Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: september » dv. des. 16, 2005 5:20 pm

Pintors?!!! jajajjaja, no l'havia sentit mai aquestaaaa!!!

Weno, i que? No crec que ara digui re fora de lloc però jo cada més que venen els pintors hi ha tema igual...
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
september
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 109
Membre des de: dl. nov. 14, 2005 9:00 pm

EntradaAutor: Petita » dv. des. 16, 2005 5:23 pm

home...si fós el 2on ó 3r dia...doncs sí...però el primer dia....estic que no m´aguanto ni de peu!!!! em fan mal els ronyons, el cap, les cames, els ovaris....vamos....que no estic jo per ballar salsa!!!! :-)
Petita
:: supernúvia

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: airam » dv. des. 16, 2005 5:26 pm

Hola noies!!!!!!!!!!!

Bones tardes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ilerda, jo si que t'havia demanat de veure el teu vestit si podia ser.

Aima, crec que la PETITA no es referia als pintors com gent que pinten les parests, sino que ella està ocupada, jejeje

Si ho he estés malament ja em corretgirás PETITA.

El dia avui de pena!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Buff estic liadíssima, així que no us he pogut llegir fins ara, menys mal que no heu escrit gaire!!!!!!!!!!!!!!!!

Petonsssssssssssssssssssssssssssssss
airam
:: núvia experta

Entrades: 668
Membre des de: dl. nov. 28, 2005 9:57 pm

EntradaAutor: Montsseta » dv. des. 16, 2005 6:07 pm

jejeje, quina gracia m'ha fet això dels pintors!!! Jo tampoc t'havia entes al principi...

Bueno, hi ha moltes maneres de celebrar-ho!!! Pot ser sopar romantic festiu i l'erotic ja ho deixeu per un altre dia...

Quina alegria que sigui divendres, encara que no m'ho sembli.

Feu sopar de nadal a la feina avui? Nosaltres el fem el dia 22.
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

Entrades: 5492
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 1:03 am
Ubicació: El cos a Barcelona, el cor a Lleida

EntradaAutor: a28 » dv. des. 16, 2005 7:00 pm

jo si que ho havia sentit dir aixo dels pintors!!

arroba ja ha trobat video? :hmm::
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: a28 » dv. des. 16, 2005 7:01 pm

m'acabo de fixar que just avui falten 9 mesos!! :-)ok: >.-<: :-)ok: >.-<:
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: Arroba » dv. des. 16, 2005 8:23 pm

Hola!!
SEPTEMBER moltes gracies per tota la informació, ja em posaré en contacte amb tu pq m'ensenyis el q feu. MUA!
A28, doncs de moment no m'hi he dedicat però aprofitaré aquestes festes per baixar a lleida i donar una ullada a uns quants i també miraré lo de la september. Ja us diré alguan cosa quan ho tingui. Ànims que a et comença el compte enrera de l'"embaràs".
M'ha semblat molt diver lo dels pintors. Jo també tinc pintors a casa avui i... no vegis com pinten!! És un palorro.
Bueno jo avui he tingut dinar de feina amb les meves companyes i dissabte tinc sopar d'empresa del meu xicot, diumenge dinar d'aniversari i dilluns un altre (No exagero!) així que m'he d'anar mentalitzant que l'any que vé no pesaré el mateix q ara. je,je Sort en tinc q no em caso fins al 2007 i tinc més marge.

Muas

Bueno reines
Arroba

Entrades: 12
Membre des de: dv. des. 09, 2005 5:09 pm

EntradaAutor: Visitant » dv. des. 16, 2005 11:06 pm

hhhh
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 01, 2006 2:17 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dv. des. 16, 2005 11:14 pm

FGFGDGDGDGFDGDDFGDFGDFGDFG
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 02, 2006 10:18 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Visitant

EntradaAutor: Ilerda » dl. des. 19, 2005 11:03 am

Hola noies!!!

O esteu molt traballadores avui, o esteu de vacances... pero que poca vidilla te aixo avui...

Doncs divendres feia 26 anys!!! bueno, encara soc jove jejejje :-))
Vaig portar uns bombons a la feina per convidar els companys, que em van felicitar i tot aixo. A casa, doncs una mica xurro, a mig dia el meu germa em va donar el regalet, una figura amb forma de drac, amb una espasa!! sap que m'agraden molt jejejeje
Despres al sortir de la feina carregada amb les cistelles de nadal, vaig anar a recollir al meu xurri que feia una setmana que no el veia, i em va portar un pom de floretes!! li havia dit que no em regales res, pero em va agradar el detallet :-()-)
Lo que no em va agradar tant es que em deixes soleta i se n'anes al sopar d'empresa, mes que res perque el meu germa tambe sortia, i els meus pares no hi eresn, osigui que vaig sopar qualsevol cosa jo sola, i m'hen vaig anar a dormir perque tenia molt fret i estava una mica depre.
Pensava que sortiriem amb el meu novio a sopar el disabte, pero tampoc. Jo es que soc o masa bona o soc tonta, perque el van trucar per sorti a la nit, i li vaig dir que fes el que vulgues, i va marxar!!!! i em vaig quedar sola una altra vegada!! O sigui, que no em van cantar cumpleaños feliz, ni vaig soplar espelmes ni res... Espero que l'any que ve vagi millor...

Noies, encara no he pogut enviar-vos les fotos, a veure si avui tinc un moment!!
Ilerda
:: núvia de bronze

Entrades: 1621
Membre des de: dl. oct. 10, 2005 9:54 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Petita » dl. des. 19, 2005 11:11 am

BON DIA GUAPES!!!!

Avui tinc 4 kgs de feina!!!! O sigui que entro ràpid i us dic quatre tonteries de les meves...i marxo!!!! :-)ok:
El finde molt bé. Sopar d´empresa del meu xurri el dissabte i ahir a veure una peli. I vosaltres?
Aiinss....Ilerda....jolines...aquestos homes!!! mira que ens fan patir, eh?
Així que et van deixar tots soleta....mecaxis....i ningú et va cantar el cumpleaños feliz?.....Doncs t´ho cantem ara nosaltres, vale?

VINGA NOIES!!!! TOTES A LA VEGADAAA!!!!! :

CUMPLEAÑOS FEEEELIZZZ!!! CUMPLEAÑOSS FEEELIZ!!!! TE DESEAMOS TODAAAAASSSSS....CUMPLEAÑOS FEEEELIZZZZ!!!!! :-><_:::-) :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki::
BIIIIEEEEEEEENNNNNN!!!!!!!!!!!
>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Petita

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: Ilerda » dl. des. 19, 2005 11:21 am

¡¡¡¡ GRACIES GRACIES GRACIES !!!!

Sou totes genials!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
No se que faria sense vosaltres!!!! :-))
Ilerda

EntradaAutor: airam » dl. des. 19, 2005 12:03 pm

Hola noies,

Bon dia!!!!

Des de el dissabte que li dono toms a una cosa.

A totes les revistes i a tot arreu surten models ensenyant els vestit, jo la veritat es que no sóc una model ni molt menys, jejejeje, talla 40-42 depen de la roba, i tinc caderes.

Doncs be, vaig veure els vestits a l'aparador del pronovias, i no estan mal però tens que ser super silfide.

A més n'he vist un que es diu ADORNO, de la colecció Fashion que m'ha agradat així una mica, pero per poder-hi entrar casi tinc que estar una any sense menjar, jejejeje

I la veritat es que totes les dones s'han de casar, no????

Us els heu mirat a pronovias???

Hi ha talles de tot????

O hi ha vestits que et diuen que no?????????????''

Ja es rotllo mentalització!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jejejejeje

Besitosssssssssssssssssssssssssssssssssss

Ahh i moltes felicitatssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
airam

EntradaAutor: Visitant » dl. des. 19, 2005 1:11 pm

GHGHHFGHFHFHFHGFHHFH
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 02, 2006 10:17 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Visitant

EntradaAutor: airam » dl. des. 19, 2005 1:57 pm

Tranquila aima,

No et preocupis.

Per lo d'aquesta noia, tu tens que anar com a tu t'agradi o com et vaigs a sentir millor.

La veritat es que si que pots parlar amb ella, però no se si t'ho voldrà dir.

A més si s'apunta al foro, tu tranquila que nosaltres et taparem, jejejeje

No dires res a ningú, i d'aquesta manera encara et farà un favor i sabras que t'espera a la seva boda, "ja diuen que no hay mal que por bien no venga"!

Jo crec que ma mare es la millor modista del món, jejejej que tinc que dir, jo!!!

Però no es de lleida, som maños a casa meva, si si , de aragón, si no t'importa fer kilòmetres, doncs ja saps!!!

En un cas com el teu, de tres bodes en un any (jo de moment l'any que ve també les tinc), t'ho dic per experiència perque tinc que acompanyar al meu xicot a molts sopars i coses d'aquestes, de pijoteres, doncs be, la meva solució es que tens que tenir uns bàsics, aixó va a gustos, jo tinc una jaqueta de traje negra que me la convino amb uns pantalons negres o una faldilla fins al genoll negra també, només cal que et canviis el top (que al zara n'hi ha de monos i be de preu) i estas llesta per molts dies.

En cas de bodes, jo tinc una faldilla llarga negra, amb una mica de cua (bueno casi ni es veu) i faig com en el cas anterior, intercalo els tops, convino sabates, xal i bolso, pel tema bolso, tranquila amb un de negre fas sempre, i fin.

Si la boda es de dia llavors es questió de aprofitar les rebaixes i comprar-te algún vestit.

Ahh no se si ho sabiau, al Don algodón de lleida tenen vestits super be de preu per anar a bodes, si si jo a l'estiu en vaig comprar dos.
airam

EntradaAutor: Visitant » dl. des. 19, 2005 2:09 pm

GHGFHGFHGFH
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 02, 2006 10:17 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Visitant

EntradaAutor: airam » dl. des. 19, 2005 2:16 pm

Hola Aima,

Els meus pares viuen al costat de Huesca, a un poblet petit.

Però ma mare es de la provincia de Lleida, ara ja no, jejejeje l'amor la va fer marxar.

Jo vivia a Barcelona, peque hi vaig començar a estudiar i tota la pesca, vaig coneixer al meu xicot que es de lleida ciutat, jo m'hagues quedat a viure a barcelona, per mi es perfecte, però ell te la empresa aquí, i em vaig mobilitzar jo.

I ara per questions de feina, com ja sabeu marxo a zaragoza, però no hi viuen els meus pares, jejejeje viuen a huesca.

I si, a casa meva tothom parla català, llengua materna!!!!!!!!!!!!!!!

Es que es un lio, com diu ma mare, sóc un cul inquiet.

I si no hi ha res de nou, ens instalarem a lleida!
airam

EntradaAutor: airam » dl. des. 19, 2005 2:17 pm

JO ara sóc una ocupa de casa de ma tieta.

Jejejejeje

Es que es un lio.

Tot plegat!
airam

EntradaAutor: Ilerda » dl. des. 19, 2005 2:19 pm

Hola Aima!
Noia no se que dir-te, ja es complicada la situació. Jo crec que si tens la oportunitat de parlar amb ella, doncs aprofitala, podrieu quedar un dia els quatre per sopar, i treure el tema, li podries preguntar quin estil de vestit li agrada i on els vol mirar, i si ja veus que el que li agrada a ella no s'asembla gens a lo teu, doncs ja et quedes mes tranquila. I si veus que us agrada lo mateix, doncs parlar directament i dir-li lo que et pasa.
Lo del vestit a mida... mira, jo et parlo de la meva experiencia. Tenia una boda, i em vaig fer un vestit a mida, negre, llarg, d'aquestos que s'agafen al coll, i bueno, m'el vaig fica en aquella boda, i com no ere molt de ficar, el vaig deixar guardat fins a la proxima, i despres qual el vaig voler aprofitar ja no m'anava be!!! M'havia engreixat una mica, i com que estava fet tan a mida, jo no m'entrava.
No dic que aixo t'hagi de passar, pero jo segur que ja no em faig mes vestits a mida. Tambe es que no tinc molta idea, i decidir algo sense veure com em quede, no em fa gracia. M'estimo mes anar a la botiga probar-me tots els que faci falta i triar.
Al menys es lo que jo penso :hmm::
Ilerda

EntradaAutor: Ilerda » dl. des. 19, 2005 2:21 pm

Airam i September, ja us he enviat un privat amb el meu vestit!!!! :-)ok:
Ja em direu si l'heu rebut be!! i la vostra opinio claro >.-<:
Ilerda