ROSA CLARA

Vestits de nuvi i núvia.

EntradaAutor: IRUAL » dj. gen. 11, 2007 4:25 pm

Guapas!!

M´agrada que tornem a estar totes un altra cop per aqui ja feia temps que no coincidiem eh!

Gracies per explicarme aixo, jo encara no tinc clar si em posare mantilla o no... no se que fer.

Laura guapa ja has vist el meu missatge al llibre de visites de la teva web oi? es que em fa ilu deixa misatgets

Un petonas a totes
Imatge
IRUAL
:: núvia experta

Entrades: 748
Membre des de: ds. maig 13, 2006 5:56 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: Belton » dj. gen. 11, 2007 4:26 pm

Vaig a buscar-ho perque un día ho vaig veure...
Belton
:: núvia rookie

Entrades: 92
Membre des de: dt. set. 12, 2006 5:52 pm

EntradaAutor: molinos » dj. gen. 11, 2007 4:29 pm

ei irual, et quedem 4 mesos ara m'he fixat!! com van els nervis? i els preparatius?
molinos
:: supernúvia

Entrades: 6250
Membre des de: dv. nov. 24, 2006 4:02 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Visitant » dj. gen. 11, 2007 4:30 pm

Irualllll
Si t'he posat un missatge donante las grasias !!! m'ha fet molta iluuuuuu
neujor:-) Tu no tens pagina perke pugi deixar-te un a tù.

Irualll et queda super poc jaaaa
Seras de las primerassss Rosa clareraaasss
jejejeje
Visitant

EntradaAutor: IRUAL » dj. gen. 11, 2007 4:33 pm

Rosa els nervis cada cop pitjor, quan penso falte menys de 5 mesos es que no m´ho crec. Aixx mare meva encara no tinc ni invitacions, ni detalls, ni els anells... Tambe em falten les joies que portare el dia del casament. Tu et posaras algo al coll? no se es que amb l´abric crec que quedara millor unes arracadetes finetes i ja esta... que en penses???
Imatge
IRUAL

EntradaAutor: molinos » dj. gen. 11, 2007 4:35 pm

belton ho has trobat?

va expliqueu cosetes?

jo tinc molta feina pero es que no puc deixar de conectarme!!
molinos

EntradaAutor: molinos » dj. gen. 11, 2007 4:40 pm

jo suposo que nomes portare unes arrecades, a RC em va ensenyar unes molts macas allargades, era bisuteria pero valien 300 euros. A m magradem unes de tous pero massa cares i ara estic buscant unes semblants que son perla i dps lo allargat son diamants. ai buscare per internet a veure si trobo i les penjo. La laurafg ha penjat unes molt maques.

Jo no crec que porti penjoll pq normalment no porto i amb l'abric ja esta be. (pero puc canviar d'opinio!!!)
molinos

EntradaAutor: Visitant » dj. gen. 11, 2007 4:47 pm

Jo com la Rosa!
Només portare anell de compromis i arrecadas.
Si arriva el pressupost seran las de Tous...i si no mirare por ahi..a veure..
Realment es un dia només!!! A veureeeeeee
Visitant

EntradaAutor: Belton » dj. gen. 11, 2007 5:14 pm

Chicas no lo he encontrado...

A ver lo que sí que he encontrado son definiciones de aquí y de allí... así que lo intento...

Velo, sería de tul o similar y pueden llevar en el bordado rasos o pedrería o adornado todo el velo con pedrería... además suele llevar dos cortes para que la novia se tape la cara si lo desea, a partir de aquí el largo a gustos...

Mantilla, es la mantilla clásica española para el caso de las novias en balnco o color blanco roto... suele ser toda de encaje/chantilly/blonda... en cuanto al largo están las cortas que te llegan por debajo de la cadera o largas hasta el suelo, aunque diria que la auténtica mantilla española es la corta... en este caso la mantilla es de sólo un corte y suele colocarse en cascada a media altura de la cabeza, ideal si se lleva un semirecogido... (por cierto al estilo sevillano van cogidas con un broche a la altura de cintura... )

Velo amantillado, sería el velo de un solo corte, es decir un sólo largo para llevarlo a media altura de la cabeza en cascada y con el borde de bolda/chantilly/encaje...

Esto es lo que creo que es cada uno...
Belton

EntradaAutor: Belton » dj. gen. 11, 2007 5:15 pm

Yo me decanto hacía el velo amantillado... :-))
Belton

EntradaAutor: IRUAL » dj. gen. 11, 2007 5:31 pm

Doncs jo si em poso algo em posare mantilla, perque el vel no m´agrada... no se ja m´ho provaré.

Jo crec que tambe em posare nomes unes arracadetes una mica llargues i ja està, les he de buscar encara...

I el ram noies quan el començem a mirar, es mol aviat???
Imatge
IRUAL

EntradaAutor: Visitant » dj. gen. 11, 2007 5:33 pm

Jo tampoc ho se això!!!!
Kuan ho mirem els rams???
Bueno es Rams,I el ramillets petits per el pare i el padri no?
I la decoració del cotxe!!!
I els rams de les Mares!!!ajjajaja
Visitant

EntradaAutor: Belton » dj. gen. 11, 2007 5:39 pm

Sí a mi el velo a doble capa tampoco me acaba de hacer el peso... por eso me decanto por el velo amantillado, porque la mantilla es toooooda de encaje y para mi vestido es muy cargante y el velo amantillado como sólo lleva el borde de encaje y el resto tul es más ligero a la vista y me gusta más... de hecho el que volveré a probarme es este que va a juego con el vestido...

Por lo de las joyas:

Mi anillo de prometida
Mis pendientes tu y yo, regalo también del novio (ya sabeis estos clásicos de una perlita y un diamante de oro blanco)... me van que ni pintados con el anillo de prometida y además como me los regaló el...

:-))
Belton

EntradaAutor: molinos » dj. gen. 11, 2007 6:25 pm

hola!! he buscar arrecades i no trobo les que m'agradem.

tema rams;

Vaig veure un de tulipans blancs que em van agradar molt. fa uns dies la floristeria rosa rosae em va enviar unes fotos si volem les poso.
molinos

EntradaAutor: Visitant » dj. gen. 11, 2007 6:29 pm

si si posalasss rosaa
Visitant

EntradaAutor: molinos » dj. gen. 11, 2007 6:32 pm

ara les poso!!
molinos

EntradaAutor: molinos » dj. gen. 11, 2007 6:43 pm

noies no puc!! no admet format .bmp

si algu vol li envio per correu electronic.
molinos

EntradaAutor: Angelica » dv. gen. 12, 2007 8:43 am

Bon dia a totes!!!

Quan de temps no estic garire al dia i he lleguit només per damunt tot, Ninet tens vestit ja????? Espero que si, i si no tenim pendent un cafetó, eh????

El tema de les arrecades que és l'unic que he vist i ha sigut perquè hi ha fotos, son d'or blanc, 2 diamants petits i 1 perla australiana natural cadasqun, hem comprat tot allà, les aliances de compromís i les del casament i tot i que són diners, són bones i per tota la vida, no les portaré només el dia de la boda perquè són molt maques i queden bé amb moltes coses ... no sé es qüestió de gustos i de butxaques sobretot però almenys per a mi prefereixo algo bo ... no sé
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Angelica l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. gen. 13, 2007 12:03 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Angelica

Entrades: 696
Membre des de: dc. ago. 02, 2006 8:21 am
Ubicació: Pont de Suert y Barcelona

EntradaAutor: Belton » dv. gen. 12, 2007 9:10 am

Angelica!!! Guapetona cuanto tiempo... ayer justo pensaba estará hasta arriba de trabajo, hace dias que no se nada y desde las vacaciones de navidad no he vuelto a saber de ti...

Tus pendientes son preciosos...son de una finura exquisita... yo también soy partidaria de llevar poco y bueno... pero se pasan con los precios, lo valdrá seguro pero chica es que se pasan...

Te felicito... una monería... :-()-)
Belton

EntradaAutor: Visitant » dv. gen. 12, 2007 9:22 am

Hola Nenas!!
Buenos dias a Todass!!!
A ver a mi también me gustaria poder llevar los pendientes buenos i también los quiero solo para ese dia.
Ves en las alianzas si que tengo claras unas en concreto i nos gastaremos 600 euros en cada una,porke se supone que son para toda la vida i las vas a llevar siempre.
Los pendientes yo ando detras de los de Tous i vale 975€...es una pasta!!!! A ver que Hare al final...

Angelica tus pendientes son xulisimos!!i ademas como dice Belton finisimos!!llevaras también colgante en el cuello???
Visitant

AnteriorSegüent

Torna a: Moda Nupcial

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant