Quants dies! i quantes pàgines! Sou uns cracs.
Ei us desitjo un feliç 2006 a totes, ok? Que sigui el millor i per les que us caseu en aquest any que viviu amb molta ilusió tots els preparatius (q ja ho feu) i q tingueu mta sort i cada dia sigui millor q l' anterior.
Ostres Airam i Rosana, que guai ja som mes q ens casem al 2007. Q guai, em fa ilu!! Encara q em sembla q jo soc la ultima. je, je. Jo soc del setembre.
Ah noies al final ja tinc vídeo, m'ho fa una empresa q es diu Trèvol, aquests dies com q teníem vacances vam començar a mirar i ens va agradar molt com treballava aquest noi.
A28, el David del Val no feia videos però si li preguntes también ten recomana un parell.
De totes maneres [size=18]gracies a totes i a la September [/size]per tota la informació, eh! Ah i anims amb el vestit guapa q ja veuras com en trobes un q et queda de pelicula.
Aima no estudiis tant, jo aquests dies poca cosa he fet. Estic com tu.
Ah Granadella, potser no et servirà però de casualitat he vist q al catàleg dels punt de la Caixa de Catalunya tenen marcs dels que busques tu per posar dues fotes. Son molt monos, bueno ja t'ho miraràs. Si veig alguna cosa més t'ho dic.
Apa, ens veiem l'any q vé ja. Nosaltres avui marxem 3 dies a passar el fi d' any en una casa rural de Girona, serem uns 20 i en tinc moltes ganes. La renim reservada des de l'estiu. Ja us explicaré.
Petons a totes!

A més, dintre d´un parell d´anys ja tindré 30 tacos...i no es plan d´esperar més!!! 

Jo em voldria esperar als trenta, em casaré amb 28 i el meu novio igual, pero si s'adelantés tampoc no em faria res, són tan monos!!!a més a més si t'ha dit aixo es que esta superenamorat de tu, no trobeu que es molt bonic aixo de que et diguin que volen tenir un nen amb tu??jo el dia que m'ho digui el Sergi seré la persona més feliç del món. ( suposo que ja us he u adonat que em dic Eva i el meu novio Sergi, com que surt al Daisypath...)