Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Montsseta » dl. gen. 09, 2006 10:41 am

Airam!!! Espero que et vagi molt bé per Saragossa!!! I que no deixis d'escriure al foro!!!

Granadella!!! Que bonic!!! quina emoció!!! M'hagues agradat veure-ho per un foradet!!! Ara ja estant tots aquests nervis de no poder-ho dir a ningú, i comencen els nervis dels preparatius.

Us deixo que avui tinc feineta.
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta
:: supernúvia

Entrades: 5492
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 1:03 am
Ubicació: El cos a Barcelona, el cor a Lleida

EntradaAutor: Petita » dl. gen. 09, 2006 11:19 am

BON DIA A TOTES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Bueno....ja vec que a totes us han portat moltes coses el reixos!!!!!!!!! Jo em dec d´haver portat molt malament perquè no m´han portat RES :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-(
Però ja ho sabia....així que no m´ha vingut de sorpresa...jo tampoc he fet regals per ningú...però es que ja haviem quedat així tant amb el meu xurri com amb la meva família..
Granadella!!!!!!!!!!!què bonic tot!!!!!!!! =0-0-) =0-0-) =0-0-) i què romantic i tendre el teu xurri.....a veure si ens fiques fotos de tot!!!!! ara ja comença el compte enrera!!!! ja pots anar a mirar vestits i mirar de tot...quina ilu!!!!!!!!!!!!!! Yupiii!!!!!!!!!!!!!!!!!! Enhorabona xata!!! :-)ok: :-)ok:
TETENYA!!!!! BENVINGUDAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja sou unes quantes les que us caseu al 2007!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ara et semblarà que falten molts dies encara...però ja veuràs com es passa el temps superràpid....mira nosaltres....fa poc deiem...ufff..encara falta més d´un any...i mira ara, ens queden 4 dies pel gran moment. Ja ens aniràs contant més coses!!!!
Montsesita!!! que bé!!! ja tens la roba interior!!! i t´ha sortit molt bé de preu!!!! uixxxxx....amb aquestes calçetes transparents....què supersexy!!!! molt bé xata!!! ja no et falta res!!! quins nerrrrviiiissss!!!
Petita

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: Petita » dl. gen. 09, 2006 11:22 am

Ahhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
El dia 28 pel matí jo treballooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! No em va gens de bé!!! Jolineessss.........buaahhhh!!!!!! : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh :
Petita

EntradaAutor: Ilerda » dl. gen. 09, 2006 11:53 am

Bon dia noies!!

Petita jo tambe treballo disabte al mati, aixi que si no us importa, ens aniria millor disabte a la tarde, a les quatre perfecte!!

Granadella, me n'alegro molt que anes tot molt be!!! Que romantic!! Quina sort que tens amb el teu xurri!!!

Benvinguda Tetenya!!! ja veuras com aqui estaras molt agust i nosaltres encantades de comentar-ho tot tot tot!!!

Montsesita, la roba interior super be de preu!!! a mi el conjunt m'ha costat 124 euros!!!! aixo sí, es de corpinyo, no sosten... Ens diras on l'has comprat???
Ilerda
:: núvia de bronze

Entrades: 1621
Membre des de: dl. oct. 10, 2005 9:54 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Visitant » dl. gen. 09, 2006 12:18 pm

ujsfyiudsyr98ew7t9
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 01, 2006 12:39 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. gen. 09, 2006 12:33 pm

Felicitats Granadella que maco tot!!! a veure si ens poses algun foto!!
Jo li vaig regalar la nostra caricatura al meu nen i es va fer un fart de riure, es va quedar flipant i li va encantar.... A veure si em poso be del tot i puc escanejar-la i us la poso.
A mi em van regalar coses per la casa i el meu nen les sis temporades de sexo en nueva york :p

Petonets a totes
Visitant

EntradaAutor: Petita » dl. gen. 09, 2006 12:48 pm

Hola Ester!!!!! Que et trobes més bé?
Així...li va agradar la caricatura al teu xurri?! Jo també n´hi tinc una...i són genials!!!! m´agraden molt les caricatures!!!!!!

Aima!!!! ja tens lligacama!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Petita

EntradaAutor: Visitant » dl. gen. 09, 2006 12:56 pm

Petita, doncs estava tan malament el divendres que em van donar valium... i vaig tot el dia adormida per tot arreu. Avui al mati no me'l prendre ja que tinc metge aquesta tarda i vull que em vegui sense el relaxant muscular.
La caricatura es una pasada... farem les invitacions amb ella, ara hem de buscar un text original... a veure si m'ajudeu...
Petonets maca
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. gen. 09, 2006 1:03 pm

pobrs ester...anims guapa!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Visitant

EntradaAutor: Petita » dl. gen. 09, 2006 1:05 pm

Ester, et fico el text de les nostres invitacions....potser no li agradarà a la gent però es que no voliem el típic text...a veure, es algo així:

PAREJA DE NOVIOS ENAMORADA PRECISA:

INVITADOS, CON O SIN EXPERIENCIA, PARA FIESTECILLA INFORMAL.
INTERESADOS PRESÉNTENSE EL DIA 24 DE JUNIO A LAS 13:00 HORAS EN LA IGLESIA........DE LLEIDA.
PARA MÁS INFORMACIÓN...

(els nostres noms i telèfons)
Petita

EntradaAutor: Visitant » dl. gen. 09, 2006 1:10 pm

aajajaj Petita es super original!!! M'agrada molt... a mes com que tinc convidats catalans i castellans, es millor fer-me jo les invitacions perque aixi pus escollir en quin idioma fer cada una..
Tonets
Visitant

EntradaAutor: Ilerda » dl. gen. 09, 2006 3:42 pm

Hola!!
Petita, et torno a dir que m'encanta el texte de la teva invitacio!!!
Per cert!! com va anar la boda de disabte????? explica explica!! estava guapa l'esglesia?
Ilerda

EntradaAutor: Petita » dl. gen. 09, 2006 4:26 pm

Es veritat Ilerda....es que volia tenir una mica de temps per escriure tot el que ens va passar en aquella boda.....perquè va ser desastrosa!!!!!!!!!!!!
El primer de tot........va ploure.....què dic......VA DILUVIARR!!!!!!!!!!!!! :-( :-( No va parar de ploure en tot el santíssim dia.....bufff.....
Després, com que era el primer dia de rebaixes.....no podiem aparcar a cap puesto i vam arribar 25 minuts tard!!!! El pàrking de la plaça St. Joan ple, el pàrking del c/ major tot ple, la zona blava plena, Cappont ple.....horrible!!!! Total que l´única sol·lució era aparcar a Cappont i anar caminant fins l´església......Doncs ens vam ficar d´aigua fins a les celles!!!! a més feia vent....i se´ns enduia el paraigues!!!!! Jo portava les sabates i les mitges completament mullades!!! Arribo a l´església i ja estaven a punt d´acabar....un desastre!!! Ni una flor!!!!!! Només havien ficat un centre petitet al mig de l´altar......lletgíssim!!! Es veia tan pobra aquella església sense flors...i sense gent, perquè eren 48 convidats.
El vestit de la núvia no em va agradar gaire....bueno, no era el meu estil, molt de sissí emperatriz....però la veritat es que anava guapa, totes les nuvies van guapes aquell dia no? però la pobra....portava tota la part de radera plena de fang...quina llàstima... :--( :--( una cosa que no em va agradar gaire es que va entrar a l´església amb el vel damunt de la cara...i això és una cosa que no m´agrada gaire....jo portaré vel, però me´l ficaré tirat cap enrera....
Després vam sortir de l´església i ploia a mars.........total, que la gent el que va fer es sortir correns per refugiar-se devall dels porxes del c/ major...així que van sortir els nuvis i només hi havien 3 persones tirant arròs...(penòs)...i com que el terra estava ple d´aigua, l`arròs relliscava i dos persones van caure a terra....(penòs del tot).. :-( :-( :-( :-(
Arribem al restaurant......i noies.....quina decepció!!!!!!!! vam haver de passar pel davant de tota la gent que estava al bar i pujar 3 pisos sense ascensor...i arribem a la sala i havien 2 taules llargues empegades a la paret i la taula presidencial......amb la manteleria de paper i gots d´aigua... :-( :-( :hmm:: :hmm::
Ens assentem i ens fiquen per cada 4 persones 4 llesques de pa amb tomata i un bocinet de pernil....després 2 calamars a la romana i una llauna amb 10 caragols per a 4 persones....total 2 caragols per persona..
Bueno...ens porten el primer plat: ternasco....no estava massa fet, i a mi la carn m´agrada molt feta...total que vaig dir, no me la menjo i em menjo el segon plat......doncs em retiren el plat....i em porten EL PASTÍS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! què fort!!!!! això és el que vam menjar. A veure, jo no vaig a una boda a ficar-me farta de menjar...però bueno, al menys, no quedar-me amb gana no? doncs a les 5.30 de la tarde vam arribar a casa i ens vam haver de fer un entrepà perquè estàvem morts de gana!!!! I bueno....ni vall ni res de res!!! perquè no hi havia puesto...així que a les 5.30 de la tarde ja estavem a casa.....
Què voleu què us digui..........em podeu dir "pija" o "fina" o tot el que volgueu...però jo per fer una boda així....NO LA FAIG!!! i quedo més bé.
Perquè pagar 300 euros per parella per allò....vale que el regal els hi fas als novios....però almenys després tens vall i passes una bona estona amb la familia i els amics...però allí, ni vam menjar, ni vam ballar, ni res de res.....
Petita

EntradaAutor: Visitant » dl. gen. 09, 2006 4:34 pm

Ufff Petita i aixo es un casament o un berenar?? Que fort, no?
En fi que jo per fer un casament aixi no ho faig... pero clar suposo que a ells els hi devia agradar aixi, no?
Petonets
Visitant

EntradaAutor: Montsseta » dl. gen. 09, 2006 6:46 pm

Petita!!! Quin fart de riure que m'he fet!!! Vols dir que una boda pot anar més malament? Estic amb vosaltres jo una boda així no la faig!!! El meu cosí va fer una boda amb berenar fent pica pica a uns jardins, però hi havia de tot i estava tot molt ben organitzat. Pots fer una boda diferent però no això!!! jejeje

Per cert, Ilerda, la roba interior me la vaig comprar a Barcelona a una botiga del carrer de sants. Volia anar a canviar un regal de reis que no me va agradar i no m'agradava res de la botiga, i llavors com que era una merceria li vaig preguntar si tenien roba interior per a nuvies i mira només tenien aquell model i mira em va agradar i me'l vaig quedar. Suposo que a tu t'ha costat més car perquè es amb corsé, no? Però això rai que la roba interior la podrem aprofitar, no com el vestit...
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: Montsseta » dl. gen. 09, 2006 6:57 pm

Us heu donat compte que hi ha un altre foro exactament igual que aquest que es diu canal boda? Hi heu escrit mai? Se'ns acumularà la feina amb tant foros...
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: Ilerda » dl. gen. 09, 2006 7:12 pm

Ostres petita, quina mala sort amb la boda... i aixo que tu volies prendre nota, doncs millor que ten oblidis!!!
Aixo mes que una boda sencilla fa una mica de pena, semble mes un dinar de "familia" pero sense dinar!!
Bueno, al menys ja saps que no hi haura comparacions amb la teva!!

Tens rao Monsesita amb la roba interior, aixo rai que es pot aprofitar!!! Per cert ahir vaig anar al H&M que han obert aqui, mes que res per veure roba interior, i de nuvia no hi havia gaire, si que varietat de molts colors, pero no em va agradar gaire.
Ilerda

EntradaAutor: a28 » dl. gen. 09, 2006 7:40 pm

reines que no me pogut conectar amb tot el dia!! com va??
ja shan acabat les festes!!
a mi m'han portat força coses entre tio i reis; un abric, un xandall, unes arracades, una raclette, una fondue, un joc de ganivets bons, un catfa per la porta d'entrada a casa, una colonia, un joc per la play, el tdt i el cd del divo. I amb el cumple pel mig; monedero, una picadora de gel i unes cremetes per la cara!
>No se on ho ficarem tot aixo en el nostre mini piset... tinc unes ganes de que ens donin l'altre ja.. pero fins l'agost...

Granadella enhorabona! M'alegro que tot sortis be reina!

Petita; quin restaurant era aquest? I fent aixo es va gastar pasta en un vestit de novia tradicional? Vaya ganes no?

La quedada pues res, segura sent per la tarda. Ja inetntare entrar a treballar mes tard.
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: Visitant » dl. gen. 09, 2006 8:15 pm

Hola!!!
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. jul. 31, 2006 5:50 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. gen. 09, 2006 8:16 pm

ja he mirat lo de canalboda.com. Es bastant semblant a això pero mola més guianupcial!!!!
Visitant

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants