Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Montsseta » dc. gen. 11, 2006 12:00 pm

A28 el meu no es de Rosa Clara, jo me'l vai quedar a Aire collection. Suposo que la paga i senyal depen de la botiga... A mi em van dir que es pagava amb 3 parts (quan te'l quedes, a la primera prova i al final)

LA meva germana va anar a viatges Iltrida de Mollerussa i va quedar encantada. Jo si pogués hi aniria.
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta
:: supernúvia

Entrades: 5492
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 1:03 am
Ubicació: El cos a Barcelona, el cor a Lleida

EntradaAutor: a28 » dc. gen. 11, 2006 12:15 pm

ja podrien fer rebaixes tambe amb els vestits de nuvia no?? jeje.... :-)
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: Ilerda » dc. gen. 11, 2006 12:25 pm

Sabeu si fan rebaixes a les sabates? de nuvia vull dir...

Que raro que la Petita no digui res avui...
Ilerda
:: núvia de bronze

Entrades: 1621
Membre des de: dl. oct. 10, 2005 9:54 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: a28 » dc. gen. 11, 2006 12:28 pm

l'he vist connectada un moment pero no ha dit res.... due de tenir molta feina!

ostres doncs de sabates iwal si... sera questio d'investigar que si ens estalviem uns calerons aixo que tenim!
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Visitant » dc. gen. 11, 2006 12:44 pm

Hola noies, he penjat la caricatura que vaig regalar-li al meu nen en el post de setembre de 2006. Si voleu alla esta perque la mireu.
a28, juer no veguis que be m'aniria que fessin rebaixes en vestits de nuvia jajajja
Petonets a totes
Visitant

EntradaAutor: Menci » dc. gen. 11, 2006 2:19 pm

=0-0-) Hola a totes!!!
Si puc em casaré aquest any i m'agradaria saber una mica els preus si algú els sap del lloguer de les caves Raïmat i els preus dels plats(per sobre) del catering de la Tugues, no en tinc ni idea.
La Prats està bé, s'hi va casar la meva germana, el menjar i el lloc molt bò i calitat però jo els veig un pel massa ostentosos pel meu gust amb aquesta gent. Vaig anar a una boda a Raïmat i em va encantar, si q la sala és una mica fosca`però el menjar d'alta qüalitat, però esclar `'imagino q serà molt car. Si algú sap preus siusplau q m'ho digui.
Ah, com a fotógraf el Rafa Ariño molt bé, els hi va fer a la meva germana, también m'han parlat molt bé d'una tal Susanna que està pel carrer Major i he vist un parell d'albums molt macos.
El Garsaball también és bò, però segur que no s'hi deu ni poder tocar de car.
Dieume alguna coseta please

Menci
Menci

Entrades: 6
Membre des de: dc. gen. 11, 2006 12:40 pm

EntradaAutor: a28 » dc. gen. 11, 2006 2:40 pm

ei benvinguda menci!! aixi también et cases al 2006? ja has començat a mirar dates?? l'ultim cop que em van parlar del catering de la tugues em van dir que rondava els 150 euros per cap, et parlo ja de fa un parell d'anys....
esglesia o civil??
si vols algun d'aquests 3 fotografs per aqueast any 2006 em sembla que un tens una mica xungo.. pero no costa res provarho! jo he vist albums de arinyo i de la susana i estan mb!
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Petita » dc. gen. 11, 2006 2:57 pm

Ahhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Per fiii!!!!!!!!!!!!!!!!! M´he pogut conectar!!!!!! Noies...tenia l´ordinador escatxarrat i quasi m´agafa un patatús sense poguer conectar-me!!!!!!! He fet un parell d´intents aquest matí però no em deixava....després que havia escrit un peaso missatge...jolines :-(
oisshhh....però si m´heu trobat a faltar i tot....què majes que sou!!!! ainss...les meves xatis!!!! :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))
Bueno...m´he passat un munt de rato llegint...perquè deu ni do....per un matí que no hi sóc...je, je!!!!
a28!!!!!!!!!!!! Bienn!!!! ja tens hora a Pronovias!!!! Yupi!!!! Jo me l´he comprat allí!!! A veure, t´explico: el vestit te´l fan pagar en 3 vegades, la primera quan te´l quedes, la segona a la 1ª prova i la última quan te l´enduus. Però ja veuràs, les noies son molt majes i t´ajuden en tot....jo em vaig emprovar crec que 6 ó 7 i el que em va agradar me´l van deixar emprovar 2 vegades més.
Jo el que vaig fer...com que vaig acabar aviat d´allí, després m´en vaig anar al Ribe Nupcial que està més avall, i com que allí no et demanen hora per emprovar-te.....a veure si es porten bé amb tú, perquè a mi...no em va agradar gaire el tracte...però tú prova a veure. :-)ok:
A veure si tens sort xata!!! uixx...quins nervis!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Ostres....Ilerda i Montsesita!!! quins menús més bons!!!! jo l´any passat vaig estar allí a una boda i varem menjar d´escàndol!! així que no us preocupeu!!!
Uff...us volia dir tantes coses....i ara no m´en recordo....mecaxis....es que parleu tant...i ho vull comentar tot....
Bueno, vaig a veure la caricatura de l´Ester....ara torno!!!
Imatge
Petita

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: a28 » dc. gen. 11, 2006 3:02 pm

a la rosa clara o al cymbeline hi vas anar petita? es que com que al pronovias tinc hora tan aviat despres vull provar algun altre lloc cap alla les 12...
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Petita » dc. gen. 11, 2006 3:06 pm

Ala Ester!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)
QUINA CARICATURA MÉS XULAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ostras està super ben feta!!!! Us quedarà genial!!!!! quina passada!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Ahh!! i paciència amb les teves cervicals....en aquestos dies et faràs una experta en el foro, je, je!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Menci!!! Benvinguda!!!! a veure, jo l´any passat vaig preguntar a la Tugues i ens demanaven 30.000 de les antigues pessetes pel cobert...ufff...quasi caic de cul!!!! Sí que és molt bonic...pero jo ho trobo exagerat...vamos..per la nostra economia...
I lo del fotògraf..el Rafa Arinyo ho fa superbé...nosaltres estavem entre el Rafa i el David....al final ens vam quedar amb el David, però ja et dic que fa unes fotos xulíssimes. Ara, això sí, ja us podeu donar pressa perquè crec que la majoria dels fotògrafs tenen les agendes a tope....i ja no et dic res dels restaurants.....
Imatge
Petita

EntradaAutor: Petita » dc. gen. 11, 2006 3:08 pm

A la Rosa Clarà no hi vaig anar a28....perquè com que ja sabia els preus de la majoria dels vestits i no m´els podia permetre....no sigués que m´agradés algun i després no m´el pugués comprar.... :-)ok:
A la Cymbeline sí que hi vaig anar però em van ensenyar el catàleg i no em van acabar de fer el pes....em van dir que em passés un altre dia però com que ja no em van agradar al catàleg...
Imatge
Petita

EntradaAutor: a28 » dc. gen. 11, 2006 3:11 pm

Petita quins preus son els de la rosa clara?i els de cymbeline?
i a ribe nupcial que toquen algun dissenyador o ho fan ells?
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Petita » dc. gen. 11, 2006 3:19 pm

Mira...a Rosa Clarà no baixen dels 2.000 euros...bueno, en pots trobar algun a 1.800 ó 1.900 però ja no són tan bonics...els més xulos valien de 2.000 a 2.800 euros i, clar, després conta can-can, velo i quatre tonteries més i ja et puja un coll...
A Cymbeline no vaig preguntar preus perquè com que no em van agradar gaire...però tinc entès que de 1.600 en amunt, jo els vaig trobar una mica "raros"..no sé si m´explico...i com que jo sóc més clàssica...
I a Ribe Nupcial tenen vestits de Jose Luis Novias (massa clàssics pel meu gust); de Raimon Bundó, de Sant Patrick i de La Sposa. Pots anar a les webs i així anar mirant si vols.. :-)ok:
Imatge
Petita

EntradaAutor: Montsseta » dc. gen. 11, 2006 3:47 pm

Petita!!! Vas anar a una boda al Big Ben? Haver-ho dit abans!!! A quina sala vau menjar? I desprès del sopar/dinar es va començar el ball a l'altra sala o es canviar de sala més tard? Com s'ho pren la gent això? Com que normalment es fa tot en una sala...
per cert, jo tampoc ho havia dit però... jo l'any passat vaig anar a una boda a la Prats... Tot molt bonic i el menjar boniiiiiisiiim. L'aperitiu alucinant i el menjar també. El que no m'agrada és que has de fer la boda a la seva manera. Nosaltres voliem fer una joc als nuvis i perquè ens deixessin un micro va ser una odissea. Perquè a mig dinar surt una cantant i clar no pots fer res perquè la cantant va primer. No hi ha musica a la sortida dels plats, només musica ambiental o sigui que si demanes una cançó no ho volen. Però a part d'aquestes manies de la "moños" tot molt bé. I desprès del menjar, manga ancha!!!
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

Entrades: 5492
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 1:03 am
Ubicació: El cos a Barcelona, el cor a Lleida

EntradaAutor: Petita » dc. gen. 11, 2006 4:01 pm

Si...es que la "moños" es molta moños....bueno això diu tothom, jo com que encara no la conec.....però tothom m´està espantant amb això, no m´ho digueu que em cago de por... :--( :--( je, je!!!!
Doncs si, Montsesita, vaig anar al maig a una boda molt xula!!!!
El que passe es que no sé quina sala era....però si, després del dinar vam anar a una altra sala i molt bé!!! ningú es va queixar!! així canvies d´aires no? La veritat es que el menjar estava de muerrrteee...i després tot el jovent vam anar a la Discoteca Big Ben..superbé!!!!
Imatge
Petita

EntradaAutor: Ilerda » dc. gen. 11, 2006 4:32 pm

Montsesita, Petita nosaltres vam escollir aquest restaurant per aixo mes que res, perque podiem canviar d'aires.
Monsesita, no se si vosaltras tambe, pero a nosaltres ens van dir que l'aperitiu ho farem a les carpes, el dinar/sopar a la sala i el vall a una altra sala. Ens va agradar perque aixi no ens teniem que barallar amb les taules i a mes la sala de vall te escenari, cabina pel DJ, te taules i sofas perque la gent s'asenti si no vol ballar, te la barra del bar... No se, es com una sala de festa per nosaltres sols!!! A mes, el meu xurri i jo vam començar a festejar alli!!! jejejeje

Petita, si a la boda que vau anar estaveu abaix, es la sala nostra, la pla d'urgell, i si vau anar a dalt, n'hi ha una de molt gran que es diu Vitrall, que te el sostre de vidre, i una altra mes petita.
Ilerda

Entrades: 1621
Membre des de: dl. oct. 10, 2005 9:54 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: EDAE » dc. gen. 11, 2006 5:00 pm

A28 jo vaig anar al Cimbeline. La veritat és que de catàleg no m'agradaven gaire, però posats no tenen res a veure. El color i les poses de les models són molt lletjos, horribles!! No m'estranya que la Petita no volgués ni emprovar-se'ls!!! En canvi posats queden molt millor. Pel que fa als preus, el que a mi em va agradar (estic entre un del Cimbelyne i un d'en Bundó) costava 1500. A Rosa Clarà no hi he anat, però aquí a Girona, la tinc casi be al costat on treballo i sembre tenen els preus dels vestits de l'aparador, i de 2200 € no baixen!!
EDAE
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3183
Membre des de: ds. nov. 05, 2005 6:06 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: Petita » dc. gen. 11, 2006 5:11 pm

Sí que tens raó Edae!!!! a vegades un vestit canvia molt de veure´l ficat a veure´l a un catàleg, però es que....només m´ensenyaven vestits raros, fins i tot em van ensenyar un que portava com candaus i imperdibles...què fort!!! segur que n´hi havien de mes xulos, però com que jo ja portava el meu vestidet al cap...que ja me l´havia emprovat...doncs mira....
Ilerda, ara no ho sé segur eh? però crec que era al primer pis...jo sé que vam pujar 4 escales....i el sostre no era de vidre....així que suposo que deuria de ser la sala Urgell.
Imatge
Petita

EntradaAutor: Petita » dc. gen. 11, 2006 6:34 pm

Upsss....què mort que està això per les tardes....... :hmm:: :hmm::
Bueno, és hora de plegar!!!!! Biennn!!!!!!
Fins demà reines!!!
Imatge
Petita

EntradaAutor: Visitant » dc. gen. 11, 2006 6:37 pm

Adeu Petita, que vagi be!
Visitant

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics