ROSA CLARA

Vestits de nuvi i núvia.

EntradaAutor: Visitant » dl. des. 18, 2006 3:34 pm

HOLA guapas!!!
Jo també he comprat vestit a Rosa Clarà!!!
Visitant

EntradaAutor: ninet » dl. des. 18, 2006 3:39 pm

hola wapes!
Belton: espero k et recuperis aviat i estiguis bona per les festes de nadal.
Rachel: els vestits k espero son el NEWTON i el DAFNE i els altres k em vull provar ja els tenen a la tenda, pero per no anar-hi dos cops doncs esperen per tindre'ls tots.
LAURA: hola! kin vestit t'han agafat? a kina tenda?
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
ninet
:: núvia experimentada

Entrades: 340
Membre des de: dv. feb. 10, 2006 3:59 pm

EntradaAutor: ninet » dl. des. 18, 2006 3:43 pm

Hola Laura! torno a ser jo
he vist k ets d'andorra, jo hi he estar akesta cap de setmana pq els meus pares hi tenen una caseta( a encamp). hi pujo molt sovint es com la meva segona casa. sent d'andorra suposo k t'haras agafat el vestit a RC de barcelona.
benvinguda al foro!
Imatge
[/url]
ninet

EntradaAutor: Visitant » dl. des. 18, 2006 3:43 pm

Holaaaa Ninet
Mira el meu vestit es el N....!!!
Us fico foto!! Opineuuu Guapas!!
I també si hem podeu ajudar amb els complements que li quedarian bé.
Tema quin tipus de recollit i si ficareiau penjoll..
Moltas Gracias
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. des. 19, 2006 6:57 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. des. 18, 2006 3:46 pm

jejeje Hola Ninet!!!
Si k soc d'Andorra,pero tinc segona residencia per part de la parella a Bcn.
He anat a Via Agusta i la veritat que m'han atés super bé.
Els vestits son xulisims tots els de Rosa Clarà.
El meu potser es una mica extremat per el color de la tela i les flors que son com doradas i taronjas!!!
Espero Haver encertat!!!

Aixi que vens motl suvint a Andorra!! A skiar???? que guay...
Haure de montar una kdada a ANdorra all final i ha molta gent que hi puja!!! jejee
Visitant

EntradaAutor: ninet » dl. des. 18, 2006 4:09 pm

Laura el vestit es molt bonic, jo no he vist la roba pero la forma m'agradaba molt, pero les de la tenda em van dir k era una raba molt extremada i potser no m'agradaria, el vaig descartar pero no se el pq, pq no le arribat a veure mai.
Doncs si jo desde molt petita k pujo a andorra a eskiar, pero al tenir la casa doncs hi pujem también al estiu, hi tinc molts amics alli, pq casi cada cap de setmana hi pujevem amb els meus pares i sorties de festa per andorra.
doncs si k hurem de fer una kedada a andorra, jejejeee.......
Imatge
[/url]
ninet

EntradaAutor: Angelica » dt. des. 19, 2006 10:22 am

Meta tens tota la raó a veure si puc posar una mica el freno perque vaig de cul ... : muaahhhh :

Belton espero que avui estiguis millor!!! .c(.(-)) Aprofita al maxim per estar a casa al llit i posar-te del tot que ara venen les vacances!!!! xx0.0x> Millorat guapa!!!! neukiss-) neukiss-) neukiss-)

Ninet a veure si hi ha sort aviat ... jeje que volem crónica ... :-)) :-)) :-))

Laurafg molt bonic el teu vestit!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Molt estremat però preciós!!!!:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
xxkiss:: xxkiss:: xxkiss:: xxkiss:: xxkiss:: xxkiss::
Jo no et puc ajudar amb la meva opinió dels complements i pentinats perquè jo sóc de les de "menos es más" i sempre vaig molt sencilleta, l'unic que se és que normalment si portes arrecades llargues no has de portar res al coll peró depent de la persona perquè hi ha gent que els hi agrada coses al coll i arregades llargues ... no sé depent del teu estil :-/ :-/ :-/
Angelica l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. des. 19, 2006 10:55 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Angelica
:: núvia experta

Entrades: 696
Membre des de: dc. ago. 02, 2006 8:21 am
Ubicació: Pont de Suert y Barcelona

EntradaAutor: Visitant » dt. des. 19, 2006 10:49 am

NENAS DE VERITAT PENSEU QUE EL MEU VESTIT ES ESTREMAT?PERO ES MACO NO?
Visitant

EntradaAutor: Angelica » dt. des. 19, 2006 10:54 am

Laurafg com ja t'he dit ... pel meu gust és preciós, estremat simplement perquè no és el tipic blanc però preciòs, és un vestit que totes portarem tot el dia, que ha de ser comode i que sigui com nosaltres, es a dir que sigui del teu estil, perque si no et veuràs disfrassada, jo sóc molt classica i sencilla i per això el meu vestit és senzill i sobri,però és el meu vestit amb el que jo em vui casar i que per a mi és perfecte, si tu has triat aquest és perquè ho és per a tu, així que ESTARÀS PRECIOSA, ESPECTACULAR, no ho dubtis!!!! xxkiss:: xxkiss:: xxkiss:: xxkiss::
Angelica

EntradaAutor: Visitant » dt. des. 19, 2006 11:49 am

GRACIAS ANGELICAAAAAAAAAAA
Visitant

EntradaAutor: Belton » dt. des. 19, 2006 12:27 pm

Hola guapes!... avui també m'he quedat a casa.. ahir vaig tenir una febrada que pa qué!... però avui estic millor... xx:-D

Laura... és preciós... no se com és la roba però els vestis de RC tenen un no se que , que se jo que són tan elegants...

No tinguis por... estaràs GUAPÍSIMA!

:-///: :-///: :-///: >.-<: >.-<: >.-<: :-///: :-///: :-///:
Belton
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 92
Membre des de: dt. set. 12, 2006 5:52 pm

EntradaAutor: Misteleta » dt. des. 19, 2006 12:50 pm

Laurafg estremat que quiere decir?? a que es moderno??? si es por eso no te preocupes, yo lo veo muy bonito y con una forma de traje de novia de toda la vida, es muy chulo!!! el mio es bastante diferente y habrá gente a la que no le guste. He puesto mis fotos con el traje en el post de pruebas del 2007 por si quieres verlas, estan en la pagina 113.
Imatge
[/url]
Misteleta
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1488
Membre des de: dc. nov. 08, 2006 9:23 am

EntradaAutor: Visitant » dt. des. 19, 2006 12:55 pm

Misteleta no trobo el post!!!M'agardaria veure el teu vestit,pots posarme el link???

Si extremat es algo molt modern que depen quinas personas no s'atrebeixen a posar-se per el que diran!

Grasias per la teva Opinió
Visitant

EntradaAutor: Misteleta » dt. des. 19, 2006 1:11 pm

viewtopic.php?t=6534&start=2240

a ver si ahora lo puedes ver!!!

Pues tia yo no lo veo estremat, en serio lo veo precioso el tuyo!!!
Imatge
[/url]
Misteleta

EntradaAutor: Misteleta » dt. des. 19, 2006 1:14 pm

sobre el recogido yo me quiero hacer medio recogido y con el pelo que queda suelto hacia un lado, he visto varias fotos, voy a ver si te puedo poner alguna, entre ellas hay una de una chica q sale en una cronica del 2006.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
[/url]
Misteleta

EntradaAutor: Angelica » dt. des. 19, 2006 1:19 pm

Estremat només significa que no és el típic, ni més ni menys ... per cadasquna hi ha un vestit igual que hi ha un novio iguaal que hi ha un viatge de noces ... si totes opinissin igual el món seria molt aburrit, no trobeu???
Per tant si algunes noies d'aquest post em dit que és estremat és perquè no és el típic, però que sigui estremat no és dolent, almenys per a mi ... l'unic que has de mirar és que sigui del teu estil i hi gustos per a tots i el que li agrada a un no té perquè agradar-li a tots i això no és motiu de que et sentis malament, torna a dir que estaràs preciosa!!!
Angelica

EntradaAutor: Misteleta » dt. des. 19, 2006 1:22 pm

Angelica esta claro, es q yo no lo habia entendido, xq no soy de catalunya y aqui no utilizamos las mismas expresiones, por eso lo preguntaba!!!
Esta claro que todas tenemos un estilo diferente, pero todos son preciosos en su estilo!! el mio también es bastante distinto a lo habitual, y a muchas pues no les gustará o simplemente q no se lo pondrian, pero bueno yo me siento genial con mi vestidito y me veo con él, xq a mi personalidad yo creo q le va!! me veo bailando con él y con los volantes haciendo la loquita en el banquete!!! jejeje que guayyyy que ganasss!!!!!
Imatge
[/url]
Misteleta

EntradaAutor: Angelica » dt. des. 19, 2006 1:36 pm

Misteleta a veces en el Foro se escriben cosas que no suenan realmente como se quieren decir y esto a veces da lugar a malos entendidos, una de las grandes cualidades de Rosa Clará es la diversidad de estilos que abarca, desde el más clasico y sencillo al más moderno y atrevido, sin ir más lejos el mio es de la colección LOVE que es como de 2ª nupcias y tiene modelos con pantalones, americanas con cuello mao, vestidos cortos con muchos volumenes y otros sencillísimos como el mio, y es lógico que encontremos novias muy sobrias y austeras en gustos y otras más estremadas en el sentido de modernas, atrevidas, con aires más frescos que huyen de lo más convencional porque en su día a día lo son, no es cuestión de no atraverse a poner algo es ser tu misma ese día igual que lo eres los 365 días del año, son muchas horas con el mismo vestido para ir a disgusto, el vestido de novia tiene que ser fiel a como es la novia siempre, y para eso cada una tenemos un estilo.
Angelica

EntradaAutor: Misteleta » dt. des. 19, 2006 1:52 pm

claro que si!!!!! no lo prodria haber explicado mejor!! jejeje
Si yo por ejemplo no iba con ningún estilo predeterminado y me probé de todas las clases, y pero es q me vi taaannn guapa con el que me he quedado que estoy super contenta, x ejemplo a mi madre y mi hermana no les apaña demasiado, pero bueno a mi me encanta, ellas hubieran preferido algo más clásico!!! que a mi también me gustan, pero no se, me he enamorado de mi vestido!!! pero eso no significa que me gusten los clasicos, xq los veo super bonitos, es q ya te digo que me gustan todos los estilos y me probé de muchas clases, más clasicos, de sirena, no se, de todo un poco, y al final me quede con este!
Imatge
[/url]
Misteleta

EntradaAutor: Angelica » dt. des. 19, 2006 1:59 pm

Aix, que m'oblidaba de la pobre Belton com estàs desprès de la febrada??? :-/
Pobreta!!! Millorat guapetona!!!! neukiss-) neukiss-) neukiss-)
Angelica

AnteriorSegüent

Torna a: Moda Nupcial

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants