NOVIAS DE MATARÓ, HOLA!!!!!

un any d'il·lusió.

EntradaAutor: Meritxell » dj. des. 28, 2006 3:02 pm

Això va ser ahir, no? Creia que tenies hora la setmana passada.

Com es diu la botiga, Montse?
Meritxell
:: núvia de platí

Entrades: 4689
Membre des de: dv. set. 02, 2005 10:48 pm

EntradaAutor: Montse i Jordi » dj. des. 28, 2006 3:06 pm

Vaig fent a poquet a poquet ok?

Doncs vaig triar com si 20 vestits (ji,ji,ji) neu:-D

De tots els estils, amb tirants fins i gruixuts, paraula d'honor, lligats al coll, .... amb les faldilles amples amb vol... estrets fins al genoll (super de sirena), de sirena normal....

Havia triat 3 amb la faldilla ample.. com de princessa sabeu? i al segon ja vam veure que no era el meu estil.... :-)) :-)) :-))

i anar emprovant.... vaig veure un que em va agradar molt, pero la faldilla feia una cosa molt rara i el vam descartar, avui se m'ha acudit que potser amb un can-can no em faria aquella cosa rara, quan torni els hi dire per tornar a emprovar-me'l (es de la sposa, el que surt a la portada de la revista) A partir de llavors vam veure que a mi empega paraula d'honor i semi-sirena..... oooooooooohhhhhhh :-)) :-)) :-))

llavors vaig seguir provant, de tots hi havia algo que m'agradava i algo que no.... i la noia m'anava portant.......

Llavors va arribar amb el REAL de st. patrick :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))
ooooooohhhhhhhhhhhh

l'unic problema que he tingut es que de cadera m'anaven grans i de pit no em cordaven, perque tinc l'esquena molt ampla xx:-( , pero es que fins i tot sense cordar.... ooooohhhhhhhhhhh :-)) :-)) :-))
Imatge
Montse i Jordi
:: núvia d'or

Entrades: 3739
Membre des de: dc. ago. 02, 2006 8:26 pm

EntradaAutor: Meritxell » dj. des. 28, 2006 3:09 pm

Ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, vaig a veure el REAL de St. Patrick!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Meritxell

EntradaAutor: Montse i Jordi » dj. des. 28, 2006 3:09 pm

Meritxell.... ji,ji,ji

la setmana passada????? em sembla que amb tantes festes....... nooooooo

ahir va ser el primer dia... al mati a
NUVIES D'OR (C/ Roger de Flor, 33 - Granollers)

mireu el REAL (es increible el cos que fan aquests vestits, tot i que no siguis model eh? CREIEU-ME!)
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Montse i Jordi

EntradaAutor: Montse i Jordi » dj. des. 28, 2006 3:11 pm

ups!

no se perque ha quedat aixi la foto

xx:-(
Imatge
Montse i Jordi

EntradaAutor: Meritxell » dj. des. 28, 2006 3:13 pm

Es preciós, Montse!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Com és que a la pàgina web no surt? O és que no l'he sapigut veure...

I són molt cars?
Meritxell

EntradaAutor: Montse i Jordi » dj. des. 28, 2006 3:15 pm

Doncs el vaig apartar....... :-)) :-)) :-))

i llavors seguim emprovant....... i emprovant... la meva amiga va sortir a canviar el ticket del cotxe.... perque ja pasàvem de l'hora....

i llavors em va portar el SAMOVAR de La Sposa

:-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))

UUUUUUUOOOOOOOOOOOOOOO i ara que????????

UUUUUUUUOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!

total en aquella botiga m'he quedat entre aquests 2
Imatge
Montse i Jordi

EntradaAutor: Meritxell » dj. des. 28, 2006 3:16 pm

Samovar....mmmm vaig a veure.... jejeje
Meritxell

EntradaAutor: Montse i Jordi » dj. des. 28, 2006 3:17 pm

mireu el SAMOVAR
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Montse i Jordi

EntradaAutor: Meritxell » dj. des. 28, 2006 3:20 pm

Ooooooooooooooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, m'encanta també!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Peazo cuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Meritxell

EntradaAutor: Montse i Jordi » dj. des. 28, 2006 3:26 pm

Vam sortir de la botiga a les 13.15 + o -

llavors amb la meva mare i la meva amiga vam dir de quedar-nos a dinar per allà i despres anar a Casajuana..... i aixi ho vam fer

Vam dinar a un asador que esta a l'altra cantonada de la botiga.....mmmmmm que boooooo

i a les 16 cap a Casajuana

UUUUUUUUUUUFFFFFFFFFFFF quin fred a Barbera!!!!!!!!

Allà em va ensenyar els books i llavors ja vaig triar per el que m'havia agradat, i alguns d'altre estil per si de cas...... tot i aixó vaig confirmar que el meu estil es el SAMOVAR i EL REAL :-)) :-)) :-)) :-)) :-))

Em vaig emprovar 5 o 6, em va atendre una noia jove que em sembla que no sabia gaire del tema...... xx:-( xx:-( xx:-(

pero tambe vaig quedar en estriar 2

vam sortir d'allà a les 18.30 i llavors la meva amiga em diu que anem a una botiga allà mateix que tenen els models de pronovias pero mes barats.......

allà em va portar el book de st. patrick..... ostres i vaig passar un fred!!!!!! se li havia espatllat la calefaccio xx:-(

aaaiiiiissssss nenes que haig de marxar.....
bueno.....

doncs a aquella botiga em vaig emprovar uns quants i em vaig tronar a emprovar el REAL :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) aqui en color marfil ( a la de Granollers el tenien de color mes marronos, pero molt maco també, pero en marfil..... AL.LUCINANT!)

Tot i aixo tots els que em vaig emprovar despres de Granollers els vaig comparar amb els de Granollers :-)) :-)) :-)) :-)) :-))

Aquest mati he anat a La Moda aqui a Mataro....... ja us explicare a la nit quan torni o dema ok? (es que m'estan esperant)

Pero us puc dir gairebe segur que m'anire a Granollers :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) i la meva mare (que em regala el vestit) tambe m'ho ha dit!

Per cert, Meritxell els preus... a Granollers mes o menys com a Casajuana, jo si fos tu aniria primer a Granollers (es a dir com vaig fer jo) a més Granollers es mes facil arribar, esta mes a prop i la botiga un 10!

NOIES QUE M'EN VAIG!

BESITOS GUAPES!!!!!

VOSALTRES QUE M'ACONSELLEU????????????????????????????
Imatge
Montse i Jordi

EntradaAutor: Meritxell » dj. des. 28, 2006 3:26 pm

La meva preocupació és en com dir-li a la dependenta que miraràs altres llocs...
Meritxell

EntradaAutor: Montse i Jordi » dj. des. 28, 2006 3:28 pm

FINS DESPRES GUAPES!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Montse i Jordi

EntradaAutor: Meritxell » dj. des. 28, 2006 3:29 pm

D'acord, Montse, ens veiem al vespre o demà. Quan puguis.

Un petó, guapa!!!!!!!

M'ha encantat la teva crònica!!!
Meritxell

EntradaAutor: HARIRA » dj. des. 28, 2006 3:38 pm

M'encanta es preciós!!!!! el real m'encanta, no se com serà el samovar però el real es super maco!! de veritat!!!
Trini y Jose 15 de junio de 2007!!!!!!!
www.nuvis.org/jose_trini

Imatge
HARIRA
:: núvia rookie

Entrades: 167
Membre des de: dc. nov. 01, 2006 8:43 pm

EntradaAutor: HARIRA » dj. des. 28, 2006 3:41 pm

no havia vist la foto del Samovar!!1 també es preciós però m'agradamolt més el real!!!!!
Trini y Jose 15 de junio de 2007!!!!!!!
www.nuvis.org/jose_trini

Imatge
HARIRA

Entrades: 167
Membre des de: dc. nov. 01, 2006 8:43 pm

EntradaAutor: ninou » dj. des. 28, 2006 3:42 pm

ei holes! molt de tant en tant entro a aquest post, tot i que entro molt més sovint als post del meu mes i del meu restaurant. Però volia dir-li a la Montse que son molt macos els vestits que ha triat! Potser no son molt del meu estil, però reconec que son super elegants! jo també vaig anar a Nuvies d'Or a preguntar quan m'aconsellaven començar a mirar vestits. La noia que em va atendre era molt maca. El que passa és que finalment no hi vaig anar.
Vaig emprovar-me vestits a una botiga de Granollers (mooooolt cara) que es diu Twin's, i el cap de setmana següent vaig anar a La Moda, però ja tenia clar que aniria a mirar per Barcelona. Però a La Moda em vaig endur una enorme sorpresa. Jo que volia anar a Barcelona, i tenia el MEU vestit tan a prop..!!! i me'l vaig quedar a La Moda a principis de novembre. Em caso el novembre que ve, o sigui que vaig anar amb molta antel·lació, però és que jo em pensava que a mi em costaria trobar un vestit que m'agradés al 100%. Però no va ser així. També he de dir que va ser un amor a primera vista i que els altres vestits que em vaig emprovar a La Moda no mataven gaire (pel meu gust i pel meu tipo i color de pell, que soc molt blanqueta...) però mira, això es qüestió de sort. Jo no em pensava trobar-lo a La Moda....perquè vaig anar al desfile que van fer i no me'n vaig enamorar de cap.....

Meritxell, no paetixis per com dir-li a la botiguera que seguiràs mirant. Estan acostumadíssimes i saben que és un dineral. A la botiga de Granollers van ser elles les que em van dir: "ara ja has vist el que tenim. Tu segueixes mirant als altres llocs i si vols pots tornar quan vulguis a tornar-te'ls a emprovar"
i a la Moda els hi vaig dir que m'havia encantat (cosa que ella ja va notar) i que m'ho volia pensar uns dies. La setmana següent hi vaig tornar per tornar-me'l a emprovar i jo vaig pensar que potser l'havia idealitzat durant tota aquella setmana. Però NO! era el meu vestit i ja m'el vaig quedar sense voler mirar més per Barcelona, perquè tampoc volia que em maregessin amb mil vestits més, que al final ja no saps si t'agraden o no.
Tu tranquila, i de preus, doncs el meu val 1650 euros, i els preus anaven sobre els 1500, alguns més cars. A Twin's (Granollers) buuuf, els que m'agradaven no baixaven de 2500 euros!!!!!!!! increïble....però no m'agradaven ni la meitat del que m'agrada el meu!!!!

SORT!
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: Visitant » dj. des. 28, 2006 4:00 pm

nena em sembla que el REAL se'l va probar una amiga i es precios!!!!!!! que be MOntse que hagis disfrutat tant me n'alegro molt! preciosaaaaaaaa neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-)

Ninou passat mes per aqui dona, que aixi podràs venir a alguna quedada que ho passem molt be neu:-D neu:-D neu:-D
Visitant

EntradaAutor: Meritxell » dj. des. 28, 2006 5:42 pm

Això mateix Ninou, passat més sovint per aquí, dona!
Meritxell

EntradaAutor: Montse i Jordi » dj. des. 28, 2006 7:58 pm

HOLA NENES!!!!

Ja torno a ser aqui!!!!!!

No se per quant de rato estare, perque m'ha de trucar una amiga per anar a sopar.......

us han agradat els vestits???

Ostres es que hi ha un altree............ pero ara no se com es diu.... vaig a mirar.......
Imatge
Montse i Jordi

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant