Autor: airam » dc. gen. 04, 2006 1:53 pm
Hola noies,
No em malinterpreteu, si jo amb la mare del meu noi no m'hi porto malament, al contrari, la veritat es que sóc excesivament clara, i no em callo un pet, per tant li dic les coses tal i com les penso.
Segons el meu xicot ella està encantada amb mi, perque diu que li he caigut amb gràcia, i no es la mare del meu xicot tingui mal gust, sino que ella te la seva manera de fer les coses, ja veureu perque jo em pixo de riure, mira ja us he comentat que la seva germana es casa, no? doncs clar no te res mira, però res de res, i la mare del meu xicot diu que tota la familia s'ha casat a san llorenç, total que vol que tothom es casi a san llorenç, i clar, ves avui a sant llorenç a buscar data que te la donen per l'any que ve, a més no saben ni quin dia van a buscar, ni res, només sap que vol sant llorenç, total que li van dir que no podia ser, aix pues ella està tota ofesa perque diu que tothom de la familia s'ha casat allà.
I jo li vaig dir, ahh no tota la familia no, nosaltres no, i em diu bueno tranquila quan us tingueu que casar ja hi anirem, i li dic, ni hablar, jo em casaré on vulgui jo, total que es va enfadar com una mona (nosaltres ja tanim la seu demanada desde novembre, imagineu més d'un any i mig abans), i li vaig dir, pues tu que ets tant de tradicions religioses (penseu que te entre 60 i 65 anys i el pare del meu xicot 68) sabras que la tradició diu que es te que casar la parella al poble de la noia, no?
Total que la germana del meu xicot i sa mare van anar a veure l'esglèsia de sant llorenç, ja us he dit que li van dir que no, i va i li pregunta al mossen si era veritat aquesta tradició, i el mossen li diu que si (aixó ho se d'estrangis que m'ho ha dit la germana del meu xicot), i diu que li va dir, ahh doncs si ho podem evitar, evitem-ho encara la podrem convence que es casi a sant llorenç si no s'entera, diu que el meu poble està massa llunys!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! es super bo, la meva familia si que pot fer els kilómetres però ells no!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jejejeje
I lo mes bo, si els meus pares em venen a veure no passa res (es coneixen i tot genial), si jo vaig a veure als meus pares al poble, doncs no passa res, aixó si, si el seu fill te que desplaçar-se al poble, ja li venen tots els mals, que està massa llunys, que no te cap necessitat de fer tants kilómetres, que vigili, etc, aix tot aixó, jo ho se de sobra, ho fa la edat, i que ens portem massa anys de diferiència!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bueno guapes, perdoneu pel rotllo.
Ara aniré a dinar i deixaré la revista allà on la he trobat com que no anés res amb mi, jejejeje