VESTITS ROSA CLARÀ_VESTITS DE NUVIA EN GENERAL!!!!

Vestits de nuvi i núvia.

EntradaAutor: IRUAL » dc. gen. 03, 2007 12:40 pm

Hola noies!!

Jo tambe crec que es millor les sabates tancades per davant, crec que son mes elegants. A mes estic d´acord amb la laia, perque encara que m´encanten les sandalies, segons per on vagis a fer les fotos pots quedar amb els peus fets negres!!!

Rosa guapa!!!
M´alegro que estiguis una mica millor, ahir al final vam anular la kedada, ja veus amb la ilu que ens feia a totes!!! : muaahhhh :
Imatge
IRUAL
:: núvia experta

Entrades: 748
Membre des de: ds. maig 13, 2006 5:56 pm
Ubicació: Terrassa

Noiasss

EntradaAutor: Visitant » dc. gen. 03, 2007 9:36 pm

Hola Noias!!!
Estic a bcn!!! jejeje
Akesta tarda he estat mirant sabates de la pura Lopez i la veritat que m'agradan molt mes las tancadas i es veuan mes elegants i finas!!!
Lo dolent de totas las que m'agradavan es l'exces de talo!!!
Dema anire a mirar a mes llocs..ja us cometare!!!

Gracias a totas per las vostras opinions!!M'agrada molt que m'ajudeu!!!Petonetsss a totass Guapass....

El tema de la quedada com que només eram Irual i jo que podiam anar hem decidit esperar a que poguem anar totas un altra dia!Millor queda totas no????A veure si ens animem i tornem a montar perke crec que val la pena coneixer-nos en persona.

Que tal Molinos=?=Estas millor ja???

Avui he anat a Gran Via a mirar una botiga que es diu dulce diseño i en David i jo hem trobat un coixi xulisim per posar els anells,m'agrdat tant desde el primer moment que l'hem comprat!!
Quan estigui a Andorra us fare una foto i us el posare perque el veieu!!! es diferent perque porta enganchat al coixi pechinas de mar...ja veure!!!
M'ha fet una ilusió!!!
Ens hem fet un regal de reis x els dos!!!!

Guapassss Petonetsss
El dilluns ja començo a treballar un altre cop i ja podrem coincidir més!!!
Visitant

EntradaAutor: claras » dj. gen. 04, 2007 3:23 pm

Hola guapas! q tal? ja teniu tots els regals???
Irual ens casem el mateix dia? i on et cases?jo a canet.
Laura tenim que quedar totes segur, a veure si ens posem d'acord en un
dia, ara han sigut dates dolentes també.
Jo sabates no he mirat encara a RC em van dir que al desembre tindrien moltes però no hi he pasat. Per cert a quin nº esta la botiga on has comprat el coixí? :-))
09/06/2007
claras
:: núvia rookie

Entrades: 52
Membre des de: dc. ago. 16, 2006 9:20 pm

EntradaAutor: Misteleta » dj. gen. 04, 2007 4:52 pm

HOla Lauraa!!! por fin veo tu vestidito!!! tenia ganas de verle el color real!! me gusta mucho, no es atrevido, yo pensaba q tenia colores más vivos o algo!! y para nada, es muy fino y elegante!!! Estarás guapisima!!

Es normal que te haga arruguitas ahora, xq no es tu traje!! no te preocupes que con el tuyo no te pasará!!!

Y sobre los zapatos yo me los pondria cerrados, pero eso va a gusto de cada una!! supongo!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
Misteleta
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1488
Membre des de: dc. nov. 08, 2006 9:23 am

EntradaAutor: molinos » dj. gen. 04, 2007 6:01 pm

hola boniques!!!

encara no em trobo be, ahir semblava que estava millor pero avui tinc molt mal de cap i estomac.., a veure si em recupero i m'enganxo mes al forum!!!

Dillluns ja a treballar aixi que parlarem !!! petonets boniques
molinos
:: supernúvia

Entrades: 6250
Membre des de: dv. nov. 24, 2006 4:02 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: IRUAL » dj. gen. 04, 2007 9:00 pm

Hola guapas !!!

Com va tot!
Claras jo em caso a Terrassa. Ja ens queden 5 mesets pel casament, segur que passen volant.

Tema de les sabates jo ho tinc clarissim que seran tapades, i amb talo, pq m´encanta portar un bon taló, pero per despres al ball em porare unes altres de planes si no no aguantare tot el dia.
Imatge
IRUAL

EntradaAutor: molinos » dv. gen. 05, 2007 1:21 pm

Hola!!!

com van els preparatius de reis?

jo aquest mati he anat a comprar tot els regals que em quedaven, encara estic xoff .

Escolta Irual, com porten el mateix vestit, tu saps quin ram portaras o quin estil? I també, crec que el tema vel ja haviam parlat pero jo estic molt insegura si portar o no, tu que faras? que than dit les noies de la botiga? ahhh i quines arrecades portaras? (quantes preguntes ehh, es que he estat molta estona al llit i he pensat molt....!!!)

petonets a totes.
molinos

EntradaAutor: Patty » dv. gen. 05, 2007 1:39 pm

Hola Molinos guapa!!!!
Ja se que es un post de vestits pero em sembla que vas deixar un missatge al post de Santa Maria de Valldonzella i com que he estat malalta no t'he trobat ni a tu ni al post, deu estar perdut al 2006. Em sembla que de moment som les uniques nuvies del 2007 que ens casem al monastir. On ho fas celebres després? ja tens mossen? possaràs organista i soprano? per cert es de RC el teu vestit? quin es? xx:-DD xx:-DD xx:-DD xx:-DD xx:-DD em sembla que t'he acribillat a preguntes, perdona'm
Fem camí junts des del 15 de setembre de 2007.
Patty
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1664
Membre des de: dt. març 07, 2006 8:09 pm

moltas cosas a explicar!!!jejeje

EntradaAutor: Visitant » dv. gen. 05, 2007 7:44 pm

Hola RC!!!Rosa clarerassss
Que tal?? Dilluns ja tornare a estar conectadisimaaaa!!!
Ahir vaig estar a "No vagis descalza que et vesteixo" Sabateria del Jordi Anguera a Barcelona!!! Vaig estar mirant totas las sabatas!! La veritat que hi ha tots els models,tipus,i nº.
La veritat que hi ha de molt macus!! Us aconsello que passeu i mireu segur que trobeu alguna cosa que us agrada.
Jo haig de tornar d'aqui un parell de setmanas per decidir definitivament.
Li vai demanar a la noia si tenian aqui tots els models i hem va dir que si i que ademes si se li venia algun model del que tenia expossats ja no el tornavan a fer son dissenys unics i no hi ha mai d'iguals.
Si necessiteu direcció i horari us ho dono.
També vaig passar per Bulevard Rosa i no vai trobar res poca varietat i només hi havia 5 models diferents..

Despres tambe he aprofitat aquests dias per anar a Swaroski i hi ha moltas arrecadas que anirian bé amb el tipus de vestit..ja us dire.

Vosaltres he fet alguna coseta més???Com esteu???

Petonets a totasss
Visitant

EntradaAutor: Floti » dv. gen. 05, 2007 8:44 pm

lauretaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa guapaaaaaaaaaaaaaaaa xx:-D
Floti
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 14849
Membre des de: dl. feb. 13, 2006 2:39 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: IRUAL » ds. gen. 06, 2007 3:45 pm

Hola a totes!

A veure si dilluns ja tornem a la carrega amb el post que aquets dies de festa a estat molt mort.
Rosa del que em comentaves del vestit i el ram:

El Ram encara no l´he mirat, i no tinc ni ideia de quin tipus ni estil portar, suposo que quan vagi a la floristeria i vegi models ho tindré més clar. Per cert, no se si es pot mirar alguna cosa per internet, ara buscaré i si trobo algo que m´agradi de rams ho penjo a veure que en penseu.

Tema vel... estic mol perduda. Quan vaig anar a la botiga em van provar un vel però nu se... no m´hi veia, m´agradava més sense vel, a part com que el vestit porta l´abric doncs jo crec que ja queda bé, no es indispensable el vel. Encara no ho tinc clar però crec que finalment em decantaré per no portar-ne.

I lo de les joies tot just ara estic començant a mirar, tinc clar que portaré arracades, pero el que no se si portar algo al coll, tu que faras.

Buenos noies vaia rollo que he fotot.

Ja seguirem parlant!
Imatge
IRUAL

EntradaAutor: lanajita » dg. gen. 07, 2007 11:19 am

Holaaaaaaaaaaa !! Com esteu ??

Laura estas wapiiiiiiiiiiisima, no tinguis mes dubtes que el vestit et queda genial !!

Per cert, gracies per cancel·lar la kedada l'altre dia es que acabavem de sortir de l'hospital amb el peque i no em veia amb cor de deixar-ho amb la meva mare, ara ja esta be aixi que si busquem un altre dia genial !!!

A partir de dilluns ja estic a la feina aixi que podre entrar tot sovint.

Un petonarro a totes.
lanajita

Entrades: 908
Membre des de: dj. feb. 09, 2006 9:18 am

EntradaAutor: Visitant » dl. gen. 08, 2007 10:55 am

Hola Noiasss Ja es dilluns!Jo estic a tope de curro!! pero ja intentare comectar-me!!Aixo aixo a veure si s'anima una mica aquest post!!
I tant que farem un altra quedada noias!!!

Ahh us he fet fotitos del coixi que hem comprat per les alianças despres en un moment us el penjo i opineu.
L'he comprat a bcn!!!!

Noias no se si us ho he dit vai estar al Jordi Anguera per tema sabats!!!

Petonetsss a totasss :-):-):-):
Visitant

EntradaAutor: claras » dl. gen. 08, 2007 11:24 am

Holaaaa a totes!

Si posa una foto del coixí xfi. A quin nº de gran via esta?
09/06/2007
claras

Entrades: 52
Membre des de: dc. ago. 16, 2006 9:20 pm

EntradaAutor: Visitant » dl. gen. 08, 2007 11:25 am

Noiasss fotos del coixi per els anells!!!!
El vam comprar a Dulce Diseño de Gran Via 2
Hi ha molts models i super originals
I no son gaire cars!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Visitant

EntradaAutor: molinos » dl. gen. 08, 2007 11:27 am

Hola a totes,

ja s'ha acabat el nadal!!! Un altre cop a treballar, la veritat que no tinc gens de ganes d'anar. Intentare conectarme aquesta tarda, suposo que tindre molta feina.

Aixi ens posem al dia. Molts petonets
molinos

EntradaAutor: laiaijavi » dl. gen. 08, 2007 11:32 am

Laura!

Es super mono el coixinet, molt mariner per tu que et cases a la gavina de s'Agaró!

Dius que hi ha mes en aquesta botiga???
laiaijavi

Entrades: 1428
Membre des de: dj. des. 07, 2006 12:37 pm

EntradaAutor: molinos » dl. gen. 08, 2007 11:33 am

Ei m-agrada molt el coixi.
molinos

EntradaAutor: Visitant » dl. gen. 08, 2007 11:37 am

NOiasss
A mi també m'agrda molt!Trobo que va molt amb l'estil de la meva boda Tant a prop del mar.
Gracias per les opinions nenas....
Pues pàsseu esta a la planta de adalt de Gran Via 2
Es diu Dulce Diseño.
Tenen pagina web i detalls per convidats,coixins,figuretas de nuvis!!!esta motl bé!
Hem va dir la noia que li tenian que arribar cosas novas del 2007!!
Visitant

EntradaAutor: IRUAL » dl. gen. 08, 2007 12:09 pm

Laurreta es mol original!!! M´ha agradat molt.
Jo encara l´he de comprar i he pensat anar dissabte al mati a aquesta botiga a veure que trobo. Quan costen mes o menys???
Imatge
IRUAL

AnteriorSegüent

Torna a: Moda Nupcial

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant