Es veritat Ilerda....es que volia tenir una mica de temps per escriure tot el que ens va passar en aquella boda.....perquè va ser desastrosa!!!!!!!!!!!!
El primer de tot........va ploure.....què dic......VA DILUVIARR!!!!!!!!!!!!!

No va parar de ploure en tot el santíssim dia.....bufff.....
Després, com que era el primer dia de rebaixes.....no podiem aparcar a cap puesto i vam arribar 25 minuts tard!!!! El pàrking de la plaça St. Joan ple, el pàrking del c/ major tot ple, la zona blava plena, Cappont ple.....horrible!!!! Total que l´única sol·lució era aparcar a Cappont i anar caminant fins l´església......Doncs ens vam ficar d´aigua fins a les celles!!!! a més feia vent....i se´ns enduia el paraigues!!!!! Jo portava les sabates i les mitges completament mullades!!! Arribo a l´església i ja estaven a punt d´acabar....un desastre!!! Ni una flor!!!!!! Només havien ficat un centre petitet al mig de l´altar......lletgíssim!!! Es veia tan pobra aquella església sense flors...i sense gent, perquè eren 48 convidats.
El vestit de la núvia no em va agradar gaire....bueno, no era el meu estil, molt de sissí emperatriz....però la veritat es que anava guapa, totes les nuvies van guapes aquell dia no? però la pobra....portava tota la part de radera plena de fang...quina llàstima...

una cosa que no em va agradar gaire es que va entrar a l´església amb el vel damunt de la cara...i això és una cosa que no m´agrada gaire....jo portaré vel, però me´l ficaré tirat cap enrera....
Després vam sortir de l´església i ploia a mars.........total, que la gent el que va fer es sortir correns per refugiar-se devall dels porxes del c/ major...així que van sortir els nuvis i només hi havien 3 persones tirant arròs...(penòs)...i com que el terra estava ple d´aigua, l`arròs relliscava i dos persones van caure a terra....(penòs del tot)..
Arribem al restaurant......i noies.....quina decepció!!!!!!!! vam haver de passar pel davant de tota la gent que estava al bar i pujar 3 pisos sense ascensor...i arribem a la sala i havien 2 taules llargues empegades a la paret i la taula presidencial......amb la manteleria de paper i gots d´aigua...
Ens assentem i ens fiquen per cada 4 persones 4 llesques de pa amb tomata i un bocinet de pernil....després 2 calamars a la romana i una llauna amb 10 caragols per a 4 persones....total 2 caragols per persona..
Bueno...ens porten el primer plat: ternasco....no estava massa fet, i a mi la carn m´agrada molt feta...total que vaig dir, no me la menjo i em menjo el segon plat......doncs em retiren el plat....i em porten EL PASTÍS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! què fort!!!!! això és el que vam menjar. A veure, jo no vaig a una boda a ficar-me farta de menjar...però bueno, al menys, no quedar-me amb gana no? doncs a les 5.30 de la tarde vam arribar a casa i ens vam haver de fer un entrepà perquè estàvem morts de gana!!!! I bueno....ni vall ni res de res!!! perquè no hi havia puesto...així que a les 5.30 de la tarde ja estavem a casa.....
Què voleu què us digui..........em podeu dir "pija" o "fina" o tot el que volgueu...però jo per fer una boda així....NO LA FAIG!!! i quedo més bé.
Perquè pagar 300 euros per parella per allò....vale que el regal els hi fas als novios....però almenys després tens vall i passes una bona estona amb la familia i els amics...però allí, ni vam menjar, ni vam ballar, ni res de res.....