alguien de granollers ????

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: merce i albert » dj. des. 28, 2006 5:54 pm

Per cert!!!

FELIÇ ENTRADA AL NOSTRE ANY!!

QUE TINGUEM UN MOLT FELIÇ 2007
Imatge
Imatge
merce i albert
:: núvia de bronze

Entrades: 1897
Membre des de: dl. juny 19, 2006 6:43 pm
Ubicació: Desde casa

EntradaAutor: Euge » dt. gen. 02, 2007 11:15 am

FELIÇ 2007 A TOTHOM

Espero que comenceu tots el any superbé... nosaltres vam començar l’any amb una festa important... je,je,je... encara que ens vam retirar aviat... sobre les 06:30 ¡i vam ser dels primers!!!!!.... ¿a vosaltres com us va anar????

Avui es el primer dia de feina ¡quin pal! No tinc ganes de res.... ufffff! I encara tinc que aguantar fins les 18:00... a veure si aguanto tot el dia ja,ja,ja
ImatgeImatge

Imatge
Euge
:: núvia d'argent

Entrades: 2502
Membre des de: dl. oct. 30, 2006 5:14 pm

EntradaAutor: chikita » dt. gen. 02, 2007 11:23 am

hola!!
FELIZ AÑO!!!

nosotros tambien estubimos de fiesta en casa de unos amigos y nos fuimos a dormir a las 7 y 30!!todavia tengo sueño!!!
y encima voy de tarde y asta las 22.00 no vuelvo............ xx:-(
www.nuvis.org/yoliruben

PERO Q DIA MAS BONITO!!YOLI&RUBEN
chikita

Entrades: 1632
Membre des de: dl. oct. 02, 2006 8:39 am
Ubicació: sant celoni-gava

EntradaAutor: merce i albert » dt. gen. 02, 2007 11:39 am

Bon dia!

Nosaltres no ho vam celebrar, ja que el 31 pel mati es van trobar a una de les avies de l'Albert morta, aixi, que res de festa. Vam sopar i fer el raim i despres cap el llit, perque el dia 1 va ser l'enterro. La veritat va ser un cop molt fort, ja que era una dona que estava be de salut, pero que hi farem, aixi es la vida.

Ara ens centrarem en anar enllestint cosetes pel gran dia, que cada cop falta menys. Com ho porteu?
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: chikita » dt. gen. 02, 2007 11:52 am

hola!! lo siento.q duro.

bueno nosotros el tema de la boda lo teniamos parado ahora lo volvemos a arrancar.
www.nuvis.org/yoliruben

chikita

EntradaAutor: Euge » dt. gen. 02, 2007 12:48 pm

Quin pal, Merce!!!! Ho sento molt, noia.... quina jugarreta! Això sempre amb dona un mal rotllo...
Nosaltres del tema boda... l’únic que hem fet es donar invitacions... ja ens queden poques per repartir... i ara tenim que terminar de mirar lo del viatge i els anells... a veure si tenim temps... per lo demés tot una mica parat.
Bé continuaré curran... que ja amb queda poc per anar a dinar.
Un petó noies
ImatgeImatge

Imatge
Euge

EntradaAutor: Vances » dt. gen. 02, 2007 1:51 pm

Hola chicas, ahora por fin ya si que estamos en nuestro año!!! Lo siento Merce, vaya palo! Sobretodo por la fecha en que ha pasado tiene que ser muy duro, muchos ánimos!
Bueno, a mi aun me queda bastante pero solo por hecho de estar ya en el 2007 hace ilusión! A finales de Enero tenia pensado ir a nuvies d' or para mirarme el vestido.
Imatge
Vances

Entrades: 34
Membre des de: dc. ago. 02, 2006 9:39 am

EntradaAutor: Euge » dt. gen. 02, 2007 4:26 pm

SIIIIIIIIIIIIIIIIII VANCES!!!!! ya hemos llegado al gran AÑO... >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Queda tan poquito para el gran día que miedo me da.... uffffffff!!!!
ImatgeImatge

Imatge
Euge

EntradaAutor: mireia07 » dt. gen. 02, 2007 5:23 pm

Merçè, Ho sento moltíssim! A mi se'm va morir el meu avi al Novembre i la veritat és que és un pal...Espero que estigueu bé... ànimus!!!!

Jo també he tornat avui de vacances després d'estar 11 dies perduda per la Cerdanya i diosssss!!!! quina mandra que fa.... s'està tant bé de festa i sense fer res ;))

NENES..... AQUEST ES EL NOSTRE ANY!!!!!

Jo del tema del bodorrio ho tinc una mica parat... AVUI EM QUEDEN 5 MESOS!!!!!!! :-);-):-) :-);-):-)

A final de mes m'arriben les invitacions i els regals. La setmana que ve començarem a mirar el viatge i jo vaig en busca y captura de les sabates!!!!
I a principis de febrer anirem a mirar les aliançes.
Ens hem de començar a posar les piles... que això passa volant!!!!

Petonets i feliç any nou per totes!!!!!!!!
mireia07
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 206
Membre des de: dl. juny 12, 2006 11:18 pm

EntradaAutor: merce i albert » dt. gen. 02, 2007 6:19 pm

Moltissimes gracies noies!!

NOsaltres estem mirant aliances i estem esperant a que els de l'agencia ens truquin i en diguin alguna cosa. Les invitacions ja les tenim repertides, nomes ens en falten un parell. Les sabates encar no he vist caps de nuvia, tot es d'hivern encara.

El mes dificil es decidir el detall i els nuvis que volem donar. La resta anira venint de mica en mica els mesos de febrer (parlar em el mossen) i març( fer la prova del menu).
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: Euge » dc. gen. 03, 2007 10:33 am

Bon dia, noies!

Nosaltres estem com tu Mercè.... estem mirant les aliances i lo del viatge... a veure si ens decidim per una majorista.

Les aliances ja sabem quines volem.... l’únic es que un company de feina ens a dit que si li fem un dibuix de les aliances el seu sogre ens les fa i res més ens cobraria el material perquè fa cosetes d’aquestes per jovi.

I ara tinc que tornar a la joieria on vam veure les que ens agradava per recordar bé com eren per fer-li el dibuix.... Buaaaaaaaaa!!!!! ¡quin lio!
ImatgeImatge

Imatge
Euge

EntradaAutor: merce i albert » dc. gen. 03, 2007 3:57 pm

Bones!

Nosaltres ja tenim triat el viatge, falta que l'agencia en dongui el pressupost de dos majoristes diferents i acabar de decidir el recorregut que farem. Marxarem a tahilandia i acabarem uns dies en una de les seves platges. I vosaltres?

Els detallets tabe tenim força clar que volem. Busquem una parellets de nuvis em uns pinça, on col·locartem la nostra tarjeta (amb la direccio i el telefen de casa, aixi tothom ja sabra on vivim). N'hem vist uns quant que ens agraden a www.cristell.com (a l'apartat de cajas, sota posa figuritas, si no m'etivoco) Es una botiga que esta a Esplugues, pero si ho anem a buscar surt mes economic. I vosaltres ja teniu idea de que fareu de detallets?
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: Euge » dc. gen. 03, 2007 4:43 pm

Bones,

Mercè estic intentant trobar les figuretes ( no sé si es diu axis) però hi ha un munt ¿quines heu escollit?????

Nosaltres... donarem de detall un videoclip que gravarem.... encara no hem escollit la cançó però segur que serà en castellà... no se a mi m’agrada molt la de fito i també una de la Julieta Venegas, també Melendi te una que te molts números... no se ja veurem per quina ens decidim.... pues això donarem el DVD amb el videoclip i un cucurucho de xuxes per cada un.

Del viatge sabem.... el lloc : Egipte... sabem l’itinerari lo que no sabem es en quina companyia ni quina majorista agafar.... ja veurem a veure.... em demanat pressupost a moltes... a veure si amb van enviant la informació.

¿Ja tens les figuretes de nuvis que donaràs als pròxims en casar-se????
ImatgeImatge

Imatge
Euge

EntradaAutor: merce i albert » dc. gen. 03, 2007 6:58 pm

Bones!

Dels detallets tenim varis que ens agraden i no ens acaben de decidir, segurament el primer dissabte passat reis, ens acostarem a la botiga perque ens els ensenyin i llavors decidirem. En volem uns que siguin una mica divertits i monos, res de molt serios.

Els nuvis que donarem. Sabem a qui els donarem pero encara no tenim les figures. Es que n'he vist uns força monos (molt tipics) pero els veig molt grans i super cars (60 euros). No se seguirem buscant, a mes no tenim gaire clar si donar-ne dos o tres (com que no donarem la lliga). Es que en donem uns a un cosi meu i l'altre al seu germa petit, pero ens trobem que pel juliol es casa un cosi seu i no sabem si donar-lis a ells tambè. Tu que faries? Per cert i tu ja els tens?
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: chikita » dj. gen. 04, 2007 12:44 am

hola!!
euge nosotros tambien vamos a egipto,tambien emos pedido un monton de presupuestos!!y nos contaras com te a ido?aunq tu te vas en mejor fecha q nosotros.
www.nuvis.org/yoliruben

chikita

EntradaAutor: Euge » dj. gen. 04, 2007 9:05 am

Bon dia noies!!!!!

Mercè... nosaltres donarem 2 figuretes de nuvis a amics... perquè de la family ningú es casa aviat.... i els que ens agraden son els que et poso a la foto.... ¿t’agraden? Jo els he vist molt monos i divertits... i no son gens cars... costen 20€.... de totes maneres els hem vist per internet, ens agradaria anar a la tenda a veure’ls

Respecte al problema que tens de no saber si donar 2 o 3 nuvis... a veure.... tu tens pensat donar 2 ¿que tal si dones els tres però en lloc de gastar-te 60€ per figureta et gastes una mica menys? No et costa res, i quedaràs bé amb tothom... aquestes figuretes que has vist son molt cares i n’hi ha moltes de molt maques i més econòmiques... no sé, es la meva opinió.... perquè no t’ho romias.

Chikita... ya te iré contando con que mayorista nos vamos... porque nos hemos decidido y cuando vuelva te lo explico todo... cuanta más información tengas mejor que mejor ¿no?.... por ahora te puedo decir que hace unos días me comentaron que entrara en un foro “Egipto.com” creo.... y que allí hay información de todo. ¿Cuántos días tenéis pensado ir? Nosotros pensamos en ir 12 dias... para poder estar alguno en el mar rojo.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
ImatgeImatge

Imatge
Euge

EntradaAutor: Euge » dj. gen. 04, 2007 9:07 am

a veure si aquesta es veu
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
ImatgeImatge

Imatge
Euge

EntradaAutor: Euge » dj. gen. 04, 2007 9:10 am

aquests son els altres
ImatgeImatge

Imatge
Euge

EntradaAutor: chikita » dj. gen. 04, 2007 10:19 am

q bonitos los novios?y donde los has visto?
pues si lo del viaje es mejor tener mucha informacion,nosotros tambien nos iremos 12 dias,para ir tmb al mar rojo,q nos han dicho q es precioso,q tiene unas playas mejores q las de punta cana!
www.nuvis.org/yoliruben

chikita

EntradaAutor: Euge » dj. gen. 04, 2007 10:58 am

Hola chikita!!!

en una tienda del Bricentro.... la pagina web es: www.duldi.com hay un monton y muy chulos... dale un vistazo.

Pues sobre lo de Egipto... a nosotros nos han dicho lo mismo... por eso lo que queremos hacer es Cairo : 3 dias, Crucero Nilo: 4 dias y 3 dias en el mar rojo... mas el dia de llegada y el de vuelta.... me parece que era algo asi el itinerario... ¿que agencias de viajes habéis mirado?

Nosotros hemos preguntado en varias.... y alguna me ha enviado info por mail y otras me la tienen que mandar... ahi estamos esperando... sobre las mayioristas por ahora la que mas nos gusta es Catai ¿y a vosotros?
ImatgeImatge

Imatge
Euge

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 0 visitants