RESTAURANTS TARRAGONA

un any d'il·lusió.

EntradaAutor: Elisabet80 » dl. des. 18, 2006 4:33 pm

Lluneta nena que no sabia que ja tens vestit!! On m'he perdut?? :hmm:: :-/

Eterea78 m'alegro que et trobis millor! Bona elecció el Fortí pel casament! T'ho diu una que s'hi ha casat jejeje :-)) :-)) Si tens algun dubte sobre qüestions relacionades amb el restaurant pregunta-m'ho que ho tinc tot fresquet neu:-D

Nu327 benvinguda al post! Que no et vaig dir res l'altre dia!

Ninet he xafardejat el web de RC i són bonics els vestits eh! Així amb tant de vol! Aviam quin és l'escollit finalment!

Eli guapa cómo ha ido el finde? Has adelantado algo de la boda?

Nimfeta i Bandi on esteu guapes?? :hmm::
Elisabet80
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1214
Membre des de: dl. març 27, 2006 4:14 pm

EntradaAutor: Elisabet80 » dl. des. 18, 2006 4:34 pm

Aix que em deixo la Lali! Per on pares guapa?
Elisabet80

EntradaAutor: Elisabet80 » dl. des. 18, 2006 4:38 pm

Ui avui em deixo coses per comentar! No sé on tinc el cap, suposo que ja penso en les vacances :-)) :-))

Divendres vam anar a veure el fotògraf i ens va ensenyar els contactes de les fotos del casament! N'hi ha de tan boniques... :-)) :-)) :-)) Però no tinc ni cd ni res... aviam si aquesta setmana puc acabar definitivament la crònica ;.:love_: ! És que últimament vaig de cul i no tinc temps de res xx;-.) xx;-.)

I Lluneta, lo de sandàlies o sabates és molt personal... jo, per exemple, no em posaria mitges i sandàlies, no m'agrada com queda... hi ha noies del fòrum que es van casar amb sandàlies i sense mitges. Encara tens temps per a decidir-ho però! :-)
Elisabet80

EntradaAutor: Eli_Jose » dl. des. 18, 2006 4:40 pm

Hola Eli guapa ya has acabado la cronica??

Pues no he adelantado nada voy muy tadre verdad??
Haber los muñecos de regalo ya sé cuales kiero y la tienda, los detalles para los invitados aún no lo tengo claro pero igual me espero k llegue el nuvo catalogo. Y en las rebajas me voy a mirar la ropa interior y los zapatos,y si veo algo para el pelo, el vestido de la niña iré al Aura con la foto de mi vestido haber si se puede hacer algo xulo y se lo hago a medida, las invitaciones aún me faltan algunas por enviar y el viaje estoy indecisa (para variar jajaja)
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url] www.nuvis.org/joseieli/
Eli_Jose

Entrades: 1029
Membre des de: dg. nov. 13, 2005 11:26 pm

EntradaAutor: Elisabet80 » dl. des. 18, 2006 4:50 pm

Eli la crònica encara no està acabada, espero que aquesta setmana pugui fer-ho... és que aquests últims dies vaig de cul i per acabar-la m'he d'asseure amb calma! ;.:love_:

I no vas tard dona! Els detalls jo els vaig acabar de fer dues setmanes abans... Roba interior i sabates, sense pressa, jo ho vaig tenir tres setmanes abans. Aix què mona l'Alexia, i si podeu anar conjuntades millor! :-)) :-))

On teniu pensat anar de viatge? :hmm::
Elisabet80

EntradaAutor: Eli_Jose » dl. des. 18, 2006 5:00 pm

Gracias por esos animos espero k me de tiempo de todo.

Alexia kiero k vaya algo igual k yo, tampoco k sea igual pero alli me dijo k llevara una foto y así podria mirar para ver k se podria hacer y tampoco me dijo k saldria muxo de dinero así como Alexia es pequeñita no le tendré k hacer retoques y se lo hacen a medida, seguro k me emociono cuando la vea vestida, ahi k tonta...

Del viaje lo único k tenemos claro es k keremos relax en el caribe disfrutando de la tranquilidad, pero claro pegarte un montón de horas en avión para luego no ver nada es una pena.
No sabemos si riviera maya, punta cana... tambien epnsamos en islas scheychelles, islas mauricio....
Imatge
Eli_Jose

EntradaAutor: nu327 » dl. des. 18, 2006 6:04 pm

eli_jose, si quieres caribe, te recominedo cuba, yo he estado dos veces y es fantastico, la gente es una pasada y a parte de ir de relax puedes ver un pais diferente de los demás. Y para relax, cayo largo, es una islita super pequeña, con pocos hoteles y es el paraiso, te lo aseguro (te cuelgo fotos de playa sirena, dicen que es una de las 10 playas mas bonitas del mundo)
SI te interesa, hay una agencia en barcelona que son cubanos y te montan un viaje a medida y muy bien de precio, si no en catalogos también hay packs de la haban cayo largo, de verdad te lo recomiendo.
Si quieres saber algo de cuba tu pregunta..
Por cierto, muy de acuerdo con lo que decias de que los de barcelona, si quieren venir ya vendran hasta aqui, nosotros estamos igual, que hay gente que dice que esta lejos y yo pienso, yo me caso donde me da la gana,y el que quiera venir ya vendra.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
nu327
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4781
Membre des de: dg. oct. 08, 2006 3:08 pm
Ubicació: El Vendrell

EntradaAutor: Elisabet80 » dl. des. 18, 2006 8:28 pm

Nu327 a mi sí que m'interessaria l'agència aquesta de viatges de Barcelona! L'any passat hi volíem anar a Cuba, però hi va haver molts huracans a l'època i ens vam fer enrere... I és un dels llocs que tenim pendents! :-)

Eli, tranquil·la que ja veuràs com tot sortirà perfecte! Si encara tens molt de temps! :-)

I el tema del lloc... doncs cadascú s'ha de casar on vulgui tu! Nosaltres a l'agost vam anar al casament del germà del Josep a León, i això que tant ell com la seva dona vivien aquí! No vam ser tants com hauríem estat aquí, però bueno... la conclusió és lo que diueu, si hi vols anar hi vas i punto! jejeje xx;-.)
Elisabet80

EntradaAutor: lluneta » dl. des. 18, 2006 9:39 pm

Nines que dijous de la setmana que vé ja em dónen la casa neu:-D neu:-D neu:-D xx:-DD xx:-DD xx:-DD !!!!!!!

Estem emocionadissims, ara muntant la hipoteca i amb ganes de que sigui la setmana que vé xx;-.) xx;-.) xx;-.)

Vaig atabalada aquests dies i casi no tinc temps d'entrar...demà em posaré al dia i tornaré a atacar per aquí :-)) :-)) :-))
Imatge
[/url]
lluneta

Entrades: 1246
Membre des de: dg. nov. 27, 2005 3:34 pm

EntradaAutor: Visitant » dl. des. 18, 2006 9:40 pm

Lluneta, jo vaig portar sabata tancada :-) :-) :-) Però destapada del darrera, mira, et poso una foto :-)

Eli, me va muy bien la vida de casada, igual que antes, si es que es lo mejor lo de vivir juntos antes de casarse. Què tal la niña? emocionada con la Navidad? :-)
Visitant

EntradaAutor: lluneta » dl. des. 18, 2006 10:02 pm

Osti doncs són moníssimes, les has portat més des del casament??? és que hi ha molta gent que després les aprofita xx:-D
Jo en faré de les que tinc a casa i us les penjaré a veure què en penseu...

Eli que acabo de mirar tu cuenta atrás i te faltan sólo 2 MESES Y 4 DIAS....AIXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Imatge
[/url]
lluneta

EntradaAutor: Eli_Jose » dl. des. 18, 2006 11:11 pm

Me acabas de asustar lluneta!!!! Hace 2 meses y 4 dias k se casó Elisabet a mi me faltan 3 meses y 3 semanas, estás con la hipoteca k ya no ves bien jajaja.

K guai lo de la casa!!! Me alegro, ya verás k bien!!! Keremos muxassssss fotos. FELICIDADES!!!!!

Nu327 mandame toda la información k estoy exa un lio y tida me va bien.
Y por lo de kien kiera ir irá es la verdad yo tengo familia de huesca, incluso de barcelona y a la boda de mi hermano no vino nadie así k ya cuento k en la mia tampoco vendran y en mi boda viene familia de Jose de Huelva!!! Así k imaginate, incluso decian k si se hacia la despedida la semana de antes igual venian, así k es verdad el k le interesa ir no tiene excusa k valga.

Cuquetona me encantan tus zapatos y tu bidet, eh??? Los zapatos son del estilo k me gustan a mi. Yo creo k si k es lo mismo estar casados k vivir en pareja no entiendo cuando vienen problemas :-/ Si no vives junto aún pero sinó...
Imatge
Eli_Jose

EntradaAutor: cirera00 » dt. des. 19, 2006 10:40 am

hola a totes!!!
algu d vosaltres s'ha comprat el vestit a laura estils a tgn? es k ahir vaig veure k una noia es keixava del tracte k li havien donat. el primer dia em van tractar molt bé i ara tinc por k quan torni em tractin fatal i em diguin k el vestit em kda malament. A més, encara m'han d trucar x anar a provarme el vestit i em caso al febrer. em van dir k el tindria x gener... i si dspres no està a punt???
cirera00

Entrades: 13
Membre des de: dj. des. 14, 2006 2:09 pm

EntradaAutor: Bandi » dt. des. 19, 2006 10:43 am

Ei noies!!!

Quina xerrameca que teniu!!! Jo porto uns quants dies una mica de cul... i no tinc temps ni d'entarar a donar una ullada! Quin desastre! Però us prometo que sí que penso en vosaltres... :-)) :-)) :-))

A veure si ara amb el Nadal tinc uns dies i em posos les piles!

Ah! Benvingudes a les noves foreres! Ja anirem paralnt! No recordo qui era que buscava restaurants per la zona del Vendrell... per qualsevol dubte o pregunta ja saps on em tens! Jo soc del Vendrell de tota la vida!!! xx;-.) xx;-.) xx;-.)
Imatge
Bandi
:: núvia experta

Entrades: 962
Membre des de: dl. abr. 24, 2006 11:41 am

EntradaAutor: Bandi » dt. des. 19, 2006 10:45 am

Eli: Molt xulo el vestit!!! (-O-:-)

Lluneta: Quina il·lusió amb la casa!!! Ja ens ensenyaras més fotos!!! :-)
Imatge
Bandi

Entrades: 962
Membre des de: dl. abr. 24, 2006 11:41 am

EntradaAutor: lluneta » dt. des. 19, 2006 3:59 pm

Eli perdona...jajjajaja..... :t:t: :t:t: ...que me parto, he tenido un mega lapsus con la cuenta atrás tuya y la de Elisabet desde que sé casó!!!! xx:-D xx:-DD xx:-D xx:-DD xx:-DD

Ja tinc ganes d'anar al mercadons, comprar productes de neteja i fer de maruji totes les tardes.... :-)) :-)) :-)) :-))

Cirera jo lo de Laura Estil també ho he sentit, pero cada any hi ha un que altre missatge que diu el mateix, què vols que et digui jo no en faria cas, tant pot ser algú que els vulgui fer mal i per això fa mala propaganda, com algú que hagi viscut una experiència realment dolenta, però si amb tu s'han portat bé no has de dubtar dona! neukiss-)

Lali on estàs cuca???? xx0.0x> xx0.0x> xx0.0x>
Imatge
[/url]
lluneta

EntradaAutor: ninet » dt. des. 19, 2006 4:35 pm

Cuquetona m'han agradat molt les teves sabates? on te les vas comprar si no es molt preguntar?

Cirera: tu trankila amblo de Lura estil k si a tu t'han tractat be, doncs ja, aixo si no els hi deixis pasar ni una i ficat-hi dura pq les dones akelles son molt pesades i van a la seva. Ho se pq hi tinc amigues k se-li han comprat.
Imatge
[/url]
ninet
:: núvia experimentada

Entrades: 340
Membre des de: dv. feb. 10, 2006 3:59 pm

EntradaAutor: Eli_Jose » dt. des. 19, 2006 4:44 pm

Hola guapas!!!

Cirera tranquila por eso todo el mundo tiene dias malos, si a ti te han tratado bien pues tranquila.

Haber si me podei ayudar decirme k foto os gusta mas, es para las postales de navidad k aún no las he exo, ya me vale..
Imatge
Eli_Jose

EntradaAutor: Eli_Jose » dt. des. 19, 2006 4:50 pm

Aki van
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Eli_Jose

EntradaAutor: ninet » dt. des. 19, 2006 4:59 pm

Eli k chulas k son las fotos! esta guapissima la alexia con el gorrito i el perro parece un buenazo, a mi me gustan todas pero la segunda i la tercera estan muy divertidas. espero haberte ayudado
Imatge
[/url]
ninet

Entrades: 340
Membre des de: dv. feb. 10, 2006 3:59 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant