Autor: september » dv. des. 30, 2005 7:01 pm
Hola holaaaaaa!!!! WEno, deunidó!!! No pareu!!!! Aqui una es despista i ja hem superat les 200 pàgines!!!!!!!!!!!!!!!!! Jejejeje, bé, 1er de tot moltes gràcies a tota la gent nova (de lleida o no) que han entrat en aquest foro, que wai, no?!!! Dona molt bon rotllo!!!!!! Ara em faig una mica de lio pero weno, en un parell de dies ja tindrem controlats els noms i demés...
Petita: les fotos de les maldives son espectaculars, jo también tinc moltes ganes d'anar allí!!!!! M'encantaria, i la Polinesia también!!!!! M'es igual que sigui un lloc on no es faci res més que submarinisme, despres de la boda de l'unic que tindrem ganes és de relax, platja, i... ejem, ejem... ja m'enteneu... jejejejeje Ho trobo un lloc únic, com de pelicula, saps??? Però weno, com que tu et cases abans, a l'igual mespero xq em contis la teva experiencia... jejejejej (Encara que tinc bastant clar q vull anar alli, ara tot depen del meu novio...) Per cert, lo del video! Si us grava algu el video (algun familiar) sempre el podeu portar a algun lloc on despres et facin el muntatge... No serà tan profesional pero pot quedar molt millor, i es molt més economic!!!!
A28: Com a nat fent de tieta??? Espero q molt bé!!!! La setmana que ve em va perfecta, cap problema!!! Ja soc aui, no marxo fins al dia 9!!!! Ja em diras wapa!!!
Airam: A mi em va passar algo semblant que a lo de la teva amiga, el meu novio em va demanar un diumenge per casarnos i jo em vaig voler esperar una setmana, perque ho volia dir a les families amb un video que vaig preparar de nosaltres dos, i 1 dia abans de veure el video ma cusi anuncia que es casa al setembre (igual que jo), em vaig quedar una mica... xoff!! Total: quan al dia seguent ho vam dir, ma cusí: que es va portar com un campio, em va dir que no l'importava aplaçar uns mesos la seva boda i al final es casen al 2007... Que wai, no???
Espero q la teva amiga s'animi, i que no tardi ni un dia més en dir-ho que a lo millor es poden ficar d'acord les parelles!!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
[/url]