alguien de granollers ????

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: chikita » dj. gen. 04, 2007 11:22 am

nosotros emos mirado en halcon viajes en otra q hay aqui en sant celoni,pero en todas nos dicen q los precios no son los exactos porq tienen q subir,y q hasta marzo no les traen los nuevos precios,y ofertas.e iremos mirando igualmente!ami novio es loq mas ilusion le hace!!jeje.
www.nuvis.org/yoliruben

PERO Q DIA MAS BONITO!!YOLI&RUBEN
chikita
:: núvia de bronze

Entrades: 1632
Membre des de: dl. oct. 02, 2006 8:39 am
Ubicació: sant celoni-gava

EntradaAutor: Euge » dj. gen. 04, 2007 11:29 am

Pues tu novio como yo... es lo que me hace mas ilusion.... el viaje... es que Egipto tienen que ser guapísimo...

Nosotros hemos mirado en halcon viajes, viajes marsans, sonysol (estaban en la feria bodas & bodas, viajes iveria, viajes el corte ingles, viajes Barceló... y seguro que me olvido alguna... estamos comparando precios... ya te diré cual es la que hemos encontrado mejor, como nosotros tenemos que cerrar el tema antes que tu... pues ya te contaré que decidimos y tu ya lo valoras ¿te parece?

Por lo que me cuentas... vosotros pensais en un viaje bastante parecido al nuestro....

Ya te iré contando...
ImatgeImatge

Imatge
Euge
:: núvia d'argent

Entrades: 2502
Membre des de: dl. oct. 30, 2006 5:14 pm

EntradaAutor: chikita » dj. gen. 04, 2007 12:26 pm

si es muy parecido por no decir igual,porq tmb haremos cruzero por el nilo el mar rojo,yo creo q mas o menos casi todas las agencias te dicen el mismo!!
pues vale cuando te decidas por alguno tu me lo cuentas aver q tal!!
www.nuvis.org/yoliruben

chikita

EntradaAutor: merce i albert » dj. gen. 04, 2007 9:35 pm

Buenas!

Euge, tens rao. He mirat la pagina web que dius i es genial. Aveure si podem i un dia d'aquets ens passem pel Baricentro i mirem les figuretes dels nuvis i una cosa menys. I suposo que ja aprofitarem i tambè mirarem els detallets, perque pel que he vist tenes figures com el que busquem. Ei!! Mil gracies, ets genial!!!!. Els nuvis que tenen son Bueno, bonito, barato i originals, que be!!!!! :-///: :-///: :-) :-)

Per cert?? Segueix endevant la trobada? Es divendres que ve, oi? Qui serem?
Imatge
Imatge
merce i albert

Entrades: 1897
Membre des de: dl. juny 19, 2006 6:43 pm
Ubicació: Desde casa

EntradaAutor: Ana Garvín » dj. gen. 04, 2007 11:27 pm

FELIÇ ANY A TOTES!!!!

MERCÈ, sento moltíssim la pèrdua de l'àvia de l'Albert. Espero que ja estigueu una miqueta millor.

Noies... que ja no queda res!!!

Jo ja he fet la primera prova del vestit, he triat sabates, gairebé tinc triada la roba interior ( de dia; el que em posaré per la nit no ho he mirat ), enllestit el viatge, tinc molt clar el que vull per ram i la forma,... ah!!! i en dies m'entreguen les invitacions!!! O sigui que ara a fer ruta de familiars i amics!!!

Ara hem d'entregar els documents necessaris per arreglar els papers i esperar a que ens dónin dia i hora pel curset pre-matrimonial!!!

Si és que ja no queda res!!!!

Vosaltres com ho porteu???

MOLTS PETONS PER A TOTES!!!
ImatgeImatge
www.nuvis.org/jesusyana2007
Jesús y Ana
21-4-2007
Can Marial
Ana Garvín
:: núvia rookie

Entrades: 108
Membre des de: dg. feb. 26, 2006 4:10 pm

EntradaAutor: merce i albert » dv. gen. 05, 2007 12:37 pm

Moltissimes gracies Ana, de mica en mica ens n'anem fent a l'idea de que ja no hi es i que aquell dia no hi sera (potser aixo ultim es el mes dificil de pair, i mes tenin en compte que voliem regalar-li una foto de nosaltres ja casats)

Pero Carai!! veig que ja ho tens gairebe tot. Per cert el viatge el final que tal? Oi que em vas dir que anaveu a tailandia? I una pregunta: per la primera prova ja portaves les sabates o les vas triar d'alla? I la roba interior? Es que no se si quan em truquin a mi (espero que sigui d'aqui a poc) ja ho he de portar.
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: Ana Garvín » dl. gen. 08, 2007 7:22 pm

Hola a totes!!!

MERCÈ, el viatge és el més complert que hem trobat : 3 nits a Bangkok, 5 nits pel Nord ( Chiang Mai, Chiang Rai, Mae Hong Son ), passejada per la jungla en elefant, dinar en el viver d'orquídees, balsa de bambú... i després 4 nits a Phuket.
A Bangkok serà només allotjament i esmorzar, al circuit, PC; i a Phuket, mitja pensió.

Els hotels a Bangkok i Phuket, de luxe ( quan m'havia vist jo en un d'aquests hotels!!! ). La veritat és que estem molt il·lusionats.

De la prova del vestit et diré que aquell mateix dia vaig triar-me allà les sabates ( d'aquesta manera em podíen agafar els baixos ). Però és que ja havia vist unes que m'agradaven i per no donar també 85 voltes per trobar sabates, les vaig triar allà. Són molt maques. Si les vols mirar en una altra botiga, fes-ho ja, així el dia de la prova ja les pots portar i així t'agafen els baixos.

El meu xicot també s'ha agafat el traje allà, i la meva mare, sogra i cunyada!!! jeje

Com ho porteu vosaltres??? I lo del viatge, et van donar preus???
ImatgeImatge
Jesús y Ana
21-4-2007
Can Marial
Ana Garvín

EntradaAutor: mireia07 » dt. gen. 09, 2007 9:51 am

Hola noies!!!

Demà he quedat amb els musics de l'esglesia. Ole,ole!!!!! Ai.... cada cop queda menys,eh????

La setmana que ve comencarem a mirar el viatge....tinc unes ganetes!!!!

: ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban :
mireia07
:: núvia experimentada

Entrades: 206
Membre des de: dl. juny 12, 2006 11:18 pm

EntradaAutor: Euge » dt. gen. 09, 2007 10:26 am

Bon dia maques!!!

¿Com esteu????.... jo una mica enfeinada.... ja sabeu la tornada de vacances... je,je,je

Ana quina passada... els de la tenda han fet el mes amb vosaltres... je,je,je ¿on t’has comprat el vestit??? El meu xicot encara no ha començat a mirar el seu traje... si t’he l’has comprat a Granollers ¿on? ¿esta bé de preu? ¿tenen trajes xulos? Es que ell no vol donar moltes voltes... ja se sap com son els nois.... je,je,je

HEEEEEEEEEEEEE!!!!!! ¿segueix en peu la trobada de aquest divendres?????? ¿¿¿¿¿qui s’apunta????? A veure si som unes quantes no?????? apa animeu-vos!!!!
ImatgeImatge

Imatge
Euge

EntradaAutor: merce i albert » dt. gen. 09, 2007 1:10 pm

Hola noies!

ANA, els de l'agencia encara no ens han dit res, a veure si s'espevilen. Per cert, si no es molta molestia, quan us val el viatge? Es que el que nosaltres em mirat es si fa no fa com el vostre, pero em sembla que la noia ens va dir que a Puket tambe seria PC o un todo incluido (no n'estic segura) i que el circuit seria un todo incluido, pero a Bankok seria nomes l'allotjament i esmorzar. Be, quan sapiga alguna cosa segura ja t'ho dire.

Pel que fa a les sabates, encara no se que fer, es que no n'he vist per enlloc de sabates de nuvia. I la roba interior tambè la vas escollir alla? O ja la portaves? Es que la meva intancio era mirar en algun altre lloc, pero dubto.

MIREIA, que be, no. Nosaltres encara no sabem res, perque fins el febrer no hem de parlar em el mossen i no sabem que farem em la musica, pero de moment aprofitem per avançar feina. Aquest dissabte volem anar a un parell de llocs a mirar els detallets, a veure si ja ens decidim, i com que el final ens estalviarem diners (uns parents no poden venir, el pares de la meva cunyada tampoc i un tiets de l'Albert tampoc) donsc farem servir aquets diners per mirar uns detallets ben xulus.

EUGE, jo no se si podre venir, estic pendent que em truquin del dentista a veure si em poden fer un forat i anar-hi com abans millor. Es que es una mica urgant, porto un nadal que em fan molt mal les dents i ja no aguanto mes. Quan sapiga si em donen hora peraquesta setmana o no, jo t'ho dire.
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: Ana Garvín » dt. gen. 09, 2007 11:10 pm

Hola noies!!!

MERCÈ, el viatge ens surt per una mica menys de 2500 E cadascú, amb AD a Bangkok, circuit PC i Phuket MP. M'han aconsellat a Phuket com a mínim MP perquè allà és molt car dinar perquè és molt turístic, i com l'hotel on anirem és de luxe, doncs ens farien una bona clavada per àpat.

De la roba interior he mirat en diferents botigues i segurament em quedaré un conjunt que he trobat molt maco en una botiga de La Garriga.

EUGE, tots ens hem quedat la roba a Núvies D'Or, a Granollers, al carrer Roger de Flor, davant l'EMI. Els de noi ronden sobre uns 700 euros, almenys els k vam mirar ... i espero k posats siguin tan macos com al penjador!!!!!!!

MIREIA, kuan de temps sense parlar amb tu!!! Ké tal tot??

NO SÉ SI DIVENDRES PODRÉ QUEDAR PER PENDREU ALGU. Ja us diré quelcom, perquè potser estaré fent-me un massatge relaxant que m'han portat els reis!!!

MOLTS PETONASSOS!!! :-()-)
ImatgeImatge
Jesús y Ana
21-4-2007
Can Marial
Ana Garvín

EntradaAutor: mireia07 » dc. gen. 10, 2007 9:40 am

Hola nenes,
Que tal???? Jo vaig de cul amb la feina que estem en època de fires i faig més hores que un rellotge.

Ostres, jo sobre el tema de divendres... encara no ho sé. Ho sento però vaig tant de bòlid que estic despistada i tot!!! Haig d'anar a barna a buscar el meu certificat de bateix a l'esglesia a on em van batejar per portar-li al rector.

Avui he quedat amb els musics. A veure que tal!!!! Ja tinc ganes de triar les cançons de la iglesia. Ai... em fa il.lu!!!!
mireia07

EntradaAutor: sansa » dc. gen. 10, 2007 3:53 pm

hola guapes, jo sòc de sant celoni i em caso com la Mercè a l'Ermita del Remei i desprès faig el convit a Sta Coloma de Farners. Ja tinc fotograf (un amic), músics per l'eslèsia (encara que no ho he preguntat al mossen)però tinc un gran dubte, no sé a quina perruquera anar?? es que no tinc cap fixe i no tinc ni idea d'on anar. Si em podeu ajudar les que sou de Sant Celoni o Palau.
Moltes gràcies... :*:-)
sansa

Entrades: 39
Membre des de: dc. nov. 15, 2006 5:31 pm

EntradaAutor: Euge » dc. gen. 10, 2007 4:05 pm

Hola noies,

Benvinguda sansa.... noies, estic una mica desconectada.... uffff!!!! Molta feina i poques ganes d’agafar l’ordinador quan arribo a casa.

Sansa.... jo no et puc ajudar perquè no soc de Sant Celoni.... jo visc a Mollet... per cert ¿quan et cases? ¿on vas de viatge? Etc... explica, explica

Ana merci per la informació li comentaré al David (el meu xicot) a veure que.... es que el tio no sap ni per on començar... ja,ja,ja

Merce... ¿has anat a mirar les sabates on m’he les he comprades jo? Si no trobes res ves allà (no vagis descalça que et vesteixo) realment tenen de tots els estils i models... jo vaig donar moltes voltes fins que les vaig trobar allà.

Bé noies... si la cosa segueix axis millor no quedem divendres... no ha tingut molt exit.... ¡que hi farem!!!! Je,je,je

Ara si us deixo que tinc coses que fer.... un petó
ImatgeImatge

Imatge
Euge

EntradaAutor: merce i albert » dj. gen. 11, 2007 1:28 pm

Bones!!!

ANA, moltissimes gracies, per l'informacio, nosaltres aquest dissabte anirem a l'agencia que ja tenen els presupost, a veure que ens diuen, ja t'explicare.

SANSA, jo visc a Palau, pero de tota la vida que soc de St. Celoni. Pel que fa a perruqueria, jo ho tinc facil, anire em la meva tieta: Perruqueria Anna Mary, esta a la pl. Mercè Rodoreda (just a l'entrada de sant celoni, la plaça que hi ha al semafer). Saps on es? Em sembla que fa una oferta per nuvies (no n'estic segura, es que a mi m'ho regala). pot anar i preguntar, o si vols el telf: 93 867 15 01.

MIREIA quan de temps!!! com ho portes? ja tens el viatge? I quina sort jo encara no se quin tipus de musica puc posar a l'esglesia, si mes de misa o alguna cosa mes moderneta, a veure si puc i vaig a parlar em el mossen.

EUGE vull anar a aquesta botiga que dius, pero nomes puc baixar a barna els caps de setmana, i vull aprofitar el dissabte que l'Albert vagi a mirar-se el traje. Es que sono no se com fer-ho, perque nomes tenim els dissabtes per enllestir coses. Ell treballa a barna i marxa a les 7 del mati i no torna fins les 9'30 del vespre. I apartir d'aquest any els divendres plega a les 15h, a veure si podem avançar.

Pel que fa a la trobada, ja et vaig dir que potser no puc, a mes depenent de aquina hora arrivi l'Albert potser aprofitem per anar a l'agencia a veure que ens diuen, aixi sera una cosa menys a fer el dissabte. Ja us diria alguna cosa, pero dubto que pugui venir, ho sento, a la prpoera segur que vinc.
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: chikita » dj. gen. 11, 2007 3:10 pm

hola!!
sansa yo de peluqueria no te puedo ayudar porq llevo aki un año y voy iendo a gava!!pero si tambien buscas maquillaje yo voy mucha ala esteticien olga,no se si la conozeras,pues ahi hacen un bono para novias q entra la depilacion limpieza de cutis manicura pedicura y te regalan el maquillaje de la boda!!pues en frente de la esteticien hay una plaza y cruzandola han puesto una peluqueria nueva,igual or ser nuevas te hacen un precio bajo,porq no veas como pica la pelu por estas zonas!!!!
y eso cuentanos,cuando te casas!!
www.nuvis.org/yoliruben

chikita

EntradaAutor: sansa » dj. gen. 11, 2007 3:50 pm

HOLA, MOLTES GRÀCIES A TOTES PER CONTESTAR.
Mercè poder siq ue vaig a l'Anna Mary, era unes de les que tenia en ment. i respecte a l'esteticien, no sé quina es la Olga. Em pots dir a quin barri està??
em caso el 16 de juny a Palau, respecte al viatge encara estem rumiant, pero no ens podem adormir pq ja ens queda poc. Voldriem anar a Mèxic, equador o la Patagonia (pero es molt car).

Petons
sansa

Entrades: 39
Membre des de: dc. nov. 15, 2006 5:31 pm

EntradaAutor: mireia07 » dj. gen. 11, 2007 4:34 pm

Nenes,
Ahir vam estar amb els musics i moolllltttt béééé!!! Ens van donar el repertori de cançons i ara ens toca triar tot i que ja les tenim bastant clares!!! Ole,ole... una cosa menys!!!

I al final anem aquesta tarda a l'agencia per triar el viatge i aquest finde vaig a barna a mirar sabates. Ahir vaig estar al corte inglés de sabadell però no hi havia res... només 4 models i tenien uns taconassos!!!! Que jo amb allò em mato. Ademés en principi volia les sabates de punta però ara les vull de punta rodona!!!

Jo per la pelu i el maquillatge aniré aquí a La Garriga.

DE TOTES QUI ES LA PRIMERA QUE ES CASA????
mireia07

EntradaAutor: chikita » dj. gen. 11, 2007 5:11 pm

esq sansa no se las calles y barrios de sant celoni!!llevo un año y medio y no estoy casi por aqui!!la calle del hospital?pues la tiras para abajo direccion tren,y ahi una guarderia q hace esquina,pues sigues para abajo y la primera a la derecha al final de la calle esta la esteticien,y veras el parque,pues nose si me has entendido!
www.nuvis.org/yoliruben

chikita

EntradaAutor: Euge » dj. gen. 11, 2007 5:16 pm

Bona tarda noies!!!!

Veus sansa com t’han ajudat.... je,je,je

Pues no se quina es la que es casa primer... jo el 28 d’abril ¿i vosaltres?
ImatgeImatge

Imatge
Euge

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants