Autor: Green » dl. gen. 15, 2007 12:36 pm

Autor: lauradavid » dl. gen. 15, 2007 12:38 pm
Green ha escrit:mis zapatossssssssssssssssssssss: tacon 7 cm marfil nacarado, y preciosossssssssssssss

Autor: CrisItalia » dl. gen. 15, 2007 12:40 pm
Green ha escrit:mis zapatossssssssssssssssssssss: tacon 7 cm marfil nacarado, y preciosossssssssssssss

Autor: Green » dl. gen. 15, 2007 12:41 pm
yo estoy encantadisima!
Autor: CrisItalia » dl. gen. 15, 2007 12:43 pm

Autor: Green » dl. gen. 15, 2007 12:44 pm

Autor: CrisItalia » dl. gen. 15, 2007 12:47 pm
Green ha escrit:2 de febrero (viernes) a las 4.30! oeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Autor: Flikina » dl. gen. 15, 2007 12:51 pm

Autor: Flikina » dl. gen. 15, 2007 12:52 pm

Autor: Green » dl. gen. 15, 2007 12:53 pm

Autor: CrisItalia » dl. gen. 15, 2007 1:03 pm
Flikina ha escrit:Molt xules les sabates!
ARa ja estic més animada. M'han trucat i m'han dit que la nena ja "està a fora de perill" està a la UVI i que no té cap organ danyat, només té la segona vertebra trencada i tenia una hemoragia interna. Però dintre del ue cap està molt millor. La seva mare té 2 dits del peu trencats i no sé que més, ara està a quirofon (li feia molt mal la panxa). El pare que semblava que res doncs és el que en tindrà per més temps, no està greu, però lo seu és molt llarg; té el femur desplaçat i la rotula trencada i ves a saber que més de la cama.
La qüestió és que la nena està millor, espero que es recuperi i que surti de la UVI tan aviat com pugui.
Espero que tot quedi en un susto.

Autor: CrisItalia » dl. gen. 15, 2007 1:06 pm

Autor: CrisItalia » dl. gen. 15, 2007 1:06 pm

Autor: lauradavid » dl. gen. 15, 2007 1:10 pm
ARa ja estic més animada. M'han trucat i m'han dit que la nena ja "està a fora de perill" està a la UVI i que no té cap organ danyat, només té la segona vertebra trencada i tenia una hemoragia interna. Però dintre del ue cap està molt millor. La seva mare té 2 dits del peu trencats i no sé que més, ara està a quirofon (li feia molt mal la panxa). El pare que semblava que res doncs és el que en tindrà per més temps, no està greu, però lo seu és molt llarg; té el femur desplaçat i la rotula trencada i ves a saber que més de la cama.
La qüestió és que la nena està millor, espero que es recuperi i que surti de la UVI tan aviat com pugui.

Autor: February » dl. gen. 15, 2007 1:27 pm
CrisItalia ha escrit:Hola otra vez....
February... cuanto me acordé el sabado de vosotros... le decía a mi novio, sabes los novios que se casan el día de mi cumple... pues hoy se casan en el juzgado y luego van a comer a Can JOnc.... Chica me emocionado sólo con leeros y veros en las fotos... hay que decir que estabais guapísimos y que el padrino tiene muy buen gusto.... Enhorabuena chicos!!!!!

Autor: February » dl. gen. 15, 2007 1:29 pm
Flikina ha escrit:Merci per tot el recolzament que m'esteu donant.
De la nena no sabem res de res, és molt estrany ningú no sap res. No vull pensar el pitjor, me'n vaig a treballar una mica per deixar de pensar. No tinc gens de ganes de fer res.

Autor: February » dl. gen. 15, 2007 1:31 pm

Autor: Keane » dl. gen. 15, 2007 1:40 pm