Hola boniques!!

Com va això?
Jo estic molt contenta, ahir vaig començar a la nova feina i l'ambient és genial! Sí que només va ser el primer dia, però la gent em va acollir molt bé i crec que hi estaré de conya! A més que la feina em motiva moooolt més que la que feia fins ara!
Uff com heu xerrat eh!
Nimfeta, el tema dels cursets prematrimonials... A nosaltres el mossèn ens va donar un full on hi havia moltes dates per fer-los... tots els cursets eren un dia entre setmana durant un mes (per exemple, quatre dijous una sessió d'hora i mitja) menys un, que era només dos dissabtes un intensiu de tres hores. Nosaltres vam fer aquest últim, perquè eren menys dies i així no ens havíem de passar els vespres por ahi. I pel que fa a l'antel·lació... a nosaltres el mossèn tampoc no ens en va dir res, et donen les dates i ja està!
Però això només t'orientarà, suposo que cada parròquia o arxiprestat (crec que es deia així) s'ho munta a la seva manera. En el nostre cas érem totes les persones del Baix Penedès.
I el curset... pfff... a la primera sessió vam parlar de l'amor en grups (que segons qui et toca tela!) i després va venir un mossèn i va començar a parlar de déu i tal (un paaaaaal). I la segona va tractar de temes més quotidians, com la convivència i així. Aquesta va estar millor. Espero que t'hagi ajudat en algo!
Eterea espero que no sigui res tot plegat! Cuida't!
Myriam que et sigui lleu el retorn a la feina! I si no hi acabes d'estar bé, a buscar-ne una altra s'ha dit! El canvi sempre fa patir una mica però segur que és a millor!
I totes les altres com va?
Covi, paciència si vols pintar el pis! Per què el pintaríeu vosaltres oi?
Ah!
Lali, quines vistes més xules xules que teniu! I més així quan cau la tarda o comença el dia...
Lluneta com va la neteja? Ja has passat el parte de desperfectes a la immobiliària?
Bandi on pares?

Fa dies que no entres per aquí!!
Eli què tal tot? Ja has mirat el vestit per l'Alexia?
Espero no deixar-me ningú... Bueno jo ara marxo que he d'anar a arreglar papers per això del canvi de feina... si puc em connectaré al migdia i sinó ja a la nit o demà al matí, és que en aquesta nova feina vaig de tarda i arribo a casa sobre les 10.30...
Petons boniques!