Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Montsseta » dt. gen. 03, 2006 9:28 pm

Ostres Marieta!!! Quan de temps!!! Quina llàstima que no puguis venir a la quedada...
Per cert, sopant ja ho he parlat amb el meu nen. Us proposo el següent:
PERQUÈ NO QUEDEM A LES 4 DE LA TARDA???? Es que llavors podria quedar amb vosaltres de 16 a 18 i a les 18 el meu novio em vindria a buscar i tindriem temps encara d'anar a mirar el seu traje o les sabates (que això no m'importa anar-hi amb ell). Que us sembla? A mi m'aniria millor.
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta
:: supernúvia

Entrades: 5492
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 1:03 am
Ubicació: El cos a Barcelona, el cor a Lleida

EntradaAutor: Petita » dc. gen. 04, 2006 9:52 am

BON DIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Marieta....no ens diguis que no pots vindre......jooo!!!!!!! bueno xata, ja et contarem tot, tot, tot, vale? i farem fotos per a que les veguis!!!!
Aima!!!! estàs espectacular!!!!!! molt guapa de veritat!!! doncs jo el trobo ben bonic aquest vestit, jo me´l ficaria per una boda normal eh? :-)ok:

Ostres...ahir ens vam passar per una agència de viatges i ens van dir que fins a finals de març o ppis d´abril no tindrien preus.. :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-(
jolines, no sé si em podré esperar tant!!!!!!!!!!! què passa que ho haurem de planejar tot un mes abans???? no m´agrada fer les coses amb tant poc temps d´antelació!!!! però wueno...m´hauré d´aguantar... :--(
al menys tinc un munt de catàlegs que ens van donar.....em ficaré les dents ben llargues.... :-(
Petita

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: Petita » dc. gen. 04, 2006 9:54 am

Per cert, Ilerda....com et va anar ahir amb la teva mare i la roba interior???
Petita

EntradaAutor: airam » dc. gen. 04, 2006 10:17 am

BON DIA A TOTES!!!!!!!!!

Aima el vestit vermell de pronovias, bé, la faldilla i la jaqueta, es l'estil que et deia jo, si et fas la faldilla de color negre, te la pots combinar amb una part de dal diferent i així fem igual que el gènere masculí, es canvien la camisa i corbata i sembla que vagin d'estreno sempre.

Inclús et pots ficar la faldilla amb negre i la brusa tant xula rosa que portes en aquestes fotos.

Ho dic perque s'amortitza molt una faldilla així!

Però clar, el vermell potser es mes viu, més alegre!!!!

Ahh per cert!!! He llegit que anireu a mirar les joies per la boda!! Doncs per les que siguin supersticioses : PROHIBIT PORTAR LA NÚVIA PERLES, porten molt mala sort!!!!!!!!!!!

Petonets!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111
airam
:: núvia experta

Entrades: 668
Membre des de: dl. nov. 28, 2005 9:57 pm

EntradaAutor: Petita » dc. gen. 04, 2006 10:24 am

Si home!!!!!!!!!!!!!! doncs jo en vull portar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jo passo d´aquestes supersticions......a mi m´agraden les perles i les portaré...... :-)ok:
Potser després trobo una altra cosa que m´agradi més...però n´he vist uns de molt bonics d´or blanc amb una perleta i brillantets que m´agraden molt, molt, molt...
Jo he sentit dir que això de que porten mala sort és pur màrketing perquè no sé què va passar amb una empresa que venia perles.....o algo així...si ho trobo ja us ho penjaré!!! :-)ok:
Petita

EntradaAutor: airam » dc. gen. 04, 2006 10:45 am

Ei m'acaba de passar una cosa que si em punxen no em treuen sang.

He arribat tot normal a la feina, i ara estava al pis de baix ja que tinc que deixar la feina llesta que marxo el 10.

I ara he pujat, i em trobo a damunt de la meva taula el TELVA novias!

M'he quedat blanca, no ho sap ningú!

No ho he dit a ningú! Només aquí al foro!

Potser es producte de la casualitat, jo per si les mosques no he fet cap comentari del pal que fa aixó aquí ni la he mirat, espero a que algú la vingui a buscar!!!!

Que fort, em tremolen fins i tot les mans!
airam

EntradaAutor: airam » dc. gen. 04, 2006 10:47 am

Per cert PETITA potser tens raó ja m'ho diràs perque a mi també m'agraden molt, a més no m'agraden les arrecades que penjen i jo en volia portar d'aquestes que son un botó de perla, i em van dir aixó, però m'ho van dir a la joieria.
airam

EntradaAutor: Petita » dc. gen. 04, 2006 11:22 am

Ala Airam!!! què fort no? et deus d´haver pegat un susto tremendo!!!!! je, je!!! tú per si de cas....fes veure que no t´interessa :-)ok:
I lo de les perles, estic com tú...jo no les vull que pengin i les que més m´agraden son aquestes que dius tú com un botonet..
Petita

EntradaAutor: airam » dc. gen. 04, 2006 11:40 am

Ja tens raó petita.

Jo estic aquí amb la revista damunt de la taula que ni la miro per si les mosques.

Potser tot ha sigut una casualitat, però es que es evident que no ho hem dit a ningú, i crec que de vosaltres ningú em coneix, jejeje

A no ser que per casualitat hi hagi alguna del foro que em conegui i clar hagi relacionat les meves dades, clar perque he dit on estaven els meus pares i tot aixó, que marxo el 10, jejejejej

Que fort!

Mira m'ho prenc a broma, però si t'he de ser sincera massa gràcia no em fa!
airam

EntradaAutor: Montsseta » dc. gen. 04, 2006 12:03 pm

carai Airam!!! Quina casualitat no? Tu fes com si res... Però per preguntar de qui és això tampoc passa res penso. Es normal que ho preguntis si està a la teva taula i no és teu, no? I encara que algú del foro et conegues no crec que ho digues a ningú, totes sabem que lo que es diu aquí és secret de nuvies (com els metges "secret professional")

Per cert, no us sapigui greu però a mi les perles la veritat és que no m'agraden gaire (les trobo de gran) .

Un petó guapes
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: airam » dc. gen. 04, 2006 12:22 pm

Montsesita no em sap gens greu!!!

La veritat es que als gustos colors!!!!!!!!!

Si potser si que son de gran, però es que no porto mai arrecades, no et pensis que penjolls al coll tampoc, l'únic que em poso son anells, en tinc molts, però arrecades i collars no que em donen alergia (bé, us haureu adonat que tinc un problema de pell, tot em fa alérgia, es veu que tinc una capa menys a la pell, es a dir, si està formada per 4 capes jo en tinc 3 i es per aixó que no em puc ficar res, bé, casi res!) i clar, sóc blanca com el paper de fumar, jejejejejeje no em pot tocar el sol ni res de res, sóc com un giri, jejejeje

Si, si, tens raó, aquest foro es "secreto de confesión"!!!!!!!!!!!!!!!

La veritat es que sou les úniques que ho sabeu!!!!!!!!

Fins setmana santa no direm res a casa, i tot aixó ho direm amb un any d'anticipació a casa, que jo no hi estic d'acort però el meu xicot diu que s'ha de dir amb temps, però em fa ràbia que un cop ho diguem comencian a desmontar-ho tot, perque no se si es la edat o que, però els meus sogres estan acostumats a fer-ho tot com ells volen!!!!!!!!

Segons ell (com que coneix als seus pares) diu que hi parlarà i no podrán dir res!, la boda del seu germà la van organitzar tota, no vegis la cunyada, cada cop que pot els hi fot a la cara, jo no se com te tanta paciència!

Al meu xicot no li fa massa gràcia que estigui explican-ho tot al foro, diu que si se n'entera algú i li diu als pare ho passarà malament, perque vol que s'enterin per nosaltes, es algo desconfiat pobre!!!!!!!!! jejejeje

No li diré pas lo de la revista, sino em dirá ja t'ho dia jo ja!!!!!!!!!

Ahh montsesita una altra cosa, estic a un despatx sola! no se qui l'ha pogut deixar!!! :--(
airam

EntradaAutor: Ilerda » dc. gen. 04, 2006 12:50 pm

Bon dia guapes!!!

Com va tot?
Airam, que sospitos aixo de la revista!!! si estas en un despatx tu sola, no pot ser que hi hagui alguna mes per casar-se per alli i te l'hagui deixat per mirar-la?? O que hagui arribat amb el correu o de propaganda i mira, hagui arribat a la teva taula?
Si no, pregunta a veure de qui es, no sera gens sospitos si no es teu...

Jo tampoc soc molt de perles, tinc unes floretes amb el centre de perla, de quan era petita, pero fa molt que no me les fico. Jo havia pensat en algun brillantet, o algo que pengui una miqueta nomes... No se encara, pero seria una bona idea anar entre totes, perque com que ens coneixem els vestits ens podriem aconsellar.

I lo de l'hora de la quedada a mi ja em va be a les 16h, el meu novio no em fique peros si quedem mes tard o lo que sigui.

I ara, la meva incursió a la roba interior!!!!
Be, no tenia molt temps, aixi que vaig anar a lo segur, vaig estirar a ma mare fins al Monrabà. Si us enrecordeu estaven a la fira, per aixo sabia que tenien coses d'aquestes. Vam entrar, vam pujar i em van preguntar com era el vestit, si paraula d'honor, si ere llis (per si es podia marcar algun detall del sosten, etc.) Em van ensenyar un tres peses pero a mi m'agradaba un tipus corse, aixi que nomes em vaig emprobar allo. Si si, em vaig emprobar uns cinc o sis i al final em vaig decidir per un. Es el que em feia el pit mes bonic i m'agafaba millor la cintura. Es molt finet, blanc (o cru) amb unes floretes per dabant petites (no he trobat cap foto per ficaros) i les calçes a conjunt. Es de la marca Emperatriz, pero no he trobat res per internet, aixi que no se si es bona o dolenta.
Em van ensenyar el camison en conjunt, tambe mel vaig probar jejejejje Em quedaba molt be, provocatiu jejejeje Pero al final no mel vaig quedar.
El tracte i tot molt be, les noies que ho porten molt atentes, aixo si, la que m'ajudaba a canviarme tenia les mans gelades!!!!
>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Ilerda
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1621
Membre des de: dl. oct. 10, 2005 9:54 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Visitant » dc. gen. 04, 2006 12:54 pm

bONDIA
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. jul. 31, 2006 5:57 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Visitant

EntradaAutor: Montsseta » dc. gen. 04, 2006 12:56 pm

Això sembla Expediente X!!! Haurem de trucar a l'agent Mulder (o com s'escrigui)

A mi em faria molta ràbia que els meus sogres em muntessin la boda . Amb lo que em molesta que qualsevol persona es fiqui en la meva vida!!!
Sóc molt meva jo!!! La meva sogra volia que dones de detall uns porrons horrorosos que havia comprat als xinos i jo ja li vaig fer entendre que les coses de la nostra boda les decidia jo. (bueno jo i el meu carinyo) Però a vegades encara em vol encolomar els porros del co... per altres bandes. En va comprar un munt pensant que m'agradarien i ara no sap que fer-ne. Ja li està bé, per ficar-se on no li demanen!!!
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: Visitant » dc. gen. 04, 2006 12:58 pm

Que bé que ja tinguis roba interior!!! Li pots fer una foto i penjar-la!!! Ah, i també ens pot dir el model, per si ens ho volem emprovar!!!
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. gen. 04, 2006 12:59 pm

Una mica hortera lo dels porrons,no?...
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. gen. 04, 2006 1:00 pm

Hola noies,

Encara no se quin vestit portare, el que tinc clar es que no portare perles.. no m'agraden gaire, pero el meu novio em va regalar un penjoll per nadal molt maco i si el vestit ho permet segur que el portare. Us poso la foto..
Visitant

EntradaAutor: Petita » dc. gen. 04, 2006 1:02 pm

Montsesita dona....no em sap greu lo de les perles!!!!! si per gustos..colors!!! que no et pensis...a lo millor me´ls emprovo i no m´agraden ficats!!! ja veurem..
Ilerda, al final t´has quedat el bustier no? es que no m´en he enterat gaire bé......que es incòmode de portar? i portes lliga? bueno lliga....allò que és per ficar la lliga...no sé si m´explico....
I de preu? uff....perdona eh?.....potser massa preguntes, je, je!!! es que jo tinc molta por....a veure si no trobaré res de la meva talla.... :-(
Petita

EntradaAutor: Montsseta » dc. gen. 04, 2006 1:02 pm

Doncs jo m'he comprat un corallet d'or blanc amb un penjollet molt discret. M'ho vaig comprar a una botiga del carrer major i ara em falten les arrecades també d'or blanc. erò no le vui que penjin perque al tenir la cara llarga no me queden molt bé. Potser em compraré tipus botonet. Però sempre que vaig pel carrer miro a les joieries i no m'agrada res. Es que no soc de moltes joies jo...

Ilerda!!! Quina enveja ja tens roba interior?? Jo m'en d'espavilar ja!!!! Però hi vui anar amb ma mare i no la veure fins el dia 15!!! : muaahhhh :
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: Montsseta » dc. gen. 04, 2006 1:06 pm

Quin penjoll més xulo Ester!!! A veure si el pots lluir per la boda!!

Pues si Aima la meva sogra a vegades té uns punts... també m'havia arribat a portar capsetes dels indios...
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants