ROSA CLARA

Vestits de nuvi i núvia.

EntradaAutor: Patty » dg. gen. 14, 2007 1:48 pm

Es genial Ninet però explica explica, no ens pots deixar així. Quin es el model? i les sabates? noia passes de no tenir vestit a tenir vestit i sabates, que guai!!!!

Gràcies Irual i Angelica!!!! com que el meu vestit porta una xaqueta amb coll mao em farè un recollit ì només portarè les arracades i l'anell de compromís, bueno i després l'aliança. M'estic pensant si porto un braçalet de platí, brillants i "zafiros" blaus de ma mare xq a ella li fa il·lusió que la porti xq es de la familia però jo no vull portar molta cosa, ja veurem que faigal final. Les aliances pensava encarragar-les a la joieria on vaig sempre, però em sembla que elt seguirè el consell Angelica i em passarè un dia per Suarez a veure que tenen xq aixó si que es per portar-la tots els dies de la meva vida.
Fem camí junts des del 15 de setembre de 2007.
Patty
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1664
Membre des de: dt. març 07, 2006 8:09 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: ninet » dg. gen. 14, 2007 5:17 pm

hola a totes!
sento haver-os deixat aixi pero es k akets dies no he tingut temps de conectar-me i ficar-me a lleguir tot el k heu escrit

JA TINC VESTIT, PER FI!!!!!!!!!!!
estic motl contenta i ja mes trankila ja k em keda poc temps i no tenia el vestit.
al final me kedat el DALIA de rosa clara, estava ente akest i el NELSY, ha estat una decicio molt dificil ja k els dos m'agradaven molt.
ja hem direu k us sembla.

i les sabates me comprat unes de la PURA LOPEZ, soc una fan de les seves sabates, son molt comodes, i originals pero también us he de dir k son caretes.
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
ninet
:: núvia experimentada

Entrades: 340
Membre des de: dv. feb. 10, 2006 3:59 pm

EntradaAutor: Angelica » dl. gen. 15, 2007 8:40 am

Ninet quina il.lusió!!!Felicitats guapa!!! M'alegro moltissim!!!! :-)) :-)) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
I les sabates de PURA LOPEZ ... genial!!! A mi m'encanta PURA tinc molts sabates d'ella ... jeje
Estaràs guapísima ... quan tens la prova??????

Quins nervis mare meva .... jeje
Angelica
:: núvia experta

Entrades: 696
Membre des de: dc. ago. 02, 2006 8:21 am
Ubicació: Pont de Suert y Barcelona

EntradaAutor: Visitant » dl. gen. 15, 2007 9:11 am

Hola Noias!
Ja tornem a estar aki un dilluns més!
Ninet enoraboha per la trobada del teu vestit,que es un model xulisim de la RC!!Molt bona elecció estaras Guapisima!!
Ja ens posaras fotitos de las sabatas no???

Noias jo també estic igual que vosaltres amb tema arrecadas,finalment despres de parlar amb en David hem decidit comprar unas arrecadas més sencillas i no gastar lo que val a TOUS perke al cap i a la fi pagues marka i com vosaltres diueu hi ha molta joierias on mirar...
Visitant

EntradaAutor: molinos » dl. gen. 15, 2007 2:26 pm

Hola noies!!

jo dissabte vaig estar passejant i mirant joieries, vaig anar al suarez i hi ha coses molt maques. Seguire mirant pq els preus es disparant. El carles em va dir que anes a mirar a la joieria dels encants nous (on em va comprar l'anell de compromis) que hi ha de tot i no es tant car.

Pura Lopez:

teniu l'adreça? hi ha molts models de nuvia? No estan exposats oi?
molinos
:: supernúvia

Entrades: 6250
Membre des de: dv. nov. 24, 2006 4:02 pm

EntradaAutor: ninet » dl. gen. 15, 2007 3:19 pm

hola wapes!
com va tot? moltes gracies a totes amb el tema del vestit, he estat una mica pesadeta pero pero fi ja esta, i he pasat de no tenir res a tenir sabates i tot, jejejeeee.....
la prova em van dir k anes un mes i mig abans de la boda.
sobre el tema de les alianses jo les he encarregat a un joier de tarragona k les fan ells com vulguis, tenen uns quans models pero tu li pots dir la idea k portes i te la dissenyen, aixi saps k segur no seran igual k ningu.
les sabates de PURA LOPEZ jo no se si hi ha una tenda excusiva lo k si se es k en trobaras a les sabateries on venen sabates de marques conegudes i cares. A la paguina web no se si ho posa, i quan jo la vaig estar mirant no hi ha exposades sabartes de novia pero en te unes quantes. espero haverte ajudat.
Imatge
[/url]
ninet

EntradaAutor: molinos » dl. gen. 15, 2007 3:21 pm

Gracies ninet!! Haure de comencar a mirar les sabates!! i felciitats pel vestit!!!
molinos

EntradaAutor: IRUAL » dl. gen. 15, 2007 9:33 pm

Hola ninte, he estat mirant a la web de RC per veure el model Dalia, el que t´has quedat i no el trobo :-/
Nomes he trobat el model nelsy que es mol maco pero el teu... no hi es. A veure si algu em diu on trobarlo o penjeu una fotito.
Imatge
IRUAL

Entrades: 748
Membre des de: ds. maig 13, 2006 5:56 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: Angelica » dt. gen. 16, 2007 11:47 am

Molinos, Pura López no té botiga oficial només és una dissenyadora, les sabateries que tenen models d'ella són:
La cadena de sabateries CASAS, Lindsey a L'illa i Bulevard Rosa, Baboom a Bulevard Rosa també, ALFONSO a ctra. de sants, i a No vagis delcalça que et vesteixo a c/ Roger de Lluria ... ho pots trobar tot als post's de sabates o de No vagis descalça ... ok???

Irual, el Dalia és un model de l'any passat per això no surt a la web d'aquest any, però és preciòs .... a veure si la Ninet ens posa una fotito ... jeje :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Angelica

EntradaAutor: IRUAL » dt. gen. 16, 2007 12:49 pm

Gracies Angelica, ja deia jo que no surtia per enlloc... Aixi doncs ninet posans una fotito, aixi opinem guapa!! :-()-)
Imatge
IRUAL

EntradaAutor: Visitant » dt. gen. 16, 2007 2:59 pm

Noias si no m'he equivocat aquest es que jo vaiu veure com a model Dalia de la RC es del 2006 per això no surt a la pagina!!!
A mi m'agrda molt..si es akst...jejejeje
Ninet confirmans....
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Visitant

EntradaAutor: ninet » dt. gen. 16, 2007 3:02 pm

hola wapes!
si k es akest pero a akesta foto no surt molt be, si puc en penjare una k es veu mes els detalls. gracies laura!
es de la temporada del any pasat pero va tenir tan de exit k l'han mantingut akest any.
Imatge
[/url]
ninet

EntradaAutor: molinos » dt. gen. 16, 2007 3:03 pm

si es aquest es molt maco!!

Angelica gracies per la informacio. VIsc a Sants aixi que anire a mira a la botiga de sants.
molinos

EntradaAutor: Visitant » dt. gen. 16, 2007 3:08 pm

Vale Ninet ja ens posaras alguna foto,jo només he trobat aquesta!!
A mi el vestit m'agrda molt se sembla al que portava la dona del Bustamante!!!jejeje
I quins accesoris portaras??
Visitant

EntradaAutor: Angelica » dt. gen. 16, 2007 3:35 pm

És el 2on que va portar la Paula Echevarria i era molt bonic, a mi m'agrada molt més que el 1er.

Molinos, Alfonso que és la de Crta. de Sants té poca cosa de nuvies de PURA LÓPEZ, jo crec que si pots pasar per qualsevol dels altres sobretot el No vagis descalça que tenen d'un munt de dissenyadors bons i a més a més tenen molts complements podràs triar millor.
Angelica

EntradaAutor: Visitant » dt. gen. 16, 2007 6:34 pm

A mi també m'agrdava molt el 2on que portava la Paula..la veritat que amb el cos que té com per no quedar-li bé saps...
ademes super sencill..
Visitant

EntradaAutor: ninet » dt. gen. 16, 2007 8:23 pm

hola wapes!
estic molt contenta k también us agradi a volsatres el vestit, es una mica diferent al demes i molt senzill pero es el meu estil a mi no m'agraden gaire carregats ni tinpics volia una cosa k fos difernet.
el cos keda molt be i la falda encara k no es vegui te molt de volum i una mica de cua i amb el can - can keda molt abultat, cosa k a la foto de la pasarel.la li keda molt pegat al cos.
si si..... es el mateix k el de la paula pero el seu tenia tota la falda plisada, el cos es el mateix. el primer k portaba era molt bonic también pero no es del meu estil.
suposo k portare un vel pero ficat com una mantilla.
i volsatres k portareu? ja ho teniu pensat? hem podeu donar idees
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
[/url]
ninet

EntradaAutor: IRUAL » dt. gen. 16, 2007 8:52 pm

Hola guapas!!

Ninet el model es super xulo, m´encanta de veritat. A la segona foto llueig mol mes la faldilla perque a la primera esta mol enganxada i no te quasi vol. Ja veuras que aniras guapissima... A mes que ja et queda mol poquet eh!!!
Imatge
IRUAL

EntradaAutor: ninet » dt. gen. 16, 2007 8:58 pm

gracies irual! a mi desde l'anyasat k m' agrada akest vestit, me'n he provat un munt pq jo soc molt indecisa pero al final he tornat al primer, jejjjeee.......keda molt bonica al cos, quan tingui fotos ja us les enseyare

a tu también et keda molt poquet, kin dia et cases? la veritat es k jo encara no me fet la idea del poquet k em keda, el temps m'est apasant molt rapid, i ara es quan venen els nervis pq et falten coses i no ho ha manera de k arribin el dia k et diuen.
Imatge
[/url]
ninet

EntradaAutor: Visitant » dc. gen. 17, 2007 9:11 am

Bondia Ninas!!!

La veritat que el vestit queda mes chulo en aquesta foto que has posat Ninet!
A mi m'agrda moltissim..estaras guapisima i una mantilla li pot quedar molt bé.

A tu també et queda super poc Ninet!!
Jo la veritat que encara no m'en faig a la idea..i se que fins que no arrivi el dia no m'hi veure.
Visitant

AnteriorSegüent

Torna a: Moda Nupcial

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant