aleca t'explico perquè pujen tant aquest any els preus a la prats i a tots els restaurants
quan vam negociar el nostre convit, el iva aplicable en el 2006 era del 7%
i el de la fonda ens va dir que ens casavem en lúltim any en què casar-se no es considera un lujo, ja que a partir del 2007, és a dir, el teu any, l'iva serà del 16%, és per això que en comptes de pujar-te 3 o 4 euros, què és el normal cada any, et pujen 7 ó 8 euros....
tema pica-pica
lo de la sobrassadaamb ous de perdiu jo también ho faig. altres opcions, és fer-los de salmó fumat, poses una miketa de mantequilla al pa i després salmó fumat de sobre, estan boníssims
también de pica pica, pots posar pebrots del pikillo farcits de caballà, pernil, formatge camembert..... patés de tota mena.... en fi, una mica d'imaginació
regals.... jo vaig comprar bastants al pont, però encara em falten i per l'home, sincerament l'originalitat ja no sé on queda perquè per mi els homes són força complicats encertar o sorprendre
als pares els he fet jo als dos els àlbums, molt personals i amb moltissimes fotos, són una passada, els encantarà
al germà i cunyada coses pel pis, ja que els ho donen akest mes i la sogra algun complement perquè es molt coketa i s'arregla molt...
i bueno, res més, demà faig sopar d'empresa i després fiestuki sense homes¡¡ q bé¡¡
bueno, parlem una altra estoneta
petonets a tots/es
fins aviat¡¡¡