Flikina ha escrit:Estic super malament, no he pogut dormir en tota la nit. Ahir abans d'anar a dormir em va trucar la meva mare que el "meu cosi" ha tingut un accident molt greu. Ell està relativament bé només té la cadera trencada, la seva dona también està bé va perdre el coneixement i la memoria i li ha fet un tac. Però la nena està molt i molt malament no saben se se'n sortirà. Pobreta està molt malament, tenia una hemoragia interna, no saben si el fetge xafat, la segona vertebra trencada però té mobilitat o això van dir, i no se que més. La van entrar directament a quirofon i a mesura que anaven trobant coses anaven dient, és deseperant.
La vida és molt injusta només té 9 anyets!!!
La unica alegria que tinc és que no han trucat a la nit per dir el fatal, així que vull pensar que tot ha anat minimament bé.
OSTRAS, FLIKINA.........BUFFFFFFFFFFF, HO SENTO MOLT, QUIN GREU EM SAP......OSTI.....QUINA MALA SORT......JOLIN.......M'HA ENTRAT UNA ESGARRIFANÇA..........
QUANSEVOL COSA QUE NECESSITIS, COMPTA AMB MI, SIGUI L'HORA QUE SIGUI, VALE........
QUAN SABRÁS QUE LA NENA ESTIGUI FORA DE PERILL????
SEGUR QUE SE'N SURT.......JA VEURÁS.......!!!!!
UN PETONAS WAPA!!