EGIPTO-CRUCERO POR EL NILO

Destins, propostes, no saps on anar?

EntradaAutor: Visitant » dc. des. 20, 2006 3:25 pm

JAJAJAAJ.. YA TE DIGO!!!!

Ruth! has visto las fotos que puse en mi cronica?? son del album.... jaja estoy obsesionada quiero enseñarselo a todo el mundo jeje
Visitant

EntradaAutor: Ruth_2006 » dj. des. 21, 2006 12:34 pm

VOY URGENTE!! neu:-D neu:-D
Ruth_2006
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13005
Membre des de: dt. abr. 05, 2005 1:49 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: Visitant » dt. des. 26, 2006 6:29 pm

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

estoy que me da algo, yo pensaba que me iba del 19 al 26 pero no, acabo de recibir un email confirmando el viaje y me voy del 12 al 19... vamos que este viernes no, el que viene.... dios mio!!!!!! y no tengo nada preparado..... es que estuvimos dudando entre un viernes u otro y pensé que al final habiamos quedado en el 19.. pero no, pq en el email que le envié la chica le puse el 12.... que desastre!
Visitant

EntradaAutor: Ruth_2006 » dc. des. 27, 2006 11:55 am

xx:-DD xx:-DD Pues menos mal!!! Que te has dado cuenta...
Ruth_2006
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Ruth_2006 » dt. gen. 02, 2007 9:55 am

NGM!!! Que ya está esto aquí!!! Que no queda nada!!
Ruth_2006
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Visitant » dt. gen. 02, 2007 1:00 pm

poz zi!

10 días... que ganas tengo ya!!!!! xxsta::
Visitant

EntradaAutor: Ruth_2006 » dt. gen. 02, 2007 1:54 pm

el viernes estuve con un amigo egiptero... hablando de nuestros viajes hasta las 5 de madrugada!!! xxo.0.o xxo.0.o xxo.0.o Que peligro!!
Ruth_2006
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Visitant » dt. gen. 02, 2007 5:01 pm

jejeje... yo tengo muchas ganas de irme jajajaja
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dv. gen. 05, 2007 8:05 am

ale ale que me queda una semanita de naaaaaaaa
Visitant

EntradaAutor: Elisabet80 » dl. gen. 08, 2007 10:33 am

NGM que ja et queden només quatre dies per marxar!!! : ban : : ban : : ban : : ban : *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* :mu:: :mu:: :mu:: :mu::
Elisabet80
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1214
Membre des de: dl. març 27, 2006 4:14 pm

EntradaAutor: Ruth_2006 » dl. gen. 08, 2007 11:32 am

NGM QUE JA MARXES DIVENDRES!!! TOT A PUNT??? neu:-D neu:-D
Ruth_2006
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Visitant » dl. gen. 08, 2007 3:07 pm

si, noietes ja ho tinc aquiiiii!!!!!!

ahir vaig començar a fer la maleta... es que entre setmana anem de cul! pero cada dia posaré alguna coseta jeje....
Visitant

EntradaAutor: apollonia » dt. gen. 09, 2007 8:14 am

Hola noies, Bon Any Nou a totes!!!!

NGM, què ja ho tens aquí!!!!!!!! T'espero a la tornada pq m'informis de tot eh??

Ja en tinc unes ganes .....
1 d'ABRIL de 2006
apollonia

Entrades: 1329
Membre des de: dl. gen. 30, 2006 4:31 pm

EntradaAutor: Visitant » dt. gen. 09, 2007 8:39 am

si, no pateixis.. que et diré el que t'has de posar a la maleta jeje..

Ahir ens va trucar un amic que viu fora i resulta que va anar a Egipte (fa anys) però al desembre i el vaig “atosigar” amb preguntes tema ROBA em va dir, que fa calor, però al matí i a la nit fa fresqueta, però que amb una jaqueta texana tires, i pantalons llargs no molesten. Us semblarà una tonteria, però ara ja se que haig de posar a la maleta.....Sobretot em va dir que m’emportes alguna cosa per tallar la diarrea, que a ell li van agafar i no portava res. Jo crec que per això no haig de patir, però les agafaré per si de cas, em va dir que al Cairo quan anéssim al basar (no se quin, el tinc apuntat a casa) preguntéssim per la Casa Jordi, que es veu que son preus més barats i no has de regatejar.

Ostres el que hem d’anar em compte es amb les noves normatives de seguretat als aeroports... la teniu?? A mi m’he l’ha passat una amiga que te una amiga que treballa amb una agència de viatges. Es que no pots pujar-te a l’avió ni la pasta de dents!!!

Si em surt algun dubte vinc corrents cap aquí.. a veure si les nostres Egípcies m’ho poden resoldre (a mi también em queda poc per ser Egípcia jeje)

Petons,

Núria
Visitant

EntradaAutor: Elisabet80 » dt. gen. 09, 2007 10:33 am

NGM m'alegro que ja estiguis més tranquil·la amb el tema de la roba! :-)ok: Pel tema de les diarrees... sobretot sempre beveu aigua d'ampolla, i cuidado amb els glaçons que us puguin posar quan preneu algo, perquè és fijo aigua d'aixeta... jo vaig tenir sort i vaig anar malament un dia i prou, però hi havia gent al grup que van estar gairebé tot el viatge malament de la panxa... :--(

Jo a la Casa Jordi hi vaig estar, està ben bé al centre del basar Khan-el-Khalili (suposo que és aquest el que et va recomanar el teu amic). És un laberint de carrerons plens de botigues, molt xulo de veure! Si vols trobar aquesta botiga, pregunta pel restaurant Khan-el-Khalili, just al davant hi ha una mena de placeta (res exagerat, dos metres per dos, però com que és tan estret tot plegat es veu gran i tot), i allà hi havia un cartell amb fletxes que t'indicaven per on anar-hi! :-)ok:

Et passo un link amb la nova normativa als aeroports!

http://www.aena.es/csee/Satellite?pagen ... uage=ES_ES
Elisabet80

EntradaAutor: Visitant » dt. gen. 09, 2007 1:10 pm

Ei moltes gràcies, ja ho tinc tot anotat jaja..

Si aixo dels avions también la tenia... era per si la volieu....

ja em queda menys!
Petons!
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. gen. 11, 2007 8:43 am

eiiiiiiiiiiiiiiiiiiii que ja tinc un peu allà!!!!!

Demà les 12h. ja volarem!
Visitant

EntradaAutor: Elisabet80 » dj. gen. 11, 2007 10:15 am

NGM, per si no em puc tornar a connectar, MOLT BON VIATGE! Disfruteu a tope el país i a la tornada ens ho expliques i il·lustres amb fotos! Que ho passeu molt bé!! :-()-)

:-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.*
Elisabet80

EntradaAutor: Ruth_2006 » dj. gen. 11, 2007 11:31 am

NGM,

Tema avions... jo quan vaig anar ara a Madrid, si que pots pujar coses, pero es engorrós!! El tema de la bosseta i tal, ens van fer ficar dins d'un bossa un encenedor!! :-/ :-/ :-/

Pel tema diarrees et recomano sulfaintestin, 100%% Millor que la majoría perque porta un petit component d'antibiotic que es carrega la bacteria.

Al basas (khan el khalili) jo hi vaig anar on en jordi... y que vols que et digui vaig comprar una tassa... res mes.... si no vols regatejar bé... pero es ... perque et facis una idea... com una botiga de tot a 100...

Quins hotels t'han assignat??
Ruth_2006
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: apollonia » dv. gen. 12, 2007 2:48 pm

La Núria ja deu estar disfrutant del sol egipci!!!! Quina enveja!!! Amb la boira que tinc per aquí ....
1 d'ABRIL de 2006
apollonia

Entrades: 1329
Membre des de: dl. gen. 30, 2006 4:31 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Lluna de Mel

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants