Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: apollonia » dt. des. 19, 2006 5:49 pm

Hola!!!!!!

Què em trobaveu a faltar?????

Porto uns dies que vaig de c.... Tinc moltíssima feina :-( I no em connecto perquè si entro un moment m'enganxo i ja no faig res de bo.

Veig que esteu tots amb molt esperit nadalenc wikiwiki::-) Jo si us he de dir la veritat, no en tinc gens. Dieu-me rara però no m'agraden aquestes festes, sembla que tot es resumeixi en comprar, comprar, comprar i gastar, gastar, gastar :--( Suposo que si algun dia tinc canalla doncs ho veuré d'una altra manera, però de moment ....

Bé, de totes maneres no us vull xafar la il·lusió :-))
Com suposo que no em podré connectar gaire aquests dies

BON NADAL A TOTES I TOTS!!!!!
I DISFRUTEU MOLT DE LES VACANCES (les que en teniu!!)
neu:-D neu:-D neu:-D neu:-D neu:-D neu:-D neu:-D
1 d'ABRIL de 2006
apollonia
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1329
Membre des de: dl. gen. 30, 2006 4:31 pm

EntradaAutor: JEIAN » dt. des. 19, 2006 5:50 pm

Ni els de xocolata tuttifruti!!!!! cap cap!!!!!

Lluna2....vas molt enfeinada!!!!!!!!

Ojala pugueu esquiar...ja que hi aneu..que disfruteu del dia!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
JEIAN
:: núvia d'or

Entrades: 3597
Membre des de: dt. març 21, 2006 5:55 pm

EntradaAutor: Lluna2 » dt. des. 19, 2006 6:00 pm

noies, encara no he comprat ni un regal, us ho podeu creure? :-/
Lluna2
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1784
Membre des de: dc. ago. 31, 2005 4:29 pm

EntradaAutor: a28 » dt. des. 19, 2006 6:07 pm

jo tampoc! xxcool
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: JEIAN » dt. des. 19, 2006 6:16 pm

A mi em falta ma germana i ....el xicot.....i......ja està!!!! ahhhh i els 3 nebodets encara em falten també!!!!!!
Imatge
[/url]
JEIAN

EntradaAutor: JEIAN » dt. des. 19, 2006 6:18 pm

APOL.LONIA....AIXI NO T'AGRADEN AQUESTES FESTES???? A MI SI....PERQUE ENS REUNIM TOTA LA FAMILIA....!!!!!!
I DESPRES CAP D'ANY....JO AQUELL DIA...TOT EL DIA TINC UN RUN RUN A LA PANXA!!!! NOSE.... :-/ :-/ :-/ EM FA PENETA CAMBIAR D'ANY I AL MATEIX TEMPS TINC ALEGRIA....POTSER ES UNA TONTERIA...PERO EM PASSA AIXO!!!!!
Imatge
[/url]
JEIAN

EntradaAutor: tuttifrutti » dt. des. 19, 2006 6:52 pm

Si ja tens raó amb aixó de comprar i gastar Apollonia, però es que a mi m'encante fer regals i esclar aquestes dates disfruto més per fer els regals que no pas per la festa en sí! Vaja una mica també, perquè com diu la Jeian et reuneixes amb tota la familia i vulguis que no ni que sigui trist fer-ho una vegada a l'any disfrutes de tots els teus!!!
Imatge
tuttifrutti
:: núvia experta

Entrades: 632
Membre des de: dc. gen. 18, 2006 12:50 pm

EntradaAutor: tuttifrutti » dt. des. 19, 2006 6:53 pm

Ei Petita on t'has possat??? Has dit que a la tarda et conectaries!!!!

Aquesta Peque!!!
Imatge
tuttifrutti

EntradaAutor: tuttifrutti » dt. des. 19, 2006 6:56 pm

Jo de regals només em falta el meu home, i és el primer anys que no tinc ni la més remota idea de que fer-li!!! Vaja el regal gros ja ens l'hem fet abans d'hora : bb : !!!! Però ara es que no en tinc ni idea i és el primer any que em passa!!!

L'altre dia vaig anar a mirar una cartera, però no em van agradar cap per ell, a més ja li faig a mon cunyat i seria repetir el regal. Ainxxx!!! Estic perduda!!! Bé, demà a la tarda és l'últim dia que em queda per pensar-hi, a veure si se m'encen la bombeta d'una vegada :hmm::
Imatge
tuttifrutti

EntradaAutor: tuttifrutti » dt. des. 19, 2006 6:57 pm

Noies on sou??? :-/

Que estic fent un monòleg!!!! ::-)
Imatge
tuttifrutti

EntradaAutor: tuttifrutti » dt. des. 19, 2006 6:58 pm

Bé, vec que s'atansa l'hora de plegar així que ja parlem demà!!!

FINS DEMÀ!!!
Imatge
tuttifrutti

EntradaAutor: a28 » dt. des. 19, 2006 7:12 pm

ostres tuti estaves soleta.....
em sembla que ja tho vaig dir pero li podries regalar algo del bebe que el comprometes a ell
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: JEIAN » dt. des. 19, 2006 7:30 pm

l'a28 te rao Tuttifruti!!!!! i allò tipo bossa que es porta el nado al davant!!!!

Bueno noietes!!! jo també marxo!!!!!
Imatge
[/url]
JEIAN

EntradaAutor: a28 » dt. des. 19, 2006 7:32 pm

si jo pensava en algo aixi....
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: tuttifrutti » dc. des. 20, 2006 8:54 am

Merci per les idees, però amb això soc una mica especial. No vull fer cap regalet especial sobre el pitufo/a fins que no estigui tot avançat i correcte. Penseu que sols estic de 3 mesos i poden passar moltes coses, no es que vulgui pensar en negatiu però amb això a casa meva sempre ho em tingut molt clar que els regals es fan en pic la cosa ja està cap al final, ja que no ha de passar res, però més val previndre. Sempre hi ha casos de amics o familiars que els hi ha passat alguna cosa i esclar. A més ell també és molt prudent amb això i penseu que molta gent ens volien començar a fer detallets ara per Nadal pel pitufo/a i els em dit que millor que no, que quan la cosa estigues tot ok i ben endavant que llavors ja tindrien temps de fer-nos de tot!!! Més que res es per si de cas, no sé si em compreneu però és el que penso!!!

De totes maneres gràcies!!!
Imatge
tuttifrutti

EntradaAutor: JEIAN » dc. des. 20, 2006 9:26 am

BON DIA!!!!
Tuttifruti tens raó...potser val més esperar una miqueta més...que estiguis de més temps.....pero tu tranquil.la que tot anira super bé!!!!! :-)) :-)) :-)) :-))
Imatge
[/url]
JEIAN

EntradaAutor: tuttifrutti » dc. des. 20, 2006 10:24 am

Merci Jeian!

A per cert, ahir vaig anar a la ginecologa per la SS i em va comentar com estava tot, en principi tot bé, l'únic que no soc inmune a la toxoplasmosi, això vol dir que no puc menjar carns crues (carpaccio, pernil salat, segons quin embotit com el fuet o el llom sec, ja que no estan curats,...) tampoc put tocar els pixums i caquetes dels gats, entre d'altres, vaja tampoc tinc cap animal a casa i evidentment no aniré tocant els del carrer, però bé, son coses que estan bé que et comentin, desprès que ara a final de més m'han de fer una altra analítica que es diu triple Screning que es on et diuen les probabilitats que et pugui sortir amb sindrome de down, tot i que mai son exactes, per saber-ho exactament tant de fer la anmiocentèsis, però si surt en els parametres normals no crec que me la faci en principi, també que a finals de gener principis de febrer haig d'anar a fer-me la ecografia morfològia o prenatal, i llavors em diran si està tot correcte per el temps que porto de embarassada i sobretot el sexe!!! Quines ganes que tinc que arribi, m'hauré d'esperar un meset més, però bé, en un tres i no res ja estarà!!! I basicament es tot el que em van comentar, ara a anarme fent més proves i que tot surti bé!!!
Imatge
tuttifrutti

EntradaAutor: JEIAN » dc. des. 20, 2006 10:54 am

Tutti també vas amb un gine pagant??? que t'ho vas combinant???
i que tal???

PETITA....aixo de fer vacances...que guai, no?? fins quan???
Imatge
[/url]
JEIAN

EntradaAutor: Petita » dc. des. 20, 2006 10:55 am

Bon diaaaaa!!!!!
ahir al final no em vaig puguer conectar.... xx0.0x> xx0.0x> tenia cuatre coses per fer....
Tuttifrutti, deu ni do amb això de la Toxoplasmosi... :-/ :-/ però bueno...ara que ho saps, només caldrà que vigilis una mica i ja està. Lo important es que el bitxet estigui bé. xx:-D I sortirà super sanot, ja ho veuràs xata!!!!! :-)) :-)) no tinguis cap dubte!!!!! quines ganes de sapiguer què és no??!!! neu:-D neu:-D

Sabeu quèeeeee????? AQUESTA TARDE ANEM A BUSCAR L`ALBUMMMM!!!!!!!!! SSSIIIIII!!!!!!! PER FFIIIIII!!!!!!!!! : beer : : beer : : beer : : beer : :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: Quines ganes tinc de veure com ha quedat!!!!! Aquesta nit us penjaré alguna foto vale??
Imatge
Petita
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: tuttifrutti » dc. des. 20, 2006 11:00 am

Si també hi vaig, però ara si no hi ha res d'especial no hi aniré fins passada la ecografia morfològica, ja que l'unic que em faria ell és una eco normal i ja està, ja que totes les altres proves millor fer-les per la SS perquè pels privats les has de fer a part i a més pagant i ell va ser el primer que si no hi havia cap complicació que seguís normal per la SS i que si de cas com des de la 2ª eco, que és aquesta morfològica, fins la 3ª que no te la fan fins unes setmanes abans de parir, llavors que per tranquilitat podia anar-me a fer-ne una per la meva tranquilitat, que segurament faré ja que sinó estaria des de finals de gener principis de febrer fins al finals de maig sense veure el meu pitufo/a.

La veritat que em va agradar molt que em comentés això perquè així sé que puc anar-hi tranquilament quan vulgui i no cal que pateixi per si em dirà si no hi he anat abans o que, ja que per la SS a vegades no ho veuen bé que hi vagis per un privat, ja veus tampoc et fan ni la meitat de cas, així que jo ho tinc superclar, a la mínima que vegui que el de la SS sem posi borde vaig al meu privat i llestos.
Imatge
tuttifrutti

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant