RESTAURANTS TARRAGONA

un any d'il·lusió.

EntradaAutor: Elisabet80 » dv. des. 15, 2006 10:46 am

Bandi ens portem menys d'un any doncs! Un any menys sis dies jejeje Si és que les del febrer!! :-)) :-)) jejeje

Lali has preguntat algo ja de les obres de Santa Maria del Mar? :hmm:: La veritat és que sí que fa una mica la punyeta que tapin la façana... :-(

Eli ja et queden menys de quatre mesos eh! Porto el càlcul perquè entre el teu casament i el meu hi ha sis mesos justos de diferència! Jo ahir vaig fer dos mesets de casada, com passa de ràpid el temps! xx:-(

Ninet quan tens pensat mirar el vestit? Ja ens explicaràs com va! :-) Per cert, com porteu les invitacions? :hmm::

Nimfeta estàs més animada? Espero que sí! :-()-)
Elisabet80
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1214
Membre des de: dl. març 27, 2006 4:14 pm

EntradaAutor: cirera00 » dv. des. 15, 2006 11:30 am

Hola, sóc nova en tot això! jo em caso el 24 de febrer i ho farem al dorado playa ( cambrils ). és espectacular, al costat de la platja... tinc una amiga que ha anat allà a una boda akest any passat i m'ha dit k es d cine. también ha anat al fortí i m'ha comentat k ja no és el k era. el menjar li van servir fred i els plats casi li tiraven a la taula. K si s'ha d kdr en un lloc, es kda amb el dorado.
Es k al principi voliem anar al fortí, xo quan em va explicar tot això, la veritat, es k ns ho vam pensar i finalment, cap a cambrils.

Espero k ens fagi bon dia, ja k tenim l'opció d fer el pica pica al davant d la platja.

fins aviat, petons!
cirera00

Entrades: 13
Membre des de: dj. des. 14, 2006 2:09 pm

EntradaAutor: Elisabet80 » dv. des. 15, 2006 11:48 am

Hola Cirera benvinguda al post!

No és per res, però jo m'he casat al Fortí fa dos mesos i un 10! El menjar boníssim i calent i el servei perfecte... La boda a què va anar devia estar de pega :-/ D'on ets tu? :hmm::
Elisabet80

Entrades: 1214
Membre des de: dl. març 27, 2006 4:14 pm

EntradaAutor: nu327 » dv. des. 15, 2006 11:59 am

Hola noies!!
Felictats a totes!!
Wenu, una latre tarragonina que s'apunta!

Nosaltres ens casem el 27 de juliol al castell de Tamarit!
nu327
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4781
Membre des de: dg. oct. 08, 2006 3:08 pm
Ubicació: El Vendrell

EntradaAutor: nimfeta » dv. des. 15, 2006 12:06 pm

Eli, ja estic millor gràcies, almenys ja tinc més ànims i sobretot de cara al fi de setmana.

cirera enhorabona per la teva boda, per cert, a mi també m'han parlat molt bé del Forti, segur que la teva amiga va tindre mala sort.

Nu 327 enhorabona també per la teva boda.

Cada cop som més en aquest post! ànims a totes que cada dia ens queda menys per un dels moments més macos de la vida.
nimfeta
:: núvia experimentada

Entrades: 321
Membre des de: dt. jul. 25, 2006 12:01 am

EntradaAutor: cirera00 » dv. des. 15, 2006 1:30 pm

Ei, doncs me n'alegro x les k aneu al fortí. suposo k sí, k varen tenir un mal dia.
Esperem k tot ens surti rodó. Cada dia estic + nerviosa. Encara no tinc sabates, me d començar a fer les proves del vestit, tot just hem anat a escollir els anells, ens faltes els detalls, les invitacions... i tot ha d'star a punt xl 24/2!!!! mare meva ... ncto k s'aturi el temps x poder fer tot això.
cirera00

Entrades: 13
Membre des de: dj. des. 14, 2006 2:09 pm

EntradaAutor: Eterea78 » dv. des. 15, 2006 2:24 pm

Hola Guapes!

Vaig entrar al foro farà cosa d'un mes, i deia que tenim pensat casar-nos a l'octubre del 2007, i estàvem indeEstàvem indecisos amb el restaurant. I seguim igual!!! Jo vaig tenir un cop i he estat de baixa, bé encara estic, però ara ja puc moure el coll, i des de llavors no hem pogut fer res i encara estem igual!!!!!

Tenim al cap 3, Castell de Vilafortuny, La Figuerola i El Fortí.

El Fortí ens agrada perquè està a Tarragona, és bonic i relació qualitat preu està bé, però ara el començo a descartar pel tema de que l’ensorrin, a mi m'han dit que les del 2007 les faran però desprès el noi em va dir que un mes abans ens dirien si el podem fer o no!!! us imagineu que un mes abans et diuen: xatins que no podeu fer el casament!! ufff

La Figuerola és molt maco, surt bé de preu i la gent és molt agradable però trobo que està un pel lluny de Tarragona (contant que tota la meva família és de Barcelona i ja s’han de desplaçar fins Tarragona!).

El Castell de Vilafortuny és bonic però nosaltres com que no arribarem a 80 ens col•locarien a un saló que és un pel estret i potser agobia una mica. Ai no ser!!

Noies ajudeu-me!!
Eterea78

Entrades: 225
Membre des de: dt. nov. 14, 2006 7:20 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Eli_Jose » dv. des. 15, 2006 5:08 pm

Joooo me he perdido con tanta gente!!!!! xx;-.)

Haber k me aclare Bandi, Ninet ahora os mando el privi con el vestido.

Elisabet k susto me he dado cuando he visto en sticker 3 meses y 4 semanas me acuerdo cuando lo veia de otras xicas y pensaba, mira k poco les keda!!!! Ya hora soy yo una de ellas y encima me kedan un montónnnnn de cosas por hacer!!! Ayudaaaaaaaaaaaa

Cirera yo tambien creo k tu amiga iria un dia malo o es k cada uno tenemos nuestros gustos, no??? Felicidades por tu boda, me has adelantado ya no soy la primera k me caso de este post!!

Nu327 Felicidades!!!! Aki ya verás como todo siempre está muy movidito. Cualquier cosa auiestamos estas tarragoninas!!!

Eterea k te ha pasado?? Espero k no sea nada muy grave.
Te entiendo perfectamente con lo k estás pasando a mi me pasó lo mismo no sabia decidirme es un lio, se pasa fatal, yo no podia ni dormir en cuanto dí la paga y señal me kede super tranquila. Cosas k yo miré: K no estubiera muy lejos de la iglesia, k alguien k conociera se hubiera casado allí o k hubiera ido a una boda para tener referencias y k me lo pudiera permitir.
Has mirado Reus?? Por allí tambien hay algunos, no??
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url] www.nuvis.org/joseieli/
Eli_Jose

Entrades: 1029
Membre des de: dg. nov. 13, 2005 11:26 pm

EntradaAutor: Eterea78 » dv. des. 15, 2006 6:25 pm

Hola Eli_Jose!

No es grave, pero sí un incordio, estoy bastante contracturada de cervicales pero ahora con la rehabilitación voy mejorando, los primeros días fueron ufffff! pero ahora estoy contenta porque voy mejorando.

Donde haces el banquete? A mi estos día me está entrando mal de cap pensando en los restaurantes. Los padres de mi novio son de la Bisbal, mis padres ahora viven en Tarragona ciudad, y lamayoría de la familia la tengo en Barcelona i nosotros vivimos en L'Arrabassada. Total que quiero una cosa en la que una vez la gente llegue a la boda no se haya de mover mucho, por eso había pensado el Fortí. Pero ahora con esto de que lo tiran uffff!

También habíamos pensado mirar algo cerca del Vendrell, no se!!!

Esa es tu nena, no? Es una preciosidad!!
Eterea78

EntradaAutor: lluneta » ds. des. 16, 2006 10:09 am

Nines nines, quants dies sense poder entrar per aki!!!! Us trobava a faltar!!!

Primer de tot Bandi i Nimfeta enhorabona per els vestits, quina il.lusió, ja us cal pensar en una coseta menys!!!!!

Benvingudes Cirera i Eterea, per cert jo he anat al Fortí en un casament i en una comunió i va ser una passada, boníssim, exquisit, impressionant, de veritat!!!!
Al Dorado i vaig anar a una boda, els jardins són preciosos, molt macos, però a la sala erem massa gent i estavem molt apilotonats (ens haviem de passar els plats els convidats uns als altres perquè els cambrers no passaven), repeteixo que erem molta gent, uns 200, que si no hagués estat aquest inconvenient tot hauria anat sobre rodes. Ara de totes formes em sembla que han fet una sala nova i més gran! :-)ok:

Eterea espero que et milloris, noia, les cervicals és molt delicat...

Mil petonets nines! : kissd :
Imatge
[/url]
lluneta

Entrades: 1246
Membre des de: dg. nov. 27, 2005 3:34 pm

EntradaAutor: Eli_Jose » ds. des. 16, 2006 1:20 pm

ETEREA YO LO CELEBRO EN EL PRIORAT DE BANYERES NO ES K SEA UN SUPER LUJO Y ESTE ENANMORADA DEL RESTAURANTE PERO NO ME PUEDO PERMITIR UN SUPER LUJO. ESTE ME HAN HABLADO MUY BIEN Y CON ESO ME CONFORMO, ME REGALAN COSAS, EL SALÓN MAS O MENOS ESTÁ BIEN Y ESTÁ A 5-10 MIN DE LA IGLESIA DE VENDRELL.

yO SOY UN POCO COMO TU, YO VIVO EN VENDRELL, TODA MI FAMILIA Y AMIGOS EN BARCELONA Y FAMILIA DE JOSE EN HOSPITALET AUNKE TIENEN CASA EN CUNIT, K HACES?? CERCA DE BARCELONA K PALO IR Y VOLVER A IR, CERCA DE TARRAGONA? MUY LEJOS, ASÍ K AL FINAL OPTÉ POR CERCA DE LA IGLESIA LUEGO LA GENTE UNA DE DOS O SE VUELVEN A BARCELONA O K COJAN UN HOTEL YO TAMBIEN TENGO K IR A BODAS A BARCELONA Y NO ME HA PASADO NADA.
COMO DICE UNA AMIGA, EL K KIERA VENIR IRÁ SIN PROBLEMAS.

A TI EL FORTÍ TE DEBE D KEDAR LEJOS, NO?? DONDE TE CASAS??
Imatge
Eli_Jose

EntradaAutor: Visitant » ds. des. 16, 2006 1:31 pm

K animat que està el foro de Tarragona, yupiiiiiiiiiii wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-)
Visitant

EntradaAutor: Eterea78 » ds. des. 16, 2006 3:55 pm

Hola Eli_Jose!

No conozco el restaurante donde te casas, pero es que no conozco casi ninguno de la zona del vendrell. El Fortí nos queda cerca de casa, vivimos en Tarragona en la zona de la playa de l'Arrabassada. Aunque el día que nos casemos yo saldré de casa de mis padres que es en el centro de Tarragona y Jordi desde la Bisbal.
Esta mañana hemos estado en la ermita de Bará y tiene unas vistas preciosas, hemos llamado al cura y el lunes miraremos de ir al despacho parroquial ya que el horario es de 18:30 a 20h lunes y martes.

Yo creo que la semana que viene ya tendremos restaurante y iglesia!!!!!

Ojalá!!

A nosotros nos pasa lo mismo, siempre he ido a todas las bodas a Barcelona y no me ha pasado nada!!! Quien quiera venir a nuestras bodas irá donde sea!!!
Eterea78

EntradaAutor: lluneta » ds. des. 16, 2006 7:32 pm

Hola Cuquetona!!!!!!

:-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))
Imatge
[/url]
lluneta

EntradaAutor: Visitant » dg. des. 17, 2006 7:44 pm

Hola lluneta guapa :-) :-) :-)

Ja teniu totes el vestit triat? :hmm:: :hmm:: :hmm::
Visitant

EntradaAutor: lluneta » dg. des. 17, 2006 8:56 pm

El tema del vestit ja el tinc solucionat, ara estem en les invitacios, sabates, roba interior, web, etc.
Cris tu et vas casar amb sandàlies o amb sabata tancada??? Jo tinc un dilema tu, tinc unes sandàlies moníssimes que he portat dos dies, i peguen perfectament amb el vestit, estan impecables, però amb mitjes de casament no deuen quedar massa bé i no sé què fer, si comprar unes tancades que hi quedin bé les mitges o bé dur les sandàlies sense mitges.... xx0.0x> xx0.0x> xx0.0x>
Imatge
[/url]
lluneta

EntradaAutor: ninet » dl. des. 18, 2006 11:05 am

Hola a totes!
LLUNETA: no sabia k ja tinguessis el vstit, o si ho se no m'en recordava, amb tanta gent em perdo. on te'l has comprat? kin model es? i jo sense vestit, jejejejeje.......
akesta setmana si m'arriven els models k he demant suposo k ja el tindre, jo us contare.
ELI: muy bonito el vestido, la falda es super original, me gusta mucho.
CIRERA i NUS327: ja som dos mes al foro, k be. Enhorabona pel vostre casament. Pel tema del Forti jo hi he anat i super be ningun problema, era un dels meus llocs on escollir.
ETEREA: espero k estiguis millor de les cervicals i k trovis aviat restaurant, ja ens explicaras.
Imatge
[/url]
ninet

Entrades: 340
Membre des de: dv. feb. 10, 2006 3:59 pm

EntradaAutor: Eterea78 » dl. des. 18, 2006 11:45 am

Bon día a totes!!!

Avui estic super contenta m'he aixecat i estic una mica millor de les cervicals!!!

Aquesta tarda aniré a parlar amb el Mossèn de l'Ermita de Barà i si em diu que ens pot casar el dia que volem, només ens caldrà anar al fortí després i donar la paga i senyal!!!

Ninet, quins models de vestit de núvia t'agraden? són de Rosa Clarà? he de trucar per quedar un dia i veure'ls.
Eterea78

EntradaAutor: ninet » dl. des. 18, 2006 3:32 pm

hola eterea!
si k son de RC, i els models k m'agraden son: el nelsy, el nenufar, newton i algun altre
y a tu kins t'agraden?
Imatge
[/url]
ninet

Entrades: 340
Membre des de: dv. feb. 10, 2006 3:59 pm

EntradaAutor: Eli_Jose » dl. des. 18, 2006 4:25 pm

Hola guapas!!!

K tal Cuquetona tu vida de casada????

Lluneta si te cojes unas medias k no se le vea la puntera no tiene por que kedar mal, no?? No sé xica es cuestión de probarlo. Comprate las medias y lo pruebas y si no te convence pues te compras los zapatos.

Eterea al final te decides por el fortí?? Pensaba k vivias en barcelona. Informate bien de k te casen seguro. La iglesia de roda de bara es muy bonita por lo menos por fuera porque por dentro al final no la llegue a ver pero tiene unas vistas preciosas, lo malo es k es pequeñita y no cabae muxa gente. Suerte guapa!!!

Bandi, bandi,bandi!!! Ande estás???

Ninet muxas gracias a mi me gustó la falada poruqe es diferente haber cuando me lo pruebe!!
Imatge
Eli_Jose

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants