me'l farà el Jordi Anguera! És genial! Avui m'he provat una prova i era exactament el que volia! No m'ho creia!!! Ja tinc data per fer-me la primera prova amb els primers "embastes"!!! A veure com va quedant...
Fer-ho amb un modista té els seus avantatges i els seus inconvenients... el problema és que no veus el vestit realment acabat fins que està acabat de veritat... perquè te'l van fent a sobre teu i va variant a cada prova... però això trobo que també és un avantatge pq així sempre el pots anar rectificant i variant al teu gust fins a trobar el punt exacte!!! Ja us aniré explicant!
Vaia rollo us he fotut!!!
Eli: jo visc alla davant mateix de la polleria... et vaig dir lo del cotxe pq amb les fotos que vas penjar de Huesca n'hi havia una que sortia el cotxe i el vaig reconeixer...
Per cert! Em pots passar un privi amb la foto de teu vestit??? És que jo no la vaig poder veure i estic intrigada!!! MERCI!!!
Espero no haver-vos avorrit... però tenia tantes ganes d'explicar-vos-ho!!!