Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Visitant » dl. gen. 09, 2006 8:18 pm

rectifico,es igual que guia nupcial,a més també ho porta el Toni,no?
Visitant

EntradaAutor: a28 » dl. gen. 09, 2006 8:20 pm

ei que cars no aima?? i si mires ara a les rebaixes a lluna de drap o alguna aixi??
on tambe estan batsant be es al vainilla...
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: Visitant » dl. gen. 09, 2006 8:25 pm

crec
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. jul. 31, 2006 5:48 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. gen. 09, 2006 8:29 pm

Ah, per cert Montsesita,el teu vestit de nuvia el vas comprar a Aire collection,no? Saps si tenen web? I quin preu ronden? es per una amiga meva, li vaig dir com era el teu vestit i m'ha dit que es el que està buscant ella.
Visitant

EntradaAutor: a28 » dl. gen. 09, 2006 8:30 pm

si per lo que he llegit a info ho porta ell también
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Montsseta » dl. gen. 09, 2006 10:51 pm

Hola guapes!!!

Aima, el vestit si que me'l vai comprar a l'Aire Collection. Està al Gran Via 2. La seva web és www.airecollection.com i els preus dels vestits estan enrte els 1200 i 1900 € els més xulos. El meu me va costat 1400 €. Tenen una altra colecció de vestits més barats però són molt classics i lletjots (pel meu gust). La botiga és petita però t'atenen molt bé.

Per cert, lo del canal boda pel que he vist és per tot Espanya i Guia Nupcial només per Catalunya.

Fa molt temps que algunes de les nuvies lleidatanes no diuen res, a veure si no s'enteraran de la quedada...
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta
:: supernúvia

Entrades: 5492
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 1:03 am
Ubicació: El cos a Barcelona, el cor a Lleida

EntradaAutor: Petita » dt. gen. 10, 2006 10:31 am

HOLA XATETES!!!!!!!!!!!!!!!!! :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))

Jolines a28.....ara sé perquè no m´han portat res el reixos.....PERQUÈ T´HO HAS EMPORTAT TOT TÚ!!!!!!!!!!!!!!!!!!! je, je!!! on va a parar....quin munt de coses.....això vol dir que t´has portat molt bé!!! :-)ok: :-)ok:
Aima, no vaig fer fotos perquè s´em va mullar la càmera digital intentant fer fotos sota la pluja....i el meu xurri es va enfadar i no em va deixar fer més..però bueno...tampoc no hi hagués fet perquè va ser tot tan cutre..que se´m van treure les ganes.. :--( :--( :--(

Nenes....ahir vaig començar a fer règim i tinc MOLTA GANAAA!!!!!! De l´octubre fins ara m´he engrasit 4 kilos!!!! horror!!!! així que ara...a dieta....ara mateix em menjaria un cavall amb fideus.....jolines!!!! :-(
Petita

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: Montsseta » dt. gen. 10, 2006 10:44 am

Petita!!! Doncs el meu novio està igual. Com que aquest nadal s'ha alimentat de torrons i polvorons ara no li corden els pantalons i diu que no es pensa anar a emprovar cap traje fins que s'aprimi. Quin tip de riure. però sabeu en que consisteix el seu regim? menjar verdureta per sopar i com que es queda en gana per postres menja torrons!!! I a sobre siu que es culpa meva perquè li poso els torrons allà a la vista perquè caigui a la tentació. Em faig un tip de riure amb la seva força de voluntat!!!
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: Ilerda » dt. gen. 10, 2006 12:49 pm

Bon dia guapes!!
Com esteu?? Ostres A28 si que t'han portat cosetes els reis!!! no sereu familia no?? jejejejeje

Avui estic mes be, ahir estava molt trista perque el diumenge el meu churri s'havia passat molt amb mi, pero ahir em va demanar perdo... Es que son!!! es que parla sense pensar i sempre acaba fent mal (te el mateix defecte que el meu pare!!! ) pero al menys el meu nen sap demanar perdo quan s'equivoca... a la seva manera.
Bueno, deixem-ho estar!!!

M'haig de ficar les pines amb les invitacions, que si no... Que opineu de les invitacions tipus pergamino, enrotllades, amb un llaç guapo i amb una tarjeteta amb el nom dels familiars. Ho dic perque no se si quedara molt poc serio sense sobre... tinc els meus dubtes...

Al final decidit que quedem el dia 28 a les quatre de la tarde??? Si o si??
Es questio de dir puestos!!!!
Ilerda
:: núvia de bronze

Entrades: 1621
Membre des de: dl. oct. 10, 2005 9:54 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Ilerda » dt. gen. 10, 2006 12:53 pm

Ui, no em parleu de regim... jo tambe hauria de perdre uns quilets, pero si encara menjo menys en tindria prou amb llepar els plats!!! No soc de gaire menjar, pero clar, tampoc em moc gaire i ahi esta el fallo!!!

Per sort no he menjat molt aquestes festes, ni torrons, ni res, en tots los dies m'haure menjat mig torro... Pero bueno, fare bondat tot lo que pugui, perque aixo de anar al gimnas no es lo meu...
Ilerda

EntradaAutor: a28 » dt. gen. 10, 2006 3:28 pm

reines doncs jo avui he anat al gimnas despres de casi un mes!! es un proposit del 2006 anarhi de 2 a 3 cops per setmana!! es que porto un anys que hi vaig un dia, despres hi torno al cap de tres setmanes, al cap de 15 dies i aixo no pot ser que em val uns calerons!!
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Petita » dt. gen. 10, 2006 4:52 pm

ufff...jo no puc anar a un gimnàs.....no tinc temps!!!!! això de ser pluriempleada té aquesta pega...així que imagineu-vos....l´únic exercici que faig és pujar les escales de casa... :-( :-( :-( :-( :-(

Ilerda....mecaxiss....aquestos homes....mira que ens fan patir eh? ::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr:: >-(( >-(( >-(( : sgra : : sgra : : sgra : ..però mira...si al final et va demanar perdó.. :-()-) :-()-)
així no s´assembla en res al meu....ell quan s´enfada no baixa del burro ni que el matin....té uns coll..que se´ls xafa....oisshhh!! es que l´escanyaría quan es fica així...... ::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr::

bueno xates...que aborrit que està això avui....
Haurà arribat ja l´Airam a Saragossa??? a veure si ens pot escriure com abans...
I la Cuqueta, que fa dies que no escriu?? I la Sandreta?? la Lluna2?? la Marieta?? .........NENES....MANIFESTEU-VOS!!!!!!!!!!!!!! :-.:·:: :-.:·:: :-.:·:: :-.:·:: :-.:·:: :-.:·:: :-.:·:: :-.:·::
Petita

EntradaAutor: Ilerda » dt. gen. 10, 2006 5:31 pm

Jo si que estic Petita, a ratos al menys!!

Per cert, no m'en recordo de quina va ser la que va comentar que hi havia una joieria per alli a Santa Teresita que tenien els anell molt be de preu... Es que vaig passar i no la vaig trobar, cap joieria!! Ere per si em podieu especificar mes l'adreça.
Ilerda

EntradaAutor: a28 » dt. gen. 10, 2006 5:42 pm

joieria esteve, just davant don hi havia l'unipreus antic
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Petita » dt. gen. 10, 2006 5:44 pm

upss....doncs jo tampoc sé qui és.......a veure...deixa´m pensar...una joieria per allí........doncs no em vé cap per allí.....
No sé qui deuria de ser...
Petita

EntradaAutor: Petita » dt. gen. 10, 2006 5:46 pm

ahhh...veus? què ràpida a28!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Petita

EntradaAutor: Petita » dt. gen. 10, 2006 5:54 pm

ostres....volia fer una actualització i no trobo la última que vaig fer.. :-( :-( :-( :-(
I ja no sé quantes n´hi han de noves ni on ho fan ni res de res.....quin descontrol!!!!! Ajudeu-me!!! :hmm:: :hmm::
Imatge
Petita

EntradaAutor: a28 » dt. gen. 10, 2006 5:56 pm

actualitzacio de que?
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Petita » dt. gen. 10, 2006 5:59 pm

Del Rànking!!!! :-)ok:
Imatge
Petita

EntradaAutor: Montsseta » dt. gen. 10, 2006 6:07 pm

No debia ser per les pagina 70 i pico?
La veritat es que som tantes que jo tampoc ser quant som ni on ho fan. Podriem posar més informació no? Detallets que fem, on hem comprat el vestit...
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants