Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Ilerda » dt. gen. 03, 2006 6:09 pm

Montsesita, jo en principi no portare al novio, pero segur que si al teu no li fa por trobar-se amb tantes dones, a nosaltres no ens importara que vingui, veritat noies?? Aixo si, potser no podras parlar de certes coses... :hmm::
Ilerda
:: núvia de bronze

Entrades: 1621
Membre des de: dl. oct. 10, 2005 9:54 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Visitant » dt. gen. 03, 2006 6:11 pm

ara l'altre
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Visitant

EntradaAutor: Petita » dt. gen. 03, 2006 6:17 pm

Montsesita, el meu xurri tampoc vindrà...crec que es moriria de la vergonya!!!! ja m´ha deixat ben clar un parell de vegades que ell passa totalment de tot això....pensa que estic boja... :-( :-(
I és el que diu la Ilerda, no podràs parlar ni de vestits ni de certes coses...però bueno, s´ho passarà bé, ja ho veuràs!!!! :-)ok: :-)ok:
Ostres Aima, quin vestit més xulo el blau!!!! m´agrada molt!!!! el de la Rosa Clarà potser el trobo massa de nuvia ni que sigui en color blau...no sé, és la meva opinió.....perquè suposo que serà sense cua no?
jo també tinc un parell de bodes aquest any, apart de la meva...però fins al juliol no em caldrà mirar res...i bueno, aquest dissabte tinc una altra, però ja us vaig comentar que era light així que no em mataré gaire. :-))
Petita
:: supernúvia

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: Visitant » dt. gen. 03, 2006 6:18 pm

aquest es molt semblant
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. gen. 03, 2006 6:21 pm

FDGFDGGFGDFDG
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 01, 2006 1:01 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Visitant

EntradaAutor: Petita » dt. gen. 03, 2006 6:25 pm

Doncs jo el trobo ben xulo aquest.... :-)ok:
Petita

EntradaAutor: Visitant » dt. gen. 03, 2006 6:26 pm

va, un altre. Encara que no m'agrada massa pq la tela es molt brillant
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. gen. 03, 2006 6:29 pm

I un altre: superelegant, massa fins i tot per una noia jove. es com de infanta o algo així,pero m'agrada.
Visitant

EntradaAutor: Petita » dt. gen. 03, 2006 6:32 pm

aquest es el vestit que li agradava a ma mare!!!!!!!!!!!!!!!! és de pronovias!!! ho sé perquè té el catàleg a casa i es va enamorar d´ell!!!!
Petita

EntradaAutor: Visitant » dt. gen. 03, 2006 6:32 pm

I un altre, per qui s'atreveixi. El de l'esquerra es de mujer fatal!! SExi sexi,eh? A veure qui s'atreveix anar aixi a una boda?Jo, almenys,no. El de la faldilla verda deu n'hi do també.
Visitant

EntradaAutor: Petita » dt. gen. 03, 2006 6:33 pm

bueno....vull dir que li agradava per a ella eh?....fent 4 canvis, arreglant una mica la faldilla que no fós tan ajustada......però jo el trobo molt elegant aquest vestit.. :-)ok:
Petita

EntradaAutor: Visitant » dt. gen. 03, 2006 6:38 pm

gfhfgh
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. jul. 31, 2006 6:00 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. gen. 03, 2006 6:43 pm

cgfdxg
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. jul. 31, 2006 6:02 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. gen. 03, 2006 6:47 pm

...
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. jul. 31, 2006 6:03 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Visitant

EntradaAutor: Montsseta » dt. gen. 03, 2006 6:50 pm

Que xula que anaves Aima, doncs jo tampoc el trobo tant malament com per posar-te'l a una boda "normal". Per cert, el primer vestit que has possat, el blau, és com el meu vestit de nuvia!!! Però amb cua i de color marfil és clar!!!

Lo del novio si vosaltres no el porteu jo tampoc el portaré. Jo només ho deia per si també venien els vostres. Faré tot el possible per venir, perque em fa molta ilusió coneixer-vos.

Ester, vosaltres també fareu les invitacions amb una caricatura vostra?? Nosaltres també les hem fet així i la veritat és que al principi no m'agradava molt com haviem quedat, però ara m'encanten!! són senzilles, però molt personals i originals.
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

Entrades: 5492
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 1:03 am
Ubicació: El cos a Barcelona, el cor a Lleida

EntradaAutor: Ilerda » dt. gen. 03, 2006 7:01 pm

Aima, a mi m'encanta el vermell, el que tambe li agrada a la mare de la petita. Es precios!!! Es que filla, tot lo que sigui vermell.... m'entusiasma!!
Pero a part, el trobo molt elegant i lluminos. Jo es que no soc de blaus cel, ni rosa... a mes, no em queden molt be aquests colors.
L'altre verd, tambe m'agrada molt.

Per cert, estaves molt guapa a les fotos, llastima que et borris la cara!!! que volia veuret!!!! jejejeje
Ilerda

Entrades: 1621
Membre des de: dl. oct. 10, 2005 9:54 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Visitant » dt. gen. 03, 2006 7:13 pm

je
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. jul. 31, 2006 6:05 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. gen. 03, 2006 7:18 pm

Hola noies!

Montse si, aquesta es la meva intencio fer les invitacions amb la caricatura, clar tot depen de com quedi... sino ja tinc una altre opcio, pero m'agradaria poder fer-ho aixi, trobo que es molt original. Has posat alguna foto per aqui de la teva invitacio?

Que guay que feu una quedada, jo vaig anar a la segona trobada de guianupcial i a mes he quedat amb mes gent que ara considero molt amigues meves...la Kitiara, Txellrb, April i encara que no us conec en persona a moltes de vosaltres per mi sou la bomba!!
Llastima que no sigui de Lleida, sino em tindrieu aqui segur!!
Per cert, m'enrecordo el primer dia que vam quedar amb els novios... ells deien que no sabrien de que parlar i al final els novios s'han fet igual de d'amics que nosaltres jajaja

Tonets
Visitant

EntradaAutor: Montsseta » dt. gen. 03, 2006 8:08 pm

Ester, no vaig penjar cap foto de la invitació, perquè no tinc camera digital i tampoc scanner per poder-les penjar.

Quedada: jo prefereixo a les 17h perquè tinc un sopar a la nit i així tindria més temps d'anar a casa a canviar-me. Però no és el fet de venir fins a Lleida (a males m'acompanyaria el meu xurri) però és el fet de deixar-lo sol tota la tarda... Ell no té ningú aquí a Lleida... però ja ho parlaré amb ell. A més ja sabeu, jo aprofito els dissabtes per fer cosetes, mirar les sabates, arrecades, etc i més ara que tinc la boda tant aprop!!!. Entre setmana no tinc temps.
Home una altra opció seria que anessim totes a mirar sabates o joies i així entre totes anem triant, que us sembla? Us imagineu entrar a una botiga 10 noies i totes emprovant-nos!!! Es pensarien que estem de "cachondeo" :-)ok:
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

Entrades: 5492
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 1:03 am
Ubicació: El cos a Barcelona, el cor a Lleida

EntradaAutor: Marieta » dt. gen. 03, 2006 9:05 pm

Hola!!!

feia mol de temps que no entrava al foro!! Quina llastima lo de la quedada pq el dissabte treballo...pero pasauvosu molt be!!!! El fdis seguent escriviu al foro tot el que vau xarrar!!

Aprofito i felicito tots els cumples, les festes de nadal, els anells de compromis, i la loteria de la petita!!!!!!!!

Ah, el vestit blau que has ficat AIMA em xifla es superelegant. I també el rojo que te la faldilla ampla de bombilla i el morat. De quina botiga es el blau?mencanta!!!

Els que has ficat de rosa clarà jo els tinc mirats pero per casr-me pero amb color marfil. Es veu que la Lluna tamé,em coincidit en un pos de Rosa clara i ens agrada el mateix!

Bé, un peto que d'aqui 5 minuts ja plegooo!!!!
Marieta
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 141
Membre des de: dc. set. 07, 2005 1:42 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant