NOVIAS DE MATARÓ, HOLA!!!!!

un any d'il·lusió.

EntradaAutor: Meritxell » dc. gen. 10, 2007 10:54 pm

Ostres, quan miro sèries de tv sobre metges a la feina em diuen que estic boja!!!!!!!!!!! Surto d'un hospital per entrar en un altre. jejeje

Però és que m'encanten! Estic disfrutant amb aquesta. La veritat és que el què estic veient és el què passa a l'Hospital amb els residents. jejeje no està mal...

Però avui també fan una sèrie que es diu Psiph (o algu així) a la sexta o a cuatro que tampox ha d'estar malament. Per mandra a grabar-ho m'ho estic perdent. En fin, un altre dimecres serà...

Laura... no pot ser... amb estrés??? Nena, si et puc ajudar m'ho dius, eh? Es que no tenim temps ni de veure'ns a la feina, noia...
Meritxell
:: núvia de platí

Entrades: 4689
Membre des de: dv. set. 02, 2005 10:48 pm

EntradaAutor: Visitant » dc. gen. 10, 2007 11:01 pm

aixó Laura no t'estressis!! si necesites ajuda ja saps on soc! neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-)
Visitant

EntradaAutor: Cardonina » dc. gen. 10, 2007 11:37 pm

Eiiii, ha estat be l'episodi de MIR, no???
la setmana vinent no m'ho perdo!!!!

I si demà em trobo aixi de malament em sembla q em quedare aqui a caseta...

bueno, vaig a dormiiiir

fins demaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Cardonina
:: núvia d'or

Entrades: 3272
Membre des de: dt. juny 07, 2005 1:58 pm

EntradaAutor: Visitant » dc. gen. 10, 2007 11:46 pm

Celia cuida't preciosa!!! si no ha estat malament, pero la setmana que ve comencen a la fox la tercera temporada d'anatomia de grey i aquesta siii que no me la perdo neu:-D neu:-D neu:-D neu:-D neu:-D neu:-D
Visitant

EntradaAutor: iram » dj. gen. 11, 2007 9:07 am

gracias chicas por decirme sitios en mataró donde rematar el bodorrio!! Soys unos soletes!!!
:-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
iram

Entrades: 3114
Membre des de: ds. abr. 01, 2006 3:29 pm

EntradaAutor: Montse i Jordi » dj. gen. 11, 2007 9:10 am

HOOOOLAAAAAA GUAAAAPEEEESSSSSS!!!!!!!!!!!!

QUINES VICIADILLES DE LA TELE!!!!!!!!!! ji,ji,ji

Doncs jo vaig veure fins uns anuncis a les 23 o aixi i m'en vaig anar a dormir...

no estava malament eh?

Ostres Loray, a mi aquesta setmana no se que em pasa que tinc molta son i quan me'n vaig al llit començo a pensar en coses, que si el viatge, que si el parquet que si la pintura.... els detallets que donaré...... les invitacions.....

uuuuffff!!!!! vaig pensar que si amb tant de temps ja estic aixi.... com estaré quan estigui a 2 mesos que es quan s'ha d'acabar de concretar tot???? :-(

Em sembla que m'anire a comprar valeriana
Imatge
Montse i Jordi

Entrades: 3739
Membre des de: dc. ago. 02, 2006 8:26 pm

EntradaAutor: Cardonina » dj. gen. 11, 2007 9:12 am

Claaaarooooo, como tu tienes la FOOOOOOOOOOOXXXXX... jijijii

Grey's anatomy la veia quan estava a londres pero era taaaaaaaaaan dificil de seguir que va ser a les poqeus que no ens vam enganxar.... amb la meva companya teniem ja l'horari marcat de les series que feien a les diferents cadenes, teniem 2 o 3 cada nit!!!! jijiij

nenes, tic a casa... tinc febre i em fa mal tot, aixi que m'he quedat aqui...

a veure que tal passo el dia

fins despresssssssssssssss
Cardonina

EntradaAutor: Cardonina » dj. gen. 11, 2007 9:15 am

Montse jo tambe vaig estar aixi una temporada, quan em faltaven 4 o 5 mesos, pero quan ja vaig anar tancant tots els temes ja em va passar...

va tornar, clar, quan ens vam quedar sense restaurant a dos mesos del casament, pero com q en vam trobar un altre rapid, ni em vaig enterar!!!!

i la nit que vaig dormir millor, la nit d'abans del casament!!!!!
Cardonina

EntradaAutor: Montse i Jordi » dj. gen. 11, 2007 10:09 am

ufs!

gracies Celia!

em pensava que m'estava tornant boja o algo..... tant temps abans i ja d'aquesta manera....

Cuida't guapa que aquestes grips!!!!!!! (+:-)

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
Montse i Jordi

EntradaAutor: Visitant » dj. gen. 11, 2007 11:24 am

Vaja celia tu también has caigut amb la grip. JO tinc vacances fins dimarts espero no enganxar res, però si necesites alguna cosa i que te la porti a casa teva m'ho diues eh?

Petonetsss neukiss-) neukiss-) neukiss-)
Visitant

EntradaAutor: Cardonina » dj. gen. 11, 2007 11:46 am

Gràcies noies....

Esther, de moment no necessito res, pero moltiiiiiiiiiiiissiiiiiiiiimes gràciessssssssssssssssssssssssss

no em puc concentraaaar... en fi, una estoneta mes al llit!!!

jijiji
Cardonina

EntradaAutor: Visitant » dj. gen. 11, 2007 11:47 am

això, tu al llitet!!! neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-)
Visitant

EntradaAutor: Montse i Jordi » dj. gen. 11, 2007 11:55 am

UFS!

tinc tanta feina....

ja us he dit que aquesta tarda tinc festaaaaaaa????????

m'haig d'estar fins les 3 aixi que de 2 a 3 que em quedo solana, solana podre estar cotillejant pe aquiiiiiiiiiii

ji,ji,ji :-))
Imatge
Montse i Jordi

EntradaAutor: Visitant » dj. gen. 11, 2007 12:21 pm

jejeje Montse tens festa¿ neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) jo también :-)) :-)) :-)) :-))
Visitant

EntradaAutor: Montse i Jordi » dj. gen. 11, 2007 12:37 pm

Home festa no!!!

Es que ara ens han fet una reestructuració d'horari, per que les 3 de l'oficina tinguem 1 tarda mes de festa a part de la del divendres que sempre hem tingut.

Llavors a mi m'ha tocat el dijous. plego a les 15hs i a la tarda ja no torno i divendres pleguem a les 14.30. Pero de dilluns a dimecrs faig de 8 a 13 i de 15 a 18
Imatge
Montse i Jordi

EntradaAutor: Cardonina » dj. gen. 11, 2007 4:55 pm

nenes, qeu estavem a la segona fulla...

aixo no pot seerrr!!!!

estic millor, no crec qeu fos una grip.... pero dema no anire a treballar tampoc, prefereixo quedar-me fent bondat!!!!
Cardonina

EntradaAutor: Visitant » dj. gen. 11, 2007 6:08 pm

fas be Celia! i demà es la presentació del master o dissabte? :-()-) :-()-)
Visitant

EntradaAutor: Meritxell » dj. gen. 11, 2007 6:38 pm

Hoooolaaaaaaa noies!

Aquesta tarda puc córrer per aquí. Tot i estar a la feina. jejeje

Doncs a veure si agafarem la grip... perquè jo vaig començar ahir amb mal de coll i mal de cap. :-(

Noies, doncs jo estic ben tranquila pel què fa el casament. M'ho prenc potser massa en calma. Ja ho faré, penso. I això que no sóc de les que ho deixa pel final, eh?

Bé, a veure si podem xerrar aquesta tarda. M'animaré una micona. :-)
Meritxell

Entrades: 4689
Membre des de: dv. set. 02, 2005 10:48 pm

EntradaAutor: Visitant » dj. gen. 11, 2007 6:47 pm

Meritxell i les invitacions que has decidit al final? neukiss-) neukiss-)
Visitant

EntradaAutor: ninou » dj. gen. 11, 2007 7:10 pm

HOla noies, em colo per aquí a veure si em podeu ajudar. Us copio el que he escrit al post de Nuestra Casita:

"Mireu, ens porten els mobles d'aquí un mes i el pis està en un bloc una mica antic i tot i que hi ha ascensor, ja hem hagut d'agafar una nevera de 1,85 d'alt en comptes d'una de 2 metres perquè no passava per l'ascensor ni per l'escala. L'escala és alta però comença amb una mena de queixal i no hi ha manera.....
Els mobles son massissos i venen muntats des de fàbrica (el menjador) i el dormitori no, però clar, les portes de l'armari i el capçal son grans....
En definitiva, que segurament haurem de demanar una grua per pujar-ho tot pel balcó.

Algú em pot recomanar una empresa de Mataró que es dediqui a això? I si hem de portar grua, ja aprofitarem i anirem a comprar el somier i matalàs!
(perquè suposo que el sofà sí que vindrà desmuntat...encara no hem anat a mirar sofàs!) "

A veure si hi ha sort! de totes maneres, aquest cap de setmana anirem a mirar amb lupa a veure si passarien els mobles, però potser ja demanem la grua perquè pel somier segur que la necessitarem i així fora maldecaps amb els mobles.
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant