Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: tetenya » dt. gen. 10, 2006 6:23 pm

[color=blue]hola noies ja torno a estar de visita pel foro!!!! gracies a totes per la vostra acollida...tot i que jo no em caso aquest any!!! fa unes pagines algu em preguntava quan em casava.....doncs.........EL 1 DE SETEMBRE DEL 2007 a Margalef per aixo preguntava si alguna de vosaltres también ho feia alli. em sembla que eres tu AIMA, la que em vas dir que et casaves alli. doncs nop et preocupis per res pq ho fan de maravella. t'ho dic pq hi treballo! i es taaaaaaaaaaaannnn bonic.
bueno wapes us deixo avui no tinc un gran dia!!!! ( gastroenteritis)[/color]
: kissd : petonets!!!!!!!!!!!!
tetenya

Entrades: 5
Membre des de: dj. des. 15, 2005 4:24 pm

EntradaAutor: Montsseta » dt. gen. 10, 2006 6:28 pm

Tetenya!!! La que es casa al 2007 a Margalef es la Airam.
Treballes allí? Quina sort!!! Tindras tota la informació de primera mà. Et quedarà la boda tal i com tu vols!!!
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta
:: supernúvia

Entrades: 5492
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 1:03 am
Ubicació: El cos a Barcelona, el cor a Lleida

EntradaAutor: Petita » dt. gen. 10, 2006 6:30 pm

Hola Tetenya!!!!!! així que treballes alli!!! així sabràs millor que ningú si ho fan bé o no, je, je!!!!!!!
Que et milloris de la gastroenteritis....jo n´he passat unes quantes i ES LO PITJOR!!!!!!!! mira que es passa malament.......
Millora´t guapa!!!! :-)ok: :-)ok:

Ester....com va anar ahir al metge??? que et van dir de les teves cervicals?? espero que et trobis millor!!!! :-)ok: :-)ok:
Imatge
Petita

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: Montsseta » dt. gen. 10, 2006 6:38 pm

Petita he vist que t'has posat el daisypath. No el tenies oi? Es que m'hi he fixat ara.
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: Ilerda » dt. gen. 10, 2006 6:56 pm

A28, continuo sense saber on vols dir que es la joieria... Alli a Santa Teresita hi havia un unipreus??? o vols dir el que hi ha al costat del Carrefour?? Quin lio
Ilerda
:: núvia de bronze

Entrades: 1621
Membre des de: dl. oct. 10, 2005 9:54 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Ilerda » dt. gen. 10, 2006 7:02 pm

Montsesita, tu tambe et cases a la BigBen, oi? Que ja heu anat a fer el tastet???
A mi em van dir que m'avisarien, pero encara res...
Que ja heu dit la musica que voleu, o heu concretat algo mes?
Ilerda

EntradaAutor: Montsseta » dt. gen. 10, 2006 7:07 pm

Ilerda, doncs a mi tampoc encara no m'han dit res. Hem van dir que al febrer fariem el tastet. La musica... suposo que ens donaran idees pero per si a cas jo m'estic buscant cançons que m'agraden per diferents moments... Estic preocupada per aquest tema la veritat.
El germà del marit de ma germana es va caçar al Big ben i els hi van portar un cd amb totes les cançons ordenades que anirien sonant durant el banquet, per això em té preocupada. Espero parlar-hi aviat perquè a nosaltres no ens queda res!!!
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: Ilerda » dt. gen. 10, 2006 7:13 pm

Montsesita, per aixo, que a tu et queda menys, es per lo que pensava que ja t'haurien dit algo!! si a mi ja em van dir que a primers d'anys m'avisarien i ens casem al juny...
Jo aixo de la musica tampoc se com ho farem, de moment no hem mirat res de res, pero suposava a tot arreu si tu tenies la teva musica anava davant que la de ells... No se, no tinc ni idea.
Que ja sabeu mes o menys el que agafareu de menu??
Ilerda

EntradaAutor: Ilerda » dt. gen. 10, 2006 7:16 pm

EIIII QUE JA SOC UNA NOVIA EXPERIMENTADA!!!!
JA TINC LES DOS FLORETES!!

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Ilerda

EntradaAutor: a28 » dt. gen. 10, 2006 7:18 pm

tetenya em sembla que se qui ets... ens coneixem si no m'equivoco!!!
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: Visitant » dt. gen. 10, 2006 7:44 pm

ddfdfdfdfdfd
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 01, 2006 12:31 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Visitant

EntradaAutor: a28 » dt. gen. 10, 2006 7:48 pm

al gausi
i tu deus danar al dyr?
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: a28 » dt. gen. 10, 2006 8:00 pm

bueno reines per fi m'he psoat al dia i he llegit tot el que heu escrit aquestes vacances!!
a veure respecte als balls de salo que comenta la montsesita; a quina academia ho has mirat? i et farien nomes classes pel vals? aixo m'interessa.....

respecte a lo del numero de compte estic bastant d'acord amb lo que diu la september! no ho hagues pogut explicar millor jo!

aima per cert ja has parlat amb aquella noia que es casa tambe l'any que ve i que et tenia preocupada pel tema del vestit de nuvia??
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Visitant » dt. gen. 10, 2006 8:27 pm

Hola noietes!!

Com xerreu, eh?
Petita el metge em va dir que una setmana mes de baixa, que em poses calor a les cervicals (sort que es hivern), que em prengues una altre medicacio, ja que la que em prenia fins ara em donava uns mals de panxa terribles..
En fi, que una setmana mes a casa, menys mal que us tinc a vosaltres.
Petonets
Visitant

EntradaAutor: a28 » dt. gen. 10, 2006 8:28 pm

ostre snoia doncs cuidat molt i fes bondat!! i sobretot deixat cuidar pel teu xurri que es la millor medicina que hi ha oi? >.-<: =0-0-) >.-<:
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: a28 » dt. gen. 10, 2006 8:32 pm

per cert alguna de vosaltres posara camares de un sol us a les taules per la boda? es que he llegit que hi ha un lloc que si e demanes en gran cantita et surten mes econòmique si aixi podriem compartir gatsos no?
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Visitant » dt. gen. 10, 2006 8:40 pm

cvxvc
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. jul. 31, 2006 5:48 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. gen. 10, 2006 8:43 pm

Hola a28, la veritat es que el meu nen em cuida molt be... no em deixa fer absolutament res i ja estic aburrida ajajja..
Jo pensava posar camares d'aquestes, pero no se quantes en posare encara. La que va donar la idea vaig ser jo ajjajaj es que a l'agost aquest foro estava mort i jo nomes feia que buscar coses...
www.solostocks.com aqui les trobaras.
Petonets
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. gen. 10, 2006 8:43 pm

uF, EMS EMBLA UN PERILL LO DE LES CAMARES!!!!!

No vull pensar en l'us que en farien els meus amics. Segur que surtirien ells fent tonteries!!!!.
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 01, 2006 12:31 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Visitant

EntradaAutor: a28 » dt. gen. 10, 2006 8:43 pm

dema començare a trucar als puestos per demanar hora!!
si la maribel era molt maja pero sen va anar a viure fora no se si irlanda o anglaterra amb el seu xicot... fa temps que no la vec!!no se si haura tornat o s'haura quedat pero al gimnas no hi es!
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants