Nimfeta ara m'he engreixat un quilo i mig o dos per les festes... però ja torno a controlar-me perquè sinó ho recuperaré tot! Jo és que crec que hauré d'estar permanentment vigilant el que menjo, tinc tendència a engreixar-me!
I canviant de tema... felicitats i ànims amb el tema del tabac! M'alegro molt que hagis pres aquesta decisió i que ho facis en ferm
Eli vas trobar les sabates i la roba interior ja?
Aviam si ens ho expliques o ens poses fotos! Bandi en lo de la quedada tens raó... com no posem lloc i hora... malament! Perquè Lali, a quina hora teniu el tast? A partir d'aquí podríem posar hora, i sinó, la posem igualment i que la Lali vingui quan acabi.
Lali gràcies per anar actualitzant la info del Fortí! A mi el que m'agradaria és veure-li la cara a la Rosa Elias aquesta, molta denúncia i tal però encara no ha sortit enlloc! Si tant interès té que enderroquin el restaurant, que surti tu!
Ah per cert! On anireu de viatge? És que ara m'ha vingut al cap, només sé que la Lluneta anirà a Tailàndia i l'Eli a Mèxic... i les altres?
Bueno maques crec que aniré a fer feineta una estona, ja tornaré a entrar d'aquí a un ratet! Petonitus!