ROSA CLARA

Vestits de nuvi i núvia.

EntradaAutor: ninet » dj. des. 14, 2006 6:30 pm

Hola noietes!
com va tot? vec k esta molt animadet el foro! jejjejee. aixi m'agrada! desde ahir k no em conecto i hi ha molts missatgets nous. k be!
Rachel: tu trankila no et preocupis k jo estic pitjor k tu, em caso un mes abans i sense vestit, i mes o menys m'esta pasant el mateix k els vestits k em vull provar no hi ha manera k arribin a la tenda, ja m'en agrada algun pero abans de decidir em faria gracia emprovrme dos dels k esta pendent k arriben per descartar-los o no. els vestits k no tenen els demanen a les altres tendes de RC, o be k no els han tingut mai ja k son vestits de pasarel.la k elles creuen k no tindran sortida i ja no els demanen per la tenda. M'Ho va explicar la de Rc diagonal pq un dels vestits k li vaig demanar per preovar em van dir k no el tindrien mai per akest motiu. pero tu trankila si t'han dit k el NATALIA hi es t'el portaran per la conta k els hi porta. Per cert a mi el NATALIA m'encanta la froma es molt original i diferent. bona el.leccio

aqueest cap de setmana tocara anar a co mprar els regalets, ja us contare com va la busqueda

Bandi; enhorabona pel vestit, tan avita tinguis fotos ens les poses. i aki al foro de RC clara i estem convidades totes.
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
ninet
:: núvia experimentada

Entrades: 340
Membre des de: dv. feb. 10, 2006 3:59 pm

EntradaAutor: far » dv. des. 15, 2006 1:17 am

Hola!!!!! soy nueva en este foro!!, tengo una preguntita, hace dos semanas fui a RC y me probé unos cuantos vestidos, de las dos colecciones, y resulta que me quedaban mejor los de la colección two a mi cuerpo, o al menos yo me veia mejor, pero claro he leído lo de las telas, a ver pregunta, q son telas más malas, a ver supongo q si, pero por ejemplo creeis que se pueden arrugar o caer peor? pero por ejemplo en otros modistos que también hay diferentes precios, los que comentáis, Anguera o Peiro también tienen diferentes telas o es RC que hace dos gamas??? es que voy un poco perdida. :-/
Gracias!!
Un beso a todas!
far

Entrades: 229
Membre des de: ds. des. 03, 2005 8:37 pm

EntradaAutor: Angelica » dv. des. 15, 2006 9:49 am

Ninet sort amb les compres nadalencas ... jeje wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-)

Far benvinguda al post de RC!!!! jo no sóc cap entesa en teixits i demés, l'unic que miro és que m'agradin i no siguin de cortinilla, el demés no importa, si a tu t'agrada la col.lecció TWO no ho dubtis, diuen que són d'una qualitat més baixa i per això són més económics però sent un RC és bona qualitat igualment, Peiró i Anguera els hi passa el mateix tenen diferents qualitats però no per aixó el vestit a d'esser millor o pitjor ni s'arrugarà ni et sentarà malament, si a tu t'agrada més la TWO no et preocupis perquè portaràs un molt bon vestit !!!! :-)) :-)) :-)) :-))
El meu es de la col.leció LOVE i el teixit és genial!!!! :-)) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neu:-D neu:-D
Angelica
:: núvia experta

Entrades: 696
Membre des de: dc. ago. 02, 2006 8:21 am
Ubicació: Pont de Suert y Barcelona

EntradaAutor: Angelica » dv. des. 15, 2006 9:50 am

Far te he contestado en catalán sin darme cuenta ... jeje :-(
Angelica

EntradaAutor: meta » dv. des. 15, 2006 11:10 am

Hola noies!!
Ninet, espero que les compres nadalenques vagin bé!!
Per cert, Angelica tu ja has decidit que comprar??
Far, no te preocupes por las telas, lo que dice Angelica es cierto, la caída de un tejido será como tu te lo veas puesto!
Si te gusta alguno ADELANTE no te lo pienses, aun así preguntalo en la tienda RC y ellos te asesorarán mejor!! :-) :-)
meta
:: núvia rookie

Entrades: 160
Membre des de: dl. oct. 02, 2006 3:30 pm

EntradaAutor: Angelica » dv. des. 15, 2006 11:18 am

Meta bon dia!!!! neu:-D xx:-D

Doncs encara no he mirat res però és que vaig fatal de feina i tinc una amiga malalta i .... uf! un munt de coses ... xx;-.) xx;-.) però espero posar-me en breu ... neu:-D
Angelica

EntradaAutor: far » dv. des. 15, 2006 12:23 pm

EO!! muchas gracias!!!!!, la verdad que los de RC de cortinilla es verdad que no tienen nada, son todos muy bonitos!!

Angelica, no te preocupes por contestarme en catalán, cada uno que escriba en lo que se sienta más cómoda.

La semana que viene a lo mejor pido hora para volvérmelos a probar, porque después de fiestas seguro que tienen mucho más jaleo.

Un beso guapis y que vaya muy bien el finde y las compras!!
far

Entrades: 229
Membre des de: ds. des. 03, 2005 8:37 pm

EntradaAutor: Belton » dv. des. 15, 2006 12:45 pm

Holaaaaaa.....

Os acordaís el dilema que tuve yo con los vestidos de RC...

A ver, yo me quedé el de la primera colección pero porque me probé los dos, que er´n parecidos y pude pareciar las diferencias... en mi caso me gusté más con el de la primera colección pero sencillamente porque me gusté más.... el patronaje es el mismo... te lo aseguro, cambian las telas pero si a ti te gusta un vestido que más da!... :hmm::

Venga ya nos contarás!....
Belton

Entrades: 92
Membre des de: dt. set. 12, 2006 5:52 pm

EntradaAutor: Angelica » dv. des. 15, 2006 1:09 pm

Far lo mejor es que vuelvas a ir tal y como has pensado y si te gustan no te preocupes y ADELANTE!!!! :-)) :-)) :-)) :-))
Y eso es cierto RC no tiene nada de cortinilla, todos son xulísimos!!!! :-)) :-)) :-))

Esperamos tu crónica guapetona!!!! neu:-D
Angelica

EntradaAutor: meta » dv. des. 15, 2006 2:34 pm

Jolines Angelica, si que et veig liadilla, no pateixis, i si necessites ajuda o alguna idea no dubtis en dir-m'ho eh!! :-)ok:
Far, realmente debes quedarte el que mas te guste, ya sea de una colección o de otra porque sinceramente la protagonista eres tu. Y tienes que sentirte super a gusto con el vestido ya que lo tendrás puesto muchas horas!!!
SUERTE!! :-)) :-)) :-)) :-)) :-))
meta

EntradaAutor: Angelica » dv. des. 15, 2006 3:27 pm

Meta vaig fatal mira quina hora és i encara estic treballant, i he de plegar a les 14h. i quan surti aniré a veure a la meva amiga ... :-/ :-/
Angelica

EntradaAutor: Belton » dv. des. 15, 2006 3:52 pm

Angelica guapa!!...Mira jo el s divendres per la tarda plego a les 14 i porto des de octubre que sempre treballo... quin fastic! a més crec que estic agafant una grip d'aquelles resonades xx:-( xx:-( xx:-( xx:-(
Belton

EntradaAutor: meta » dl. des. 18, 2006 8:38 am

Angelica, no treballis tant, que al final no et farà bé!!!
El divendres nosaltres intentem sortir força puntual, ja que els altres dies sortim bastant tard!!!
Per cert!! Això de la grip crec que ja ens està afectant a mes d'una!! xx;-.) xx;-.) xx;-.)
meta

EntradaAutor: Angelica » dl. des. 18, 2006 8:58 am

Belton com et trobes??? Era grip el que tenies?? :-/
Jo el que tinc és un cansanci crónic ja, és que porto tots els dies sortin tard i el divendres volia descansar, de fet no vaig anar ni al sopar d'empresa ... estic fatal!!!! _cfe*:-)

Només tinc feina i més feina i no pot ser cada dia plego a les 1000 ... :--( Sort que aquesta és l'ultima setmana, plego divendres i no torno fins el 2!!!! Ja era hora que m'he passat tot el cap de setmana dormint al llit!!! :-(
Angelica

EntradaAutor: ninet » dl. des. 18, 2006 11:15 am

Hola noies!
Ja vec k aixo esta motl animadet i malaltet, ejjejeeee.....
Aquesta cap de setmana ja he començat a comprar regalets de nadal, ja me'n keden menys.
espero k aquesta setmana em trukin de RC, k ja els hi han arribat els vestit, i abans de festes ho deixo llest.
FAR. sobre el tema del vestido, no te precupes si es de la col.lecion TWO, son igual de bonitos, si te keda bein no te lo pienses. TE digo los mismo k te han dicho las chicas del foro. ja nos contaras.
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
ninet

Entrades: 340
Membre des de: dv. feb. 10, 2006 3:59 pm

EntradaAutor: Angelica » dl. des. 18, 2006 11:19 am

A veure Ninet si tens sort i abans de Nadal ens donas la sorpresa!!!! :-)) :-)) :-)) neujor:-) xx:-D xx:-DD neu:-D
Angelica

EntradaAutor: meta » dl. des. 18, 2006 12:58 pm

Ninet, que guay, ja estem destijant de que ens diguis quin model et quedes, segur que serà molt maco!!!
Angelica, "echa el freno" que acabaras explotant!!
Jo també plego el divendres i no torno fins el 2, pro la meva tornada serà molt dura (TANCAMENT TRIMESTRAL!!!), intentaré descansar al màxim!!
neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)
meta

EntradaAutor: rachel » dl. des. 18, 2006 2:12 pm

Ninet, a veure si tens més sort que jo i et truquen!!! l'altre dia vaig trucar a RC i em van dir que no em preocupés que ja arribaria i em trucarien...seguirem esperant!!! com que veig que totes es casen més tard que jo i ja el tenen!!!
Quin és el model que esperes????
rachel

Entrades: 3
Membre des de: dl. gen. 30, 2006 9:34 pm

EntradaAutor: Belton » dl. des. 18, 2006 2:29 pm

Bona tarda!!!

Estic fatal... des de divendres que estic a casa sense sortir... ahir al vespre pensava que avui estaria millor però no he pogut ni anar a treballar... he estat tot el matí al llit... la veritat és que crec que avui és el día que estic pitjor... xx:-(

A sobre estic pensant que demà... si puc anar a treballar la que m'espera es bona... aixxx noies quin fastic... sempre amb la feina al cap!...

xx:-( xx:-( xx:-(

Un petó per totes...
Belton

EntradaAutor: Belton » dl. des. 18, 2006 2:30 pm

Ah!, jo també agafo vacances el divendres i fins el día 2!!!! xx;-.) xx;-.)
Belton

AnteriorSegüent

Torna a: Moda Nupcial

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants