Crec que estan, més o menys, devall de la India i Sri Lanka. A que són una passada?! Doncs si us fiqués més fotos....cauríeu de cul.
Bueno xates.....ja se´ns ha passat una mica l´eufòria de les 100 pàgines....ara a per les 200, je, je!!!!
Ah!!! Ester i Edae, moltes gràcies!!!! però penseu que vosaltres també heu col·laborat, ni que sigui només una mica, en aconseguir aquestes 100 pàgines!!!!!
Bueno....Airam..així que es casen pel 2006? pensava que es casaríen pel mateix any que vosaltres....i ja tindran temps de preparar-ho tot en 3 mesos? i el vestit? oisshh.....quin jaleo no? jo em tornaria boja, perquè necessito sempre molt temps per repensar-me les coses....es que sóc molt indecisa..je, je!!! Ja ens aniràs contant!!!
Per cert....ahir li vaig comentar al meu xurri lo de les Maldives...i li vaig ensenyar fotos i la llista de preus que em va passar l´Ester.....i LI VA AGRADAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Yuhu!!!!!!!!!!

Quan li vaig comentar que es podia fer winsurf, badminton, snorkel...i tot això...ja li va agradar més, perquè ell es pensava que s´aborriria...
Ufff....ara anirem a veure com ens ho fan a les agències de viatge...