Com va tot?¿ jo molt be!! La veritat es que em trobo super be, cap cosa rara.. ni vomits ni re de re!! si es que semblo una mula!!
Dilluns nem a fer la eco prenatal i si el gine no es va ekivocar portem una nena!!
Com diu el meu home, segur segur no es... pero es 90% posilbe que tinguen una neneta!! (ell estava conveçut que seria nen
)
Lluna2 ha escrit:No, jo ho vaig fer al Resquitx!Però a la prats hi vam estar a punt, però a tot ens posaven impediments, i ens va dir una frase: "nena, la teva boda, al arribar a Prats.. és la nostra boda". Nooooooo senyora! La meva boda és la meva boda i es farà a la meva manera! faltaria més!
Ells tenen un protocol, si t'agrada...perfecte i si no... doncs res!
Mmmm vaig anar a una boda a la prats... i sincerament... no se si es que van agafar el plat mes barat o que.... pero ho vaig trobar super fluix! Tan que diuen de la Prats.... l'aperitiu semblava de comunio... amb napolitanetes d'akelles salades
, canapes fets amb lleskes de baguette, llagonissetes amb tomata
que anaven amb akelles culleres de ceramica... no se... raelemen em vaig kedar flipan! al menjador ens vem fregir de calor, de plat a plat passava com 1/2 hora... i la tarta.... SIN COMENTARIOS.... ( a la taula no en va mengar ningu) estava com si fos congelada i l'haguessi descongelat... terrible!
PETITA, espero no ofendre't... pero es que a la que vaig anar jo...